פורסם 2003 בינואר 2522 שנים זה הקטע! הם דקים... אבל לא יותר מידי, אחרת מה הקטע בהם בכלל? ( אני חושב שהמעצבים בנווידיה לא סתם זרקו מכה חתיכות פלסיק ויצא משהו יפה [ אולי זה נראה ככה - זרוק ויפה ... ] ) . אני מאמין שהם השקיעו יותר מכמה דקות בעיצוב המרהיב ( עד כמה טוב, עוד לא יודעים ) של הקירור ... :
פורסם 2003 בינואר 2522 שנים המבנה של הכרטיס אינו חדש..לפני מספר חודשים הוציאה אביט גירסה של כרטיס הTI4200 הבנוי בצורה דומה רק עם שמוש רב יותר בנחושת.הקרור הוכיח את עצמו והכרטיסים אכן הגיעו לתוצאות מצוינות.משום זכור לי רק הודעה אחת מפורום מחו"ל שבכדי לשפר עד מאוד את קרור הכרטיס יש לשים מאוורר שמכוון אל עבר פלטת הנחושת של הכרטיס.נראה שכאן זה יהיה קשה יותר בשל השימוש בפלסטיק (?)אך בכל אופן הקרור כבר הוכיח עצמו כמצויין
פורסם 2003 בינואר 2522 שנים המבנה של הכרטיס אינו חדש.. לפני מספר חודשים הוציאה אביט גירסה של כרטיס הTI4200 הבנוי בצורה דומה רק עם שמוש רב יותר בנחושת. הקרור הוכיח את עצמו והכרטיסים אכן הגיעו לתוצאות מצוינות. משום זכור לי רק הודעה אחת מפורום מחו"ל שבכדי לשפר עד מאוד את קרור הכרטיס יש לשים מאוורר שמכוון אל עבר פלטת הנחושת של הכרטיס. נראה שכאן זה יהיה קשה יותר בשל השימוש בפלסטיק (?) אך בכל אופן הקרור כבר הוכיח עצמו כמצויין אני מודע לזה... אך אני לא מאמין שנווידיה לקחו את הקירור בעיניים עצומות... : ד"א, הנה: | 1 | | 2 | אפשר לראות שזה שונה, למרות שזה עדיין על אותו העיקרון... ( פה נראה לי הוא לוקח אוויר מהמארז ומוציא את החם החוצה... או שמא להיפך? - וב FX יש שני תעלות.... אחת לכניסת אוויר מבחוץ... ואחת ליציאת אוויר החוצה ... )
פורסם 2003 בינואר 2622 שנים אותו עובי!רק שהעיצוב של ה אוטס נראה שונה, ויותר מורכב, אולי אפילו מכמה חלקים. וה FX הוא חתיכה אחת של נחושת (כנראה) . לגבי מה יותר אפקטיבי, שוב ...עכשיו זה נראה לי בכלל שונה... רק על אותו הרעיון הכללי .( וגם לא בטוח שזה יהיה הקירור הסופי שמסי ולידטק ישימו עליו ... )
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.