פורסם 2007 במאי 618 שנים יש לי לוח אם עם כ.מסך מובנה INTEL GMA X3000(צ'יפסט G965) ובויסטה 64ביט אולטימט בדקתי DIRECTX DIAGNOSTIC TOOL וזה מה שהיה: http://www.tmp.co.il/files/Untitled_939yaxa.jpg יש לי DX10?? או שזה שקר? תודה!
פורסם 2007 במאי 618 שנים מעריך שיש לך DX10 במערכת הפעלה,אבל אני מעריך שכרטיס מסך שלך לא יכול להשתמש בפונקציה הנל,בגלל שהכרטיס בנויי ל-DX9
פורסם 2007 במאי 618 שנים זה לא שקר ויסטה מגיעה עם DX10 מותקן עליה מראש. אבל היא גם תומכת לאחור עם DX9.
פורסם 2007 במאי 618 שנים גרסאת ה-DX על המחשב שלך היא אכן 10, אבל חומרתית הכרטיס מסך לא יכול לרנדר את זה.
פורסם 2007 במאי 618 שנים אני חושב שטועים פה. עד כמה שידוע לי הדור החדש של כרטיסי המסך המשולבים של אינטל, ה-X3000 אכן תומכים תמיכה מלאה בDX10, רק שהביצועים שלהם לא משהו.
פורסם 2007 במאי 618 שנים http://en.wikipedia.org/wiki/Intel_GMA#GMA_X3000 לפי הטבלה, הוא לא, לפי מה שכתוב שם (לא בטבלה), הוא כן, זה מוזר עריכה : הנה מידע קצת יותר אמין : http://www.intel.com/products/chipsets/G965/index.htm ;D
פורסם 2007 במאי 618 שנים רשום שם שהמבנה החומרתי של הטכנולוגיה דומה לדרישות של DX10 (שיש אצל האחרים) שזה unified shader, אבל לא רשום שזה נתמך.
פורסם 2007 במאי 618 שנים עריכה : הנה מידע קצת יותר אמין : http://www.intel.com/products/chipsets/G965/index.htm ;Dזה א', וב' : הוא גם לא תומך ב-SM4, וגם מכיל PIXEL ו-VERTEX SHADERS נפרדים, לא הבנתי למה אתה חושב שתאורטית הוא תומך :s05:
פורסם 2007 במאי 618 שנים לא אמרתי מה אני חושב, אמרתי מה רשום שם:X3000's underlying hardware is organized as an array of programmable (unified) pipelines. Each pipeline can process video, vertex, or texture operations. A central scheduler dynamically dispatches threads to pipeline resources, to maximize rendering throughput (and decrease the impact of individual pipeline stalls.) As each pipeline is fully programmable, in theory X3000 can target either DirectX 9 or DirectX 10, determined by operating system and device driver. This design is consistent with the DirectX 10 generation of video cards from ATI and nVidia, which also utilize unified pipelines.X3000 is offered in several chipsets, targeting different market segments:In the top-end G965 the X3000 offers 8 full-featured unified pipelines running at 667 MHz. This is a quite high clock speed compared to most GPUs, which are generally between 400 MHz (low-end) and 667 (high-end). In comparison to fixed function, Intel datasheets indicate 2 pixel pipelines, for total of 1.33Gpixels/s (how the unified shaders are used is a mystery at this point). It can also share up to 384MB of RAM with the computer's CPU. Digital Video Out (DVO) port is boosted to 270 Mpixel/s. Dual independent display is supported via device connected to DVO port.לא רשום שהוא תומך ב DX10, רשום שהמבנה שלו דומה לאחרים.
פורסם 2007 במאי 618 שנים הקדמת אותי,זה בעצם נוצר רק כדי שיוכלו לרשום בפירסומים "מעבד גרפי מהדור החדיש ביותר ,תומך בכל ההתקנים החדשים"וכשאתה קורא את האותיות הקטנות מסתבר שהכל בערבון מוגבל.
פורסם 2007 במאי 618 שנים זה א', וב' : הוא גם לא תומך ב-SM4, וגם מכיל PIXEL ו-VERTEX SHADERS נפרדים, לא הבנתי למה אתה חושב שתאורטית הוא תומך :s05:ומה DX10 בדיוק מכיל עייסת נייר? כל קשר בין DX10 לUnified shaders הוא מקרי בהחלט.בקוד הכל מופרד יפה מאוד, אבל בהתחשב שאם מפרידים אותם בחומרה צריך 3 סטים של ALUים לשיידרים, ומנגנון מורכב בשביל הדרישות של ה-stream output סטייל הR2VB שיש לX1XXX בשביל היכולות לעשות vertex skining ופעולות דומות בעזרת הpixel sahders. זה יוצא לא משתלם בעליל לייצר כרטיס מסך כזה.UA זה משהו שמתבשל כבר מספיק זה, פשוט דרך חסכונית לייצר כרטיס מסך שיהיה ניתן לנצל אחוז כמה שיותר גבוהה ממנו רוב הזמן, אין שום סיבה להשקיע על עשרות ALUים נוספים שישבו בבטלה בזמן השאר עובדים רק בגלל שהגעת לשלב מסויים של הPipeline.
פורסם 2007 במאי 618 שנים Unified Shaders לא קשור, המערכת הפעלה תומכת ב-DX10 אבל זה לא אומר שגם הכרטיס מסך המובנה.
פורסם 2007 במאי 618 שנים ומה DX10 בדיוק מכיל עייסת נייר? כל קשר בין DX10 לUnified shaders הוא מקרי בהחלט. בקוד הכל מופרד יפה מאוד, אבל בהתחשב שאם מפרידים אותם בחומרה צריך 3 סטים של ALUים לשיידרים, ומנגנון מורכב בשביל הדרישות של ה-stream output סטייל הR2VB שיש לX1XXX בשביל היכולות לעשות vertex skining ופעולות דומות בעזרת הpixel sahders. זה יוצא לא משתלם בעליל לייצר כרטיס מסך כזה. UA זה משהו שמתבשל כבר מספיק זה, פשוט דרך חסכונית לייצר כרטיס מסך שיהיה ניתן לנצל אחוז כמה שיותר גבוהה ממנו רוב הזמן, אין שום סיבה להשקיע על עשרות ALUים נוספים שישבו בבטלה בזמן השאר עובדים רק בגלל שהגעת לשלב מסויים של הPipeline. אם אפשר רק בשפה שבן אדם ממוצע יכול להבין :
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.