צריך המלצה לפלאפון חדש (מצלמה איכותית,נגן mp3 שנשמע טוב, מכשיר שקסי שנראה טוב ) - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה לפלאפון חדש (מצלמה איכותית,נגן mp3 שנשמע טוב, מכשיר שקסי שנראה טוב )


ExploiT

Recommended Posts

שלום כולם, הגיע הזמן לשדרג את הסמסנונג הישן שיש לי כבר 6 שנים (כן ההיתי קמצן), אז תקציב, ככה עד 2500 שקל, אם אפשר בפחות גם טוב.

אממ צריך מכשיר שתהיה בו מצלמה דיגטלית טובה, נגן שנשמע טוב ואיכותי, ולא מהמכשירים שסתם עושים רעש וצלצולים והורסים כול שיר, שהיה בו ספייקר איכותי שדרכו היה אפשר לשמוע את ה בצורה טובה וברורה, ללא רעשים מיותרים, שהיה יפה וקטן עד כמה שאפשר, שהיה ניתן להוסיף לו כרטיסי זכרון בנפחים של 2-4 גיגה, שהיה בו גישה לאינטרנט, אני לא ממש לא מבין בזה, אבל ראיתי למשל ב v3x וב k800i אפשר ממש לגלוש ל ynet. ממש כמו רגיל במחשב.

שהיה ניתן להתקין עליו כול מיני שטיות, addons וכאלה.

עכשיו מהן ההמלצות חשבתי על k800i הוא נראה מתאים, אבל הבנתי שהוא כבר מתיישן ובקרוב מגיעות חיות חדשות לארץ, אני כעת ברשת פלאפון, אז או שאני יעבור לאורנג ששם יש מכשירים נורמלים, או שזה אפשרי לקנות מכשיר, ושוהא יעובד בפלאפון ? לקבל לשלוח שיחות, sms, ולגלוש באינרטנט בלי בעיות ?

מה אתם בכלל חושבים האם שווה לעשות תמבצעים האלה של משלמים כול חודש 36 שקל למשך 3 שנים ומשלמים כך על המכשיר, אבל צריך להתחייב לדבר x דקות בחודש, וגם יש התחייבות ל3 שנים, או שעדיף לקנות את זה בתשלום אחד? כלומר לשלם הכול במכה?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, אז עכשיו אני בדילמה

יש את ה הנוקיה E65

Sony Ericsson W850i

SONY ERICSSON K800i

מה אתם אומרים עדיף ?

ומזה obox live ? שרות שמקבלים כול הדור השלישי? או שזהו שרות בתשלום? אני לא מבין כלום בפלאפונים\אורנג what ever.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...