פורסם 2007 במאי 519 שנים TIMUUUUUUUUUHHHH!!!!!!!!!!!!!אחרי הדקה השלישית כבר לא יכלתי לצפות.תאי המוח האפורים במוח שלי כבר נכנסו למצב קיום שלילי.
פורסם 2007 במאי 519 שנים :lol: בטח זה מה שקורה כשאין מה לעשות בשיעור קולנוע בבי"ס מלא ילדים צרפתים...
פורסם 2007 במאי 519 שנים מעניין אם מדובבים אצלהם את הסדרה או שסתם קשה להם לבטא את זה נכוןהם מדובבים הכל באירופה.... גם את סאות' פארק...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.