חוויה מכוערת שעברתי ב KSP ת"א - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויה מכוערת שעברתי ב KSP ת"א


iyehuda

Recommended Posts

עם תגובות כאלו אין מצב שאני לא נוסע לIQPC....מהיום אין יותר K.S.P.....אם מה שאתם אומרים נכון אז החנות הזאת פשוט מעולה בצורה שלא להאמין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 109
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מקומם של דיונים כאלה הוא בפורום כללי בלבד.

אבקש לא לפתוח דיונים על חנויות בפורומים אחרים.

a-gold, תגובתך הזו עקב השימוש בשפתך הבוטה. יש דרכים להעביר ביקורת וזו לא הדרך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי הגיע זמן לתביעה יצוגית נגדם?

הם מזלזלים בכל החוקים להגנת הצרכן, כל הזמן!

הרבה לקוחות שנכנסים לחנות הזו יוצאים עם טענות...

ממש נמאס לי מהם.

לפי מה שידוע לי אחד הסניפים עכשיו בהליכים משפטיים...

ממליץ על pccenter , skypc קניתי שם ועדיין קונה.

שירות טוב ומקצועי. המחירים גם סבירים מאוד וזמן הגעת המוצרים דיי מהיר.

כן, אכן אתה צודק דיברתי עם אחד בשם שרגא והוא טרח לחזור אליי כמו שצריך, וליצור עימי קשר ולעדכן אותי בכל הקשור, בנוגע למפרט שציינתי לו במייל, אכן נשמעת חברה רצינית...

אך אני לא מכיר אותה לכן אני קצת נרתע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה שאתם מדברים על KSP... משמיצים ומגדפים...........

התור אלצם לשלם מתחיל מחוץ לדלת של החנות, לכיס שלהם אני לא דואג למרות יחסם ה"אדיב"

ככה שבמקום לברבר עליהם, אולי פשוט תפסיקו לקנות שמה ? אין מה לעשות, המחיר קונה אותנו.

שמעתי דברים טובים על IQPC, המפרט הקרוב שאני מרכיב לחברה שלי ירכש משמה...

חוץ מהמסך...שהבנתי שהם לא כאלו אדיבים עם הלקוח אלא פדנטים לפי היבואן, לא מאשים אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחירים שם גם לא כל כך מציאה ובתור אחד שהלך והרכיב שם מפרט אני יכול להגיד שב IQPC יצא לי מחיר זול יותר ועם חלקים טובים יותר

הבעיה היא שאני מהצפון ואני לא אחד שמזמין מחשבים בלי לראות את המוכרים ואת החנות

מישהו יודע איך השירות של PANDAS? או TMS? ויש כל מני חנויות קטנות כאלה בקריות

כדאי ללכת לבדוק שם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה שאתם מדברים על KSP... משמיצים ומגדפים...........

התור אלצם לשלם מתחיל מחוץ לדלת של החנות, לכיס שלהם אני לא דואג למרות יחסם ה"אדיב"

ככה שבמקום לברבר עליהם, אולי פשוט תפסיקו לקנות שמה ? אין מה לעשות, המחיר קונה אותנו.

מה לעשות שרוב תושבי לא מבינים במחשבים, רואים מחיר זול וישר קופצים על ה"מציאה".

בשביל דברים קטנים (צורב, כרטיס קול, מאווררים וכו...) דווקא החנות דיי עדיפה (כל עוד המוצר זול מהמתחרים), אני אישית מחשב או דברים יותר רציניים לא קניתי ולא אקנה משם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כזה נכון בקשר למחירים..הרכבתי שני מפרטים אותו דבר אחד בK.S.P ואחד וIQPC ןבשניהם יצא אותו מחיר פחות או יותר ואפילו בIQPC יצא לי שיש לי מארז של HEC שבא עם ספק הרבה הרבה הרבה יותר טוב ממה שיש בK.S.P.....זה פחות או יותר אותם מחירים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל אחד שיקנה איפה שבא לו..

תקנו ב KSP תקנו ב ZIGZAG תקנו העיקר תקנו מחשבים ...

אחד יהיה מבסוט השני יקבל בראש.

ככה זה החיים.

שנינו יכולים ללכת לאותו המקום בדרכים שונות , אצלי יהיה בור ואצלך לא.

כל החנויות טובות כל עוד לא נפלת לבור.

אצל הישראלים כל דבר 30 דעות.

אל תתרגשו מכלום.

אין כמו לבדוק בעצמכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין בעיה....תמסור למנהל שלך שכשאני יתקע בלי מאווררים ויהיה דחוף מאוד מאוד אני יבוא ייקנה איזה אחד ממכם...

ותגיד איך זה שכתבת 3 תגובות ורשום לך שכתבת רק אחת!?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ ההודעות בפורום הזה לא נספרות.

ד"א, אני באיזה פורום שהייתי בו לפני כמה שנים חנות תבעה מישהו (נער, לא מבוגר) על הוצאת דיבה בגלל שהוא כתב חוות דעת שלילית עליהם (שלוותה כנראה בקללות), והוא היה צריך לפרסם במגזין בנושא התנצלות ובטח עוד כמה דברים. בקיצור, לא נעים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה פה אחד שדיבר על KSP ראשון.

שמע,אני קניתי שם הרבה,יש שם רק מוכרת אחת נורמלית,כל השאר שם הם פשוט אנשים לא מקצועיים,מזלזלים בלקוח כאילו הוא חייב להם משהו.

אם יש לכם חנויות טובות יותר לרכוש מהן,אל תתקרבו לKSP.

האחריות שלהם זוועתית,אבל כנראה שכל הדברים הרעים שאומרים עליהם לא ממש מזיזים להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד הדברים נאמרים מניסיון אישי ומבטאים דעות או מציגים אמת מוכחת, אין בעייה עם החוק. הוצאת דיבה זה מקרים של התבטאות מכוונת ושקרית כנגד גורם כזה או אחר.

ל-KSP אמצעי פרסום ופריסה ארצית, שמושכים לקוחות. מעבר לכך, זה לא שהם מוכרים רכיבים במחירים זולים יותר, הם מרכיבים מחשבים ג'נריים במחיר שנראה זול פשוט. כמו כן, יש להם (כמו לכל חנות\יבואן) את החלקים הזולים שהם מחזיקים, שבאים על חשבון חלקים אחרים שעולים יותר.

הלקוח הישראלי פרייאר, ועד שאנשים לא יצביעו ברגליים, נמשיך לקבל יחס כזה מזלזל ומגעיל. עם זאת, המצב משתפר וארגונים(קטנים כגדולים) מבינים את החשיבות בשימור לקוחות ומתן שירות. בסופו של דבר KSP היא עדיין 'חברה' קטנה, שבקלות יכולה לפול ולהעלם מהמפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...