עבור לתוכן

רכבת ישראל - כמו במדינות עולם שלישי

Featured Replies

פורסם

לא יוצא לי לנסוע ברכבות כמעט,אך ממה ששמעתי וראיתי,לישראלים אין תרבות בכלל בכל מה שקשור לסדר בנסיעה.כולם דוחפים אחד את השני בשביל לתפוס מקום או לרדת ברגע האחרון.קודם שאנשים פה ירכשו תרבות,אחר כך יאשימו את הרכבת.

  • תגובות 38
  • צפיות 3.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני כל כך שמח על כך שאני לא צריך לראות רכבת כל יום ראשון וחמישי כמו רוב החברים שלי, הספיק לי חודש בטירונות בשביל לראות שמשהו לא דופק שם ברכבת ישראל. יש פעמים בהן הרכבת נראית לא פחות מרכבת להסעת בקר חצי עולם, שלא נדבר על זה שהמזגן מתקלקל לעיתים קרובות ואז בכלל המצב הוא קטסטרופלי.

החויה האחרונה שלי מהרכבת היא מראש השנה האחרון, אני וחבר טסנו לאילת מנתב"ג והיינו צריכים לתפוס לשם רכבת מחיפה, אז כמו כל בנאדם ביררנו באינטרנט את השעה לרכבת הנוחה ביותר(זה היה יום שישי אחד) ובבוקר הגענו בזמן והכל טוב ויפה, ברגע שנפתחו דלתות הרכבת חשכו עיניי, אנשים פשוט נשפכו החוצה, צפיפות כזו לא ראיתי מחיי, חבר שלי איכשהו הצליח להידחס באיזה קרון אחרי שהוא נדחף ופשוט מאוד קופץ על האנשים מה שגרר כמובן מריבות, אני שקצת יותר עדין ממנו פשוט לא הצלחתי להידחס בשום קרון וכבר ראיתי את עצמי מפספס את הטיסה שלנו, בסוף אחרי שבכיתי קצת למאבטח הוא הצליח לדחוס אותי לקרון כלשהו, איזה קרון? של נהג הרכבת, נסעתי בקטר כל הנסיעה. אין מה לומר, רק רכבת.

פורסם
לקוחות ישראלים איכפת להם יותר מפוצי מוצי של שירות במקום שדברים תכלס ידפקו כמו שעון.

מילא באוטובוס רואים אנשים קשי יום נדחפים כמו בהמות, אבל לראות כל מיני אנשים מכובדים לא נותנים טיפת כבוד לבנאדם שרוצה לצאת מהרכבת(ואני לא מדבר על מה שקרה בכתבה)...

דחילק, כמה אינטרסנטים אנחנו יכולים להיות? מה יקרה אם ניתן לאנשים לרדת ואז נדחף כמו בהמות?

כמו בכבישים, תמיד יש את ה-40% או יותר שהם יותר ממהרים מהאחרים והם יותר חשובים והם תמיד צריכים להגיע לפני ולא להיות מנומסים...

פורסם

אני אגיד לך מה, מדובר פה במצב שהרכבת כ"כ דחוסה שאתה לא מבדיל כבר

מי ממהר ומי לא, למה, כמה ואיך.

אני אישית נתקל במקרה שמוזכר בכתבה כל בוקר ביום ראשון, אני לא מבין

למה לעשות מזה כתבה.

מזל שעברתי לסניף חיפאי בתוך החברה בה אני עובד ועכשיו אני לא צריך

לסבול את הצפיפות(אפילו בימי ראשון, אני מצליח למצוא מקום ישיבה! מדהים :) לכיוון ת"א ביום ראשון

אני מתפלל למצוא מקום עמידה).

פורסם

תחשבו איזה מסכן ניצול שואה שעולה על רכבת מפוצצת אנשים...

וכן האכבת מאפנה :(

פורסם

עוד פעם עם הקונוטציות אלה?

אני לא חושב שיש מה להשוות רכבת שמובילה אותך

למחנה השמדה, לבין רכבת מלאה בשעות עומס(אמנם זה לא נעים, אבל צריך

להסתכל על זה בפרופורציות).

פורסם

אני כבר שנים שלא נסעתי ברכבת אבל אני זוכר שהייתי לוקח רכבת עם אחותי מאשדוד\קרית לבינימינה ולא היה עומס ואז הרכבת הייתה כלי תחבורה מצויין, מהיר, נוח.

ושמעתי לא מעט מקרים על הרכבת היום זה ממש עצוב.

לא עדיף להפריט את הרכבת? זה ייצור תחרות בין בעלי עסקים פרטיים. כמו שעשו לאגד והשירות והנוחות באוטובוסים מצויינים.

פורסם

תראה, יש שעות שאתה תשב ברכבת לבד בכל הקרון.

ויש שעות שאתה תרגיש כאילו דחסו אותך בתוך פחית סרדינים.

לגבי הפרטה, אני לא יודע עד כמה זה יועיל.

פורסם

יעזור אם לא ייתנו להם כל כך הרבה כסף שנשפך כמו מים

פורסם

בתור חברה ממשלתית זאת באמת בעייה, אבל אם הרכבת תהיה חברה

פרטית זה באמת לא מעניין אותי כמה כסף הם ייקבלו.

העיקר שהרכבות יגיעו בזמן ויהיה מקום לשבת/לעמוד.

פורסם

בתור חברה פרטית מה שיעניין אותה זה להרוויח ומכיוון שהם יהוו מונופול, השירותים יהיו אפילו פחות טובים

פורסם

כל צה"ל יורד דרומה ביום א' ועולה צפונה ביום ה'+ו'

הפתרון היחיד הוא לשדרג את הרכבת, ועושים את זה פה ושם (מיוחד באזור ב"ש)

יש תוכניות לשדרוג, אבל עד שיזוז משהו אני יהיה אזרח :hi:

http://www.israrail.org.il/general/2000.html

פורסם

בתור חברה פרטית מה שיעניין אותה זה להרוויח ומכיוון שהם יהוו מונופול, השירותים יהיו אפילו פחות טובים

כמו שאמרת-יעניין אותה להרוויח

ואם יהיו כמה חברות(3 במקס') שיתמודדו על הלב של הצרכן

א. המחיר ייצטרך לרדת

ב. יהיה יותר מקום(כי אם לא-הנוסע יחכה לרכבת של החברה הבאה)

ג. לא יהיו כמעט איחורים( ע"פ ניסיוני בקטע הזה חל שיפור ניכר,חוץ מפ"ת ששם קווים היא לבד,בדיוק אצל שתי החברות)

פורסם

עם הניסיון מהארץ, תיהיה חברה אחת שתזכה, השירות יהיה חרא וכולם יפסידו.

פורסם

כמו שאמרת-יעניין אותה להרוויח

ואם יהיו כמה חברות(3 במקס') שיתמודדו על הלב של הצרכן

א. המחיר ייצטרך לרדת

ב. יהיה יותר מקום(כי אם לא-הנוסע יחכה לרכבת של החברה הבאה)

ג. לא יהיו כמעט איחורים( ע"פ ניסיוני בקטע הזה חל שיפור ניכר,חוץ מפ"ת ששם קווים היא לבד,בדיוק אצל שתי החברות)

אתה חולם. מאז שהפריטו את בתי החולים הפסיכיאטריים, מצב החולים הוא קטסטרופלי - התעללות בחסרי ישע לכל דבר. אם דבר רגיש כזה הם לא יכולים להחזיק מעמד, מה נראה לך שהם יעשו עם רכבת? קרון עם סוס על מסילה אולי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים