פורסם 2007 באפריל 2618 שנים או חמישי ושישי. : זה נורא , להצתופף במעבר של הקרון ולהתחבק עם התחת של הבנאדם ליד והקיטבג שלך. ותמיד יהיו את המפגרים שלא יתנו לאנשים קודם לרדת מן הרכבת וישר יקפצו בפנים כמו מפגרים. שלא לדבר על הסרט שאדם נכה צרייך לעבור כדי לנסוע ברכבת ישראל. ביפן אגב, המצב מאד דומה. יש שם ממש אנשים שזה התפקיד שלהם, לדחוס אנשים לקרון.
פורסם 2007 באפריל 2618 שנים אני נוסע הרבה מאוד ברכבת והסיפור הזה לא חדש בכלל. לפעמים נסיעה ברכבת די בסדר, בעיקר בשעות שאין הם עומס אבל לרוב הנסיעה ברכבת הופכת להיות גיהנום. כל הזמן איחורים , לא עוצרים בתחנות שאמורים לעצור בהם, באופן קבוע אני נאלץ לנסוע כשאני יושב על הרצפה, הם מצפצפים על הנוסעים, פקחים וכרטיסנים מתחצפים (יש שם הודי אחד שאם אני תופס אותו מחוץ לתחנת רכבת הוא לא יאהב את המפגש שלנו ). אין אפילו מה להשוות בין שירות הרכבות כאן לבין הרכבות ביפן, גרמניה או צרפת. פשות ביזיון. יש לי בכלל הרגשה שרכבת כאן הוקמה בתור חממה למקורבים ובני משפחה של עסקנים פוליטיים ולאף אחד שם לא איכפת מאיכות השירות.
פורסם 2007 באפריל 2618 שנים אז סע בחברת רכבות אחרת.....אההההה..... אז זהו שאין. וזו הסיבה לכל הדברים שאתה מתאר. :auto:
פורסם 2007 באפריל 2618 שנים דריה, יש הבדל "קטן":ביפן הרכבות שנועדו לנסיעות מעיר לעיר טסות ב 260-320 קמ"ש, שלא כמו אצלנו ב 90-110 קמ"ש. וחוץ מזה, היפנים קומפקטיים. זה בסדר.רכבת ישראל זה ביזיון, את זה הבנתי כבר מזמן, אבל זה לא שיש אלטרנטיבה.
פורסם 2007 באפריל 2618 שנים על פי הנתונים שנאספו בפברואר ובמרץ, 4.43% מהרכבות איחרו ב-10-6 דקות, 3.9% מהרכבות איחרו ב-20-11 דקות, ו-1.3% מהרכבות איחרו ב-30-21 דקות. 0.5% מהרכבות איחרו ביותר מחצי שעה.רק לי זה נראה לא הגיוני?
פורסם 2007 באפריל 2618 שנים כמו שהגיבו שם :-[מדינת ישראל מעודדת שימוש ברכב פרטי המיסוי על הדלק על המכונית,על חלקי חילוף .אגרות הטלים קנסות. הם עסק טוב. למה לעודד רכבות?
פורסם 2007 באפריל 2618 שנים אני אשמח להחרים את הרכבת. זובי שאני אשלם כמעט פי 2 יותר מבאוטובוס בשביל לשבת כל הדרך על הרצפה, מעוכה בין איזה נגד בפיקוד העורף לבין מישהו שלא התקלח יומיים.
פורסם 2007 באפריל 2618 שנים ועוד הם ממהרים ליצור מסילות חדשות שלא מוובילות לשום מקום, עדיף לקחת אוטובוס את זה הצבא מלמד אותך...
פורסם 2007 באפריל 2618 שנים ביפן אגב, המצב מאד דומה. יש שם ממש אנשים שזה התפקיד שלהם, לדחוס אנשים לקרון.זה נכון, אבל ביפן מחשב הרכבת פותח את הדלתות ל30 שניות בלבד, לא הספקת לרדת/לעלות? בעיה שלך.
פורסם 2007 באפריל 2718 שנים תאשימו את הצבא, לא את הרכבת ישראל. אם הצבא היה טורח לסדר הסעות בלעדיות לחיילים לא היינו מדרדרים למצב של מדינת עולם שלישי. אבל הצבא, כרגיל, חוסך על חשבון החייל הפשוט וזו התוצאה. יש פתרון לבעיה: הוספת רכבות נוספות. אבל בהתחשבות שרוב הנוסעים חיילים והצבא משלם תשלום גלובלי ולא לפי חייל, לרכבת ישראל לא משתלם לרכוש רכבות חדשות. באסה.
פורסם 2007 באפריל 2718 שנים לא רק שהצבא לא משלם גלובאלי, הוא משלם פר נסיעה ולא על כל חייל.פשוט יש מכרז זה הכל, בדיוק כמו שיש חברת סללור שזוכה במכרז שלהצבא, למשל מירס כרגע.לכל הג'ובניקים פה שבוכים על הרכבת, בתור מישהושהיה רואה את הרכבת פעם בשבועיים, לא התלוננתי על הרכבת אז.אבל היום אני אזרח שמשלם המון כסף על כרטיס חופשי-חודשי ברכבתומקבל שירות מזוויע לחלוטין מבחינת דיוק וצפיפות(לפחות לכיוון ת"א ובחזרה לבינימינה).כשהכסף יוצא מהכיס שלך זה הרבה יותר כואב להדפק ככה.רק דבר אחד לטובת הרכבת, נוסעי הרכבת מצפים מהמאבטחים להיות גם אנשי שירות.אני חושב שמהבחינה הזאת דווקא טוב שרכבת ישראל היא חברה ממשלתית כי היא שמה זיןעל לקוחות חזירים שרוצים עוד ועוד.שואלים אותם כאלה שאלות הזויות, מצפים לתשובה רצינית וכשהם מקבלים תשובה בסגנון "קפוץ לי",הם עוד מתלוננים על אותו מאבטח.לקוחות ישראלים איכפת להם יותר מפוצי מוצי של שירות במקום שדברים תכלס ידפקו כמו שעון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.