עבור לתוכן

פיקסילים שרופים ומדיניות ההחלפה של דל

Featured Replies

פורסם

אתה חושב שהמדיניות של DELL שונה בארה"ב? היא לא! פשוט יש שם יותר רשתות ענק שמוכרות מסכים איכותיים ומסוגלות לספוג זאת בעצמן.

ככל הידוע לי את דל קונים בעיקר ישירות או דרך "חנויות דל" ב newegg למשל אין מסכי דל. בנוסף ואפשר להחזיר עד 14 יום ולקבל את הכסף חזרה.

דרך אגב מה עם סטיקי למסכים מומלצים?

  • תגובות 114
  • צפיות 9.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

גם בארץ אפשר להחזיר תוך 14 יום אם אתה קונה ONLINE ולא בחנות עצמה.

לגבי הסטיקי - שיהיו לי הרשאות לסטיקי נדבר :lol:

פורסם

אתה חושב שהמדיניות של DELL שונה בארה"ב? היא לא! פשוט יש שם יותר רשתות ענק שמוכרות מסכים איכותיים ומסוגלות לספוג זאת בעצמן.

רשת גדולה מנצלת את כח הקניה הגדול שלה וכופה על הספקים את תנאי ההחזרה שמתאימים לה

הם לא סופגים כלום בעצמם, הכל מגולגל לספק.

פורסם

מבחינתנו כצרכנים זה אותו דבר בדיוק.

פורסם

אתה מדבר כאילו זה שוק של מוכרים אבל זה שוק של קונים

למה שיהיה איכפת לי שחברת דל הגדירה 5 פיקסלים ומטה כמוצר תקין כשאני מחפש אפס תקלות

מי שקונה מוצר בלי שיהיה לו בטחון של 100% שהמוצר שיקבל נקי מפגמים הוא קונה רשלן

למה שיהיה לך אכפת? כי אתה קונה מהם ;)

זה עיקרון דומה ללקנות מוצר כשאתה יודע מראש שאין לו אחריות (גם אם זה מחברת ענק, ויש כאלה מוצרים...) אם כעבור יום הוא יתקלקל / ישרוף או משהו זה המצב ואין מה לעשות, אומרים לך מראש שאין אחריות, אם אתה לא רוצה לקחת את הסיכון המינורי הזה, פשוט תיקח מוצר אחר :) אתה לא יכול אח"כ לבוא בתלונות אל החנות / החברה.

פורסם

זה עיקרון דומה ללקנות מוצר כשאתה יודע מראש שאין לו אחריות (גם אם זה מחברת ענק, ויש כאלה מוצרים...) אם כעבור יום הוא יתקלקל / ישרוף או משהו זה המצב ואין מה לעשות, אומרים לך מראש שאין אחריות, אם אתה לא רוצה לקחת את הסיכון המינורי הזה, פשוט תיקח מוצר אחר :) אתה לא יכול אח"כ לבוא בתלונות אל החנות / החברה.

מצטער לאכזב אותך, אבל זה ממש לא... זה לא איזה שוק שחור\אפור (מצידי וורוד) שאתה קונה את זה במחיר מצחיק.

אם זה היה עולה 300 שקל אז מילא אפשר אפשר לחיות עם 6 פיקסלים... אבל זה לא!

ולהתלונן אתה תמיד יכול, השאלה אם יקשיבו לך.

זאת בדיוק הבעיה של החנויות בארץ, הן עושות את עצמן כאילו לא אכפת להן אם תקנה או לא, אבל בפועל אם הן לא ימכרו כלום אז ממה ירוויחו?

למזלי יש חנות אחת שהסכימה להתחייב לבדיקה של המסך לפני הקניה (המחיר אפילו זול יותר מ IQPC)

והרווח כולו שלהם, אם אני אראה שזה באמת נכון והם באמת יתנו לי לבדוק הכל כמו שאני רוצה אנשים ישמעו עליהם והם יקבלו הרבה לקוחות.

לקוח מרוצה -> פרסום -> הרבה לקוחות -> מכירות גבוהות יותר -> יותר כוח מיקוח מול היבואנים במחיר ותנאים -> יותר רווח לחנות וגם יותר רווח לצרכנים

אתה חושב שהמדיניות של DELL שונה בארה"ב? היא לא! פשוט יש שם יותר רשתות ענק שמוכרות מסכים איכותיים ומסוגלות לספוג זאת בעצמן.

אתה רואה פה בארץ רשת גדולה מוכרת DELL 2407WFP למשל?

למה נראה לך שזה קשור לרשתות ענק?

לפי החוק הם חייבים לספק את מה שהם התחייבו עליו בחוזה המכירה.

אם הם יכתבו על האריזה\חוברת\מסמך כלשהו שמגיע יחד עם העסקה שבמסך במפורשות יש פיקסלים מתים אז אף אחד לא יקנה, בגלל זה הם לא.

מובן מאילו שהמסך חייב להגיע 100% תקין, ופיקסלים מתים זה 99% תקין, מה שאומר שיש פגם... לכן הם חייבים להחליף לך אותו או להחזיר\לפצות אותך על הפגם בכסף (אם בחרת להשאיר אותו למרות הכל)

אם הם לא יכולים לספק מוצר תקין שפשוט לא ימכרו וזהו.

שוב בנוגע לחנויות ש"דופקים את הלקוחות" הם צריכים שיעור דחוף בכלכלה,

כי לקוח שקנה מסך במלוא המחיר וקיבל מסך פגום לא יקנה מהם שוב וגם לא ימליץ לחבריו,

אז ה"הפסד" שלהם יהיה הרבה יותר גדול מכמה אלפי שקלים. (גם ככה זה לא מחיר של קנייה מזדמנת, אלא זה מחיר שדורש מחשבה לפני הקנייה)

הבעיה כאן זאת לא חברת דל, כי החנות שאני הזמנתי ממנה אמרה שדל (והם) דווקא ישמחו לתת לי לבדוק את המסך כמה שבא לי לפני שאני קונה.

יש לי תחושה חזקה של קומבינה פה, כמו עם כל מוצר מפורסם.

שימו לב גם להבדלי המחיר הענקיים לדגם 2007WFP בין המחיר המומלץ לצרכן ובין המחיר המצוי (340$ נגד 520$) לא כולל מע"מ כמובן.

אם בא לכם באמת להיות רשלנים ו"לאכול" את כל הקקי שמביאים לכם החנויות, תהינו...

קונים רציניים תמיד ימצאו חנות צדיקה שתכבד אותם ואת הכסף שלהם, ואני בהחלט מקווה שהחנות שמצאתי לא תאכזב.

פורסם

אולי תשתף את כולנו בשם החנות?

פורסם
אם הם יכתבו על האריזה\חוברת\מסמך כלשהו שמגיע יחד עם העסקה שבמסך במפורשות יש פיקסלים מתים אז אף אחד לא יקנה, בגלל זה הם לא.

מובן מאילו שהמסך חייב להגיע 100% תקין, ופיקסלים מתים זה 99% תקין, מה שאומר שיש פגם... לכן הם חייבים להחליף לך אותו או להחזיר\לפצות אותך על הפגם בכסף (אם בחרת להשאיר אותו למרות הכל)

זה ב-ד-י-ו-ק מה שהם עושים - אומרים לך מראש למה לצפות. IQPC מפרסמים זאת בעמוד הראשי שלהם. אם לא מתאים לך לקחת את הסיכון - אל תיקח.

אם אתה לוקח - אל תבוא אחר-כך בטענות שלא ידעת, רימו אותך וזיינו אותך בתחת ולכן מגיע להם נבוט בראש, סקילה או מוות בתליה.

אנשים - קבלו פרופורציות.

כמו שארז כבר אמר - זו תמיד הייתה "מדיניות הפיקסלים" של DELL וכנראה משהו השתנה בזמן האחרון שגרם לרוב החנויות לשנות את המדיניות. הניחוש שלי הוא שהיבואן הפסיק להחליף לחנויות מסכים שלא עומדים בקריטריון של DELL וכך זה התגלגל אלינו הצרכנים.

אם באמת מצאת חנות שמוכרת את המסכים במחיר טוב, עם התחייבות ל-0 פיקסלים מתים ולא מיבוא אפור - אנא פרסם ושמה יצא לתהילה ברחבי הפורום. אני מקווה שאכן זה המצב ושרבות אחרות ילכו בעקבותיה.

תרגעו אנשים...

פורסם

מצטער לאכזב אותך, אבל זה ממש לא... זה לא איזה שוק שחור\אפור (מצידי וורוד) שאתה קונה את זה במחיר מצחיק.

אם זה היה עולה 300 שקל אז מילא אפשר אפשר לחיות עם 6 פיקסלים... אבל זה לא!

ולהתלונן אתה תמיד יכול, השאלה אם יקשיבו לך.

זאת בדיוק הבעיה של החנויות בארץ, הן עושות את עצמן כאילו לא אכפת להן אם תקנה או לא, אבל בפועל אם הן לא ימכרו כלום אז ממה ירוויחו?

למזלי יש חנות אחת שהסכימה להתחייב לבדיקה של המסך לפני הקניה (המחיר אפילו זול יותר מ IQPC)

והרווח כולו שלהם, אם אני אראה שזה באמת נכון והם באמת יתנו לי לבדוק הכל כמו שאני רוצה אנשים ישמעו עליהם והם יקבלו הרבה לקוחות.

לקוח מרוצה -> פרסום -> הרבה לקוחות -> מכירות גבוהות יותר -> יותר כוח מיקוח מול היבואנים במחיר ותנאים -> יותר רווח לחנות וגם יותר רווח לצרכנים

למה נראה לך שזה קשור לרשתות ענק?

לפי החוק הם חייבים לספק את מה שהם התחייבו עליו בחוזה המכירה.

אם הם יכתבו על האריזה\חוברת\מסמך כלשהו שמגיע יחד עם העסקה שבמסך במפורשות יש פיקסלים מתים אז אף אחד לא יקנה, בגלל זה הם לא.

מובן מאילו שהמסך חייב להגיע 100% תקין, ופיקסלים מתים זה 99% תקין, מה שאומר שיש פגם... לכן הם חייבים להחליף לך אותו או להחזיר\לפצות אותך על הפגם בכסף (אם בחרת להשאיר אותו למרות הכל)

אם הם לא יכולים לספק מוצר תקין שפשוט לא ימכרו וזהו.

שוב בנוגע לחנויות ש"דופקים את הלקוחות" הם צריכים שיעור דחוף בכלכלה,

כי לקוח שקנה מסך במלוא המחיר וקיבל מסך פגום לא יקנה מהם שוב וגם לא ימליץ לחבריו,

אז ה"הפסד" שלהם יהיה הרבה יותר גדול מכמה אלפי שקלים. (גם ככה זה לא מחיר של קנייה מזדמנת, אלא זה מחיר שדורש מחשבה לפני הקנייה)

הבעיה כאן זאת לא חברת דל, כי החנות שאני הזמנתי ממנה אמרה שדל (והם) דווקא ישמחו לתת לי לבדוק את המסך כמה שבא לי לפני שאני קונה.

יש לי תחושה חזקה של קומבינה פה, כמו עם כל מוצר מפורסם.

שימו לב גם להבדלי המחיר הענקיים לדגם 2007WFP בין המחיר המומלץ לצרכן ובין המחיר המצוי (340$ נגד 520$) לא כולל מע"מ כמובן.

אם בא לכם באמת להיות רשלנים ו"לאכול" את כל הקקי שמביאים לכם החנויות, תהינו...

קונים רציניים תמיד ימצאו חנות צדיקה שתכבד אותם ואת הכסף שלהם, ואני בהחלט מקווה שהחנות שמצאתי לא תאכזב.

כמו ש tmpusr אמר, מודיעים ללקוח מראש את המצב, ואם כבר צריך להתלונן למישהו זה לדל.

נשמח אם תביא פרטים על החנות המדוברת.

ד.א. לגבי הבדלי המחירים - הבדלים כאלה נפוצים לכל המוצרים שנמכרים בארץ. אם המסך היה מיוצר בארץ זה משהו אחר...

פורסם

ואם לקוח רוצה לבטל העסקה, יש אפשרות?

פורסם

זה ב-ד-י-ו-ק מה שהם עושים - אומרים לך מראש למה לצפות. IQPC מפרסמים זאת בעמוד הראשי שלהם. אם לא מתאים לך לקחת את הסיכון - אל תיקח.

אם אתה לוקח - אל תבוא אחר-כך בטענות שלא ידעת, רימו אותך וזיינו אותך בתחת ולכן מגיע להם נבוט בראש, סקילה או מוות בתליה.

אנשים - קבלו פרופורציות.

כמו שארז כבר אמר - זו תמיד הייתה "מדיניות הפיקסלים" של DELL וכנראה משהו השתנה בזמן האחרון שגרם לרוב החנויות לשנות את המדיניות. הניחוש שלי הוא שהיבואן הפסיק להחליף לחנויות מסכים שלא עומדים בקריטריון של DELL וכך זה התגלגל אלינו הצרכנים.

אם באמת מצאת חנות שמוכרת את המסכים במחיר טוב, עם התחייבות ל-0 פיקסלים מתים ולא מיבוא אפור - אנא פרסם ושמה יצא לתהילה ברחבי הפורום. אני מקווה שאכן זה המצב ושרבות אחרות ילכו בעקבותיה.

תרגעו אנשים...

אין במסמך שום אזכור לזה שהמסך אכן יגיע עם פיקסלים מתים, ויש הבדל בין פיקסלים מתים

ישר מהמפעל או פיקסלים מתים במהלך שנות האחראיות מה שלא מצויין שם גם כן.

זה מסמך מעורפל שלא נועד אלא להיפתר מהאחראיות מצד החנויות, זה באמת נכון שהמדיניות זה עד 6 פיקסלים,

אבל טלפון קצר לנציג דל ישראל יגלה לך שאפילו 3 פיקסלים במקום מרוכז אתה זכאי להחלפה, וגם אם יש פיקסל אחד בשורת המשימות אתה זכאי להחלפה

ישנם עוד הרבה דברים שמשום מה "שכחו" לציין בתעודה האחראיות הזאת.

כמו שאמרתי, אם אני אכן יקבל על מה שסגרתי עם החנות ההיא, שמה יתפרסם, לא משלמים לי פה על פרסום אז חבל לעשות פרסומת חינם. (לטוב ולרע)

http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dsn/en/document?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&dn=1018431

אם זה מפריע לשימוש או לאיכות זכותך להחליף

EDIT:

מצאתי גם את המאמר הזה, תקראו בסוף על האחראיות

http://www.anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=2940&p=2

פורסם

בואו נסכם את הנושא... בלי ציטוטים של חוק להגנת הצרכן, בכי תמרורים או מרירות יתרה...

אדם שקנה את הדל ו"חיי" בשלום עם הפיקסלים השרופים משמע שאיכות תמונה מקסימלית אינה משמעותית בעבורו.... ודל היא בחירה לא נבונה אם לומר בזבוז כסף

יש מסכים כמו ה LG204WT שיתנו רזולוציה דומה, אומנם פחות פיצ'רים אבל עם כרטיס מסך NVIDIA שיש כמעט לכולם אפשר לסדר את זה או אם פאצ' צד שלישי ל ATI... לא ביג דיל וחסכת לך 1000 שקל.....

לאלו שכן רוצים 20 אינץ' רחב ואיכותי, ושאיכות התמונה בעבורם היא ללא פשרות, הייתי מציע לשקול טוב טוב את הקניה... ולדעת האם זה "הימור" כדאי....

אחריות של 6 היא סיכון גבוה... לא מדובר על 1 עד 3... מדובר ב6.

שמעתי כבר על מקרים שחברות מייצרות "סאגת" יצור ראשונית איכותית... קונים את לב ה"ביקורתנים" ואתרים גדולים שעושים ביקורות על חומרה ומסכים.... ואחרי שהם קנו את לב הציבור, עושים שינויים פנימיים שחוסכים להם עלויות יצור גדולות (כגון שינוי פאנל... רכישת רשת פיקסלים פחות איכותית בעלות זולה יותר... חומרי גלם ומרכב פחות איכותיים וכ'ו) כמבון שהחברות מגלגלות מיליונים על הטריק הזה... שאגב לא פסח מן העולם לצערי וגם חברות כמו LG סאמסונג וגם דל החביבים... טרחו לא פעם ולא פעמיים להטעות את הציבור אפילו בנתונים שגויים באתר שלהם....(כגון כמות הצבעים)

עכשיו על מנת לסכם את הנושא

רוצה לקחת סיכון ? קח ! דל מסך טוב...פיקסלים שרופים ? זה לא טוב... תעשה את השיקול שלך מה עדיף לך כלכלית ומבחינה כללית.

ואני בטוח שכמוני גם רבים מעוניינים לדעת, האם יש חברה\חנות... שמוכרים את הדל ונותנים לפתוח ולהפעיל את המסך לפני רכישה ? מבחינתי שיהיה מסך ביבוא פרטי\אפור, כל עוד בעל החנות מתחייב להחליף את המוצר באחר במידה וקורה משהו אין לי בעיה... פיקסלים שרופים אם אין בהתחלה לא יהיה בכללל

אשמח לשמוע על חנות שנותנת לפתוח ! בבקשה אם מישהו מכיר או קנה... לשתף..

פורסם

איזה חברות נותנו אחריות על הפיקסל הראשון? ואם אפשרגם דגמים מדוייקים ברמה של ה2007wfp...

פורסם

למעט Dell כנראה כולם

מדובר על 30 יום ראשונים כמובן

פורסם

אפשר דגמים ברמה של הדל ובאותו מחיר+-?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים