פורסם 2007 במאי 118 שנים וזה בכלל לא דומה ללוטו. בלוטו אתה משלם 20 שקל על טופס ולא 2000.אתה יודע כמה כסף אנשים "זורקים" כל שבוע על טורים בטוטו? על מנויים שנתיים ללוטו? הרבה יותר מ-2000 ש"ח... עשה חשבון כמה כסף אדם ממוצע מוציע על הימורים במשך אורך החיים של מסך (4-6 שנים בממוצע) ותקבל פרופורציה.עזוב... זה כבר עניין ל"תיאוריית המשחקים" ותיאוריות של קבלת החלטות. נושאים מרתקים מאוד אך לא ניכנס לזה בת'רד הזה.[br]פורסם בתאריך: 1.05.2007 בשעה 13:36:04אולי יש דרך לשרוף בכוונה אם כבר יש לך חמש שרופים??NICE... רעיון לסטארטאפ ישראלי מוצלח - תוכנה ל"שריפת" פיקסלים.
פורסם 2007 במאי 118 שנים :biggthumpup: :biggthumpup: :nutty:עכשיו באמת יש משהו מסויים שגורם להם להישרף? או שזה עניין של מזל וזמן?
פורסם 2007 במאי 118 שנים כרגע הלכתי להביא את המסך, הרכבתי אותו (בזה הרגע) ומצאתי פיקסל שרוף מIQPC? דיברת איתם על זה?
פורסם 2007 במאי 118 שנים כן, אבל הם אמרו שאין להם מה לעשות. כי לא הם נותנים את האחריות אלה dell.בכל מיקרה, מנחם (בעל המקום) היה מאוד אדיב ואמר שיפנה לdell בעניין הזה, אולי זה יעזור..הפיקסל עצמו ממש לא מפריע, הוא בפינה העליונה בצד ימין. כימעט ולא שמים לב אליו...
פורסם 2007 במאי 118 שנים רגע אבל אפשר פשוט להחזיר את המסך? (אם הפסד של 100 שקלים)ואז להזמין אחד אחר שוב, ולקוות שיצא טוב, ואם לא, שום מאה שקלים,וחוזר חלילה?
פורסם 2007 במאי 118 שנים מבחינת דל זה נקרא מוצר תקין ולא פגום כך שאין לך סיבה מוצדקת להחזיר אותו, ולחנות לא יהיה מה לעשות איתו.חוץ מזה כפי שכבר הזכירו, הסיכוי שיהיה פיקסל אחד שרוף קלוש ביותר, ומבין עשרות חברי פורום שקנו אותו לא ראיתי מישהו שהזכיר שיש לו יותר מפקסל שרוף אחד, במיוחד במסך הזה.מה גם שלא שמים לב אליהם אלא אם כן ממש מחפשים.לדעתי אין מה להיות היסטרי בעניין הזה.
פורסם 2007 במאי 118 שנים חחח הצחקת אותי אין מה להיות היסטרי אם הייתי קונה מסך ממכם ב 3 4 אלף שקל ורואה פיקסל שרוף הייתי מחזיר לכם את המסך עם מבוט לראש ואחרי זה מבטל לכם את הויזה
פורסם 2007 במאי 118 שנים מבחינת דל זה נקרא מוצר תקין ולא פגום כך שאין לך סיבה מוצדקת להחזיר אותו, ולחנות לא יהיה מה לעשות איתו.חוץ מזה כפי שכבר הזכירו, הסיכוי שיהיה פיקסל אחד שרוף קלוש ביותר, ומבין עשרות חברי פורום שקנו אותו לא ראיתי מישהו שהזכיר שיש לו יותר מפקסל שרוף אחד, במיוחד במסך הזה.מה גם שלא שמים לב אליהם אלא אם כן ממש מחפשים.לדעתי אין מה להיות היסטרי בעניין הזה.אתה ממש נחמד אתה יודע נראה אותך קונה מוצר והוא דפוק קצת והייתה אומר אני מוכן לחיות אם זהמה גם שלפי חוק כל מי שקונה מוצר כלשהו זכאי להחזיר אותו עד 14 יום ולדרוש את כספו ולא משנה מהאז אם אני קונה ממכם מסך עם פיקסל 1 שרוף אני עדיין יכול להחזיר אותו ואתם יכולים לקפוץ לי וזה לא קשור למדיניות של דל או כל חברה אחרת. (תסביר את זה גם לבוסים שלך)
פורסם 2007 במאי 118 שנים במידה ואתה מחזיר את המוצר, אתה מחויב לשלם 5% מערכו או 100 שקל, הנמוך מביניהם..
פורסם 2007 במאי 118 שנים מה גם שלפי חוק כל מי שקונה מוצר כלשהו זכאי להחזיר אותו עד 14 יום ולדרוש את כספו ולא משנה מה זה נכון רק לעסקה ONLINE ולא אם קנית בחנות. זה יכול להיות פתרון... אני מציע לכולם להרגע ולהוריד פה טונים - אני לא מבין מה העליהום הזה. כפי שטרחתי להסביר בפוסט הקודם, זו מדיניות של DELL ולא של החנויות. במקום להתנהג כמו ערסים מצויים ולנפנף בנבוטים וירטואליים (או ממשיים ), תבינו שגם לחנויות זו "עז" מסריחה וגם היבואנים עצמם נוקטים באותה גישה. תפנו לאפיקים פרודוקטיביים ונסו למצוא חנות שתיקח את הסיכון על עצמה ותמכור את המסכים במחיר טוב עם אחריות ל-0 פיקסלים מתים. פרסמו את שמה בפורום ויבוא לציון גואל. חוץ מ-VIEWSONIC שמחירי המסכים המקבילים שלהם פשוט מטורפים, אף אחד לא מבטיח 0 פיקסלים שרופים. אמנם לא 6 אבל הסיכוי לכך במסכי DELL האיכותיים הוא ממילא אפסי עד לא קיים.... לפחות עד כה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.