שאלה על כ.מסך + שאלה על LCD - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה על כ.מסך + שאלה על LCD


weissby

Recommended Posts

א. לאחותי יש מחשב עם כ.מסך מובנה (הלוח אם זה ‏P5B-VM של אסוס), בהמשך היא תוסיף לו כ.מסך נורמלי, האם יהיה חלוקה של העבודה בין שני הכ.מסך? כמו סוג של SLI או CF כזה?

וד"א אגב ,פתחתי אצלה את הcondition zero ועוד בקטע של התפריטים (עוד לפני שנאי מגיע למשחק עצמו) זה זז ממש לאט, האם זה בגלל שאין כרטיס מסך נורמלי? כי לא נראה לי שזה בגלל המחשב עצמו, כי יש לה אחלה מחשב - E6600, 2GB 533 MHz. כי חשבתי שהעבודה של הכרטיס נעשית ממש במהלך המשחק עצמו (ולא כשאני זסתם עוד על התפריטים =\

ב. יש לי LCD של טושיבה 32" 32WL55, קיים אצלה הנתון של HDTV, אבל לא מוזכר ..

אז קודם מה זה HDMI? כי אני מפחד שזה לא תומך בעצם בהיי דפינישן הזה, כי עד כמה שאני מבין שניהם (HDTV ו-HDMI) קשורים להיי דפינישן איכשהו, רק שראיתי שכשכתוב אז יש שקע שבעצם נקרא בשם הזה.. זתומרת, אז בשביל תמיכה בהיי דפינישן הזה אז צריך שקע , וסתם כותבהי שהטלוויזיה שלי זה HDTV?

צריך הסבר למה יש לי סלט בראש..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HDMI זה חיבור כמו נגיד S VIDEO רק שהוא נותן לך גם FULL HD שזה HIGH DEFINITION מלא (1080I - רזולוציה של 1900X1080) זה נכון להיום- רזולוציה מקסימלית לפי מה שאני יודע בחיבורי HDMI. חיבור HDMI יכול גם לשמש כHD רגיל שזה מה שאני חושב שיש לך (720I - רזולוציה של 1366X720).

HDTV אומר שזה HIGH DEFINITION TELEVISION שזה טלויזיה שתומכת ברזולוציה מקסימלית של אחת ממה שציינתי כאן (1080I \ 720I).

לך יש 720I שזה פחות טוב אבל אפשר לסבול את זה (בציניות^^. תוך מספר שנים שחברות הכבלים יעברו לHD גם בטלויזיה הזאת יהיה HDTV אין לך מה לדאוג).

בקשר לשאלה א (חחח אני מתחיל מהסוף) כרטיס מסך OB לCS \ CZ זה ממש על הפנים יש מצב שזה בגלל הכרטיס מסך או שהמשחק לא תקין. אני מניסיון יודע שCS על כרטיס מסך O\B לפני שנה ומשו עבד על 15-40FPS בלוח אם של .

ד"א לאחותך יש מעבד בן-**** מה קרה מה היא אוברקלוקרית או מה???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ 15- 40 FPS זה טוב או רע? אני פשוט ממש לא מבין בזה..

ובקשר לאחותי, לאדע היא פשוט רצתה מחשב טוב, אנחנו לא איזה תותחי על במחשבים היא יודע בערך כמוני במחשבים..

סתם אנטרנט , הורדות, וטיפהלה משחקים

וד"א לא אמרת לי אם כשהיא תתקין כ.מסך, אז יהיה שיתוף פעולה בין הכ.מסך הרגיל לבין הכ.מסך מובנה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במשחקים ובמשחקי יריות בעיקר פחות מ-30 FPS אומר שהמשחק לא זז חלק וקצת קשה לשחק, במיוחד במשחק רשת מהיר שבו כל עיכוב הוא משמעותי.

כרטיסי המסך לא ישתפו פעולה ביניהם כי בשביל מערך SLI או CF קודם כל צריך לוח אם שתומך בטכנולוגיה הזו, וב-SLI צריך שני כרטיסי מסך זהים תומכי SLI.

ב-CF צריך כרטיס מסך שהוא בנוסף גם כרטיס ראשי ועוד כרטיס משני שלא משנה מה הוא, אבל הוא צריך להיות של -ATI בכל מקרה.

הכרטיס שיש לך הוא כרטיס פשוט שעל הלוח שמיועד לעבודה משרדית ושימושים כאלה, לא למשחקים.

אז בשביל לשחק תצטרך כרטיס מסך טוב יחסית, השאלה אם אתה מוכן לקנות אחד כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה כ.מסך ייתן לי את התוצאה שנאי צריך? (ברור שאם אני אקנה כ.מסך תותחי כמו 8800 GTX זה יהיה הכי טוב) אבל מאיזה כ.מסך פחות תותחי אני כבר אקבל את מה שדרוש לי בשביל לשחק בזה יפה וחלק יחסית?

ובעצם כ.מסך, התפקיד שלו זה רק במשחקים? רק ברגע שאניפותח משחק לדוגמה הCS אז רק אז או יעבוד? ומה התפקיד שלו בדיוק? פשוט להריץ הכי טוב שהוא יכול פריימים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...