Shmoolik פורסם 2003 בינואר 17 Share פורסם 2003 בינואר 17 זה תמיד עניין אותי! אני מתכוון אם נגיד יש במשחק כלשהוא RES של 1024X768 , 800X600 , 640X480 אז הוא שוקל יותר בגלל שיש את אותן טקסטורות מספר פעמים בגלל שיש כמה רזולוציות ? ואם היה רק 1024X768 , המשחק היה שוקל פחות ? מקווה שהבנתם למה אני מתכוון.. תודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
izikd פורסם 2003 בינואר 17 Share פורסם 2003 בינואר 17 לא, אני לא חושב שזה הולך מספר פעמים...בחלק מהמשחקים לפי מה שאני מבין בפעם הראשונה שאתה משחק במשחק זה מקמפל לך טקסטורה שמתאימה לך (GTA3) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DXT פורסם 2003 בינואר 17 Share פורסם 2003 בינואר 17 יש משחקים שיש ויש משחקים שלא, תלוי במנוע.שים לב שבמשחקי דמו, לפעמים המפתחים כותבים הערה שאין במשחק למשל טקסטורות ברמה High רק בשביל לקצץ בגודל של הדמו. אותו הדבר עם רזולוציות, לדעתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2003 בינואר 17 Share פורסם 2003 בינואר 17 texture quality and resolution have Nothing to do with each othera 1024x1024 texture can mapped on a polygon and displayed at a 640x480 resolution or a 1024x768 resolution it doesn't matter.the size of a game is almost souly dependent on the texture, sound files and movies, 3D models hardly take up any space.for example a 5,000 triangles model will take up about 120Kb, however it's 1024x1024x24 (I.E. w/o an alpha channle) textures will take up 3Mb. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.