עבור לתוכן

האם גודל המשחק (MB) הוא פונקציה למספר הרזולוציות ?

Featured Replies

פורסם

זה תמיד עניין אותי!

אני מתכוון אם נגיד יש במשחק כלשהוא RES של 1024X768 , 800X600 , 640X480 אז הוא שוקל יותר בגלל שיש את אותן טקסטורות מספר פעמים בגלל שיש כמה רזולוציות ?

ואם היה רק 1024X768 , המשחק היה שוקל פחות ?

מקווה שהבנתם למה אני מתכוון..

תודה.

:)

פורסם

לא, אני לא חושב שזה הולך מספר פעמים...

בחלק מהמשחקים לפי מה שאני מבין בפעם הראשונה שאתה משחק במשחק זה מקמפל לך טקסטורה שמתאימה לך (GTA3)

פורסם

יש משחקים שיש ויש משחקים שלא, תלוי במנוע.

שים לב שבמשחקי דמו, לפעמים המפתחים כותבים הערה שאין במשחק למשל טקסטורות ברמה High רק בשביל לקצץ בגודל של הדמו. אותו הדבר עם רזולוציות, לדעתי.

פורסם

texture quality and resolution have nothing to do with each other

a 1024x1024 texture can mapped on a polygon and displayed at a 640x480 resolution or a 1024x768 resolution it doesn't matter.

the size of a game is almost souly dependent on the texture, sound files and movies, 3D models hardly take up any space.

for example a 5,000 triangles model will take up about 120Kb, however it's 1024x1024x24 (I.E. w/o an alpha channle) textures will take up 3Mb.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים