איך סדרת ה 40\80 8MB של MAXTOR ??? - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך סדרת ה 40\80 8MB של MAXTOR ???


asdasdasd

Recommended Posts

טוב, אם כבר izikd נתן סיבה לגבי תקלות בדיסקים של , אז הנה עוד כמה שקרו לי- זה למטרה שאחרים יזהרו וגם שהמתכננים לקנות יבינו איך משתמשים כמו בני אדם בדיסק-קשיח שכל מטרתו היא לעזור למשתמש ולעזור לו, ולא לדפוק את עצמו כדי שאחרים לא יקנו מאותה חברה שיצרה אותו. בכל אופן..

- אני שמתי מולקס (בו חיברתי מאוורר בשיטה פיראטית בנוסף לעוד מאוורר שהיה לי שם שחובר גם הוא פיראטית) ועליו את המולקס מהספק היישר אל הQuantumFireball40GB lct20 ז"ל. בכל אופן אחרי כמה זמן שהמחשב היה דלוק והמארז היה פתוח והכל עבד יפה, אני הזזתי את מיקומו של המאוורר במארז בלי לכבות את המחשב. זה קרה לי קודם לכן אבל למזלי שלא השפיע, בכל אופן החוט האדום היה חשוף בסמוך לשחור (GND & 12V+) והוא פשוט נגע בו כשהזזתי את המאוור ואיתו נעו גם החוטים. קיצר היה קליק שכזה והדיסק הופעל מחדש ואיתו גם כל המחשב. לאחר מכן יכלתי להשתמש בדיסק אבל רק כסלייב, למרות שהאופציה הזו ירדה מהboard לאחר מספר ימים של נסיונות השבת חיי הדיסק הקשיח. כמה מצער.

- כמובן יש את הקטע שנתן izikd, למרות שממש קשה לעשות דבר כזה וצריך לדחוף את המולקס לכניסה שלו בהארדיסק חזק מאוד, מה שמן הסתם גם עשוי למחוץ את כל המולקס. אבל חפיף, את מי מעניין המולקס כשנדפק לו הדיסק הקשיח??

- זהו, אין לי כלום בראש. :-X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...