אי זיהוי WEBCAM ב VISTA - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אי זיהוי WEBCAM ב VISTA


icq27086783

Recommended Posts

שלום.

התקנתי לאחרונה מערכת הפעלה VISTA X64 ובינתיים התמודדתי עם כל הבעיות שבאו עם המערכת החדשה חוץ מבעיה אחת.

המערכת לא מזהה את מצלמת האינטרנט שלי שהיא של חברת SILVERLINE ובחו"ל שם המותג הוא TRUST (ראה TRUST.COM ) - המצלמה מדגם SPACECAM 360. אמנם זאת מצלמה זולה יחסית וגם באתר היצרן מצוין שלא קיימים דריברים למצלמה שתומכים בויסטה. האם יש למישהו מושג מה לעשות חוץ מאשר לחכות ולקוות שהיצן יכתוב דריברים חדשים למצלמה? לכתוב מכתב לMS אולי?

בעיה(סוגיה) נוספת היא בהקצאת הזכרון . הנני בעל מערכת עם 2 GB זיכרון RAM . שמתי לב שויסטה היא מערכת הפעלה זוללת זכרון ואולי עקב זאת היא מקצה את הזכרון לתוכנות שונות בצורה שונה מאשר WIN XP . שמתי לב שבמשחק 2 . כשהמשחק טוען מפה הוא התחיל לטעון אותה הרבה יותר לאט מאשר ב .

ואני מרגיש שכעת רוב הטעינה מתבצעת אל תוך הכונן הקשיח ולא לתוך הזכרון שזה מה שהייתי מעדיף( מרגישים את זה כי הנורית של הכונן הקשיח דולקת ללא הבהובים כמעט לכל אורך הטעינה) ומכיוון שזהו המצב כשאני מתחיל לטעון את המפה הבאה במהלך המשחק התהליך חוזר חלילה במקום להתחיל אותה ישירות כמו שהיה קודם כאשר היא הייתה מאוכסנת בתוך הזכרון הפנימי וזה גורם להמתנה בלתי רצויה. השאלה שלי האם ניתן להחזיר את המצב לקדמותו? לגרום לVISTA להקצות לBATTLEFIELD 2 יותר פנימי כדי שהוא יתחיל לטעון את כל המשחק לתוכו??.

תודה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...