לקרביים שבנינו...קטע חזק ומרגש... - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לקרביים שבנינו...קטע חזק ומרגש...


^HocK^

Recommended Posts

ישן,איזה חייל גולני רשם את זה לפני המון זמן...והנה הגירסא המקורית

איך אפשר לתאר חוויות? מילים זה דבר נדוש איך אפשר להסביר דברים שאתה רואה ומרגיש למישהו אחר? איך אפשר להסביר לך? למה ג'ובניק חי טוב מוקף חיילות ויש לו את כל האפשרויות והזמן לעשות?

חבל שהשנים הכי יפות חולפות מהר למה כשאני מגיע הביתה ומנסה להתחיל איתך את אומרת: אתה מקסים, אתה חמוד אבל אני לא אשב פה שבוע, שבועיים, אחכה לאדון שיגיע עייף מסריח ומלוכלך. ברוך השם אני פה ואפשרויות לצידי, ועוד שבת עברה.

כשהתגייסנו היו במחלקה הרבה חברות, מכתבים, חבילות ופתאום נשארנו כולנו בלי חברות ורק עם בגלל 3-4 שנים מזדיינות. אני שוכב בתרגיל בתוך הבוץ, יורד גשם וקר לי, אני רועד, בלב יותר קר כשאני שוכב פה בקור את מתהפכת במיטה החמה בבית המוגן בין השמיכות לבד או עם ההוא. לא חושבת על כלום לא יודעת בכלל שיש חיילים ששוכבים בקור רועדים, מתים לעצום עין וללכת לישון וששומרים עלייך כדי שתוכלי לשכב במיטה החמה. אז איך אני אסביר לך את ההרגשה של מתח וחרדה, של פחד ואהבה. כי כשאני בא הביתה ומספר לך על החבר שנהרג אתם מהנהנים בראש בצער ומספרים על המכונית החדשה שקניתם

כשאני סופר אבנים בשטחים ומולי שורפים את דגל המדינה, בעיתונים כותבים על חיילים שיורים והורגים. כשאני רץ בין הסמטאות ילד בן 10 מקלל את האמא והאחות ומספר איך הוא זיין אותן מ-א עד ת, אני נגנב שאני על הבטש"ית ואז בבית רואה רק .

אני רוצה לשמוע מילה טובה, כשכואב לי הגב והעיינים אדומות מחוסר שינה, אני קורא בעיתון איך מסיבות אידאולוגיות לא מוכנים הבני זונות לשרת בשטחים או בלבנון כי זה נוגד את צו מצפונם ויש פראיירים אחרים שיעשו את העבודה בשבילם.

ואני, מה אני? חלאת אדם שעושה את העבודה השחורה? הם לא קולטים איפה הם נמצאים כי בלעדיינו הם פשוט לא היו קיימים. אני לא מבקש רחמים ואני גם לא מרחם על עצמי, אני פשוט זועק על אי הצדק.

אין סיפוק גדול יותר מלאכול לחם בשבת, ולהרגיש שאתה עובד וקורע את התחת בשבילו. כשאתה שוכב במיטה עם החברה אתה יודע שמישהו שומר עליך בגלל איזה מציאות מזדיינת שנראית אבודה.

אני חייב לשמור על אמא, אבא ואחים וחברים וחברות כי אני גאה!!! אני גאה להיות חייל קרבי. אחותי בת ה-8 שלחה לי מכתב וכתבה לי פשוט "תודה", התרגשתי, אם לא הייתי משחק אותה קשוח הייתי גם מזיל דמעה כי בשבילה אני נמצא כאן. אנחנו לא דורשים משכורת גבוהה או מכונית צמודה, רק מילה טובה שנדע שיש לנו מאחור אומה שלמה, שנדע שיש בשביל מה, שנרגיש שלא כל דבר קשה ובלתי אפשרי, כי רק בשבילך נעשה הכל מולדת אהובה שלי. אולי זה נשמע מצחיק או סתם בבל"ת אבל גם כיום יש אנשים שחושבים כך, אז תביעו תמיכה בחייל הנלחם למענכם, תנו לו כוח להמשיך קדימה ולנצח.....

               

על החתום: הלוחם "הפשוט"

ד"א זה מאוד מרגיז אותי שאנשים לוקחים קרדיט על דברים שלא שלהם ,משנה כמה מילים וחושב שזה שלו ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...