פורסם 2007 באפריל 518 שנים אני לא בא במטרה להצדיק אף אחד או שום דבר דומה אבל אני כן אומר שכל חווית קנייה היא אינדיבידואלית ואם לאחד נעשת טעות בהזמנה או כל דבר אחר אז קורה, בשביל זה יש אחריות והיתן לממש אותה.ולאלה מכם שאמרו שקיבלו פריט אחר מזה שהזמינו, דעתי היא שזו בעיה שלכם והייתם צריכים להיות נוכחים בעת הקנייה.קניה של מחשב היא לא דבר של מה בכך והמינימום הוא לבוא ולבדוק את המחשב/החלק לפני הקניה...דבר שכל אחד צריך ללמוד הוא שכדי לקבל את מה שהכי טוב לך הוא לסמוך על עצמך דבר ראשון, ואם אתה רוצה שדבר כלשהו (קניית מחשב, למשל) שיעשה כראוי לא על ידך המינימום שתוכל הוא ללכת ולבדוק שהכל כשורה.ואני אחדש פה משהו לחלק מהמגיבים, החנויות הם עסקים שמטרתם תמכור, וכמה שיותר, וניתן לייחס את הצעשים שצויינו ל99% מהחנויות בארץ, ודוגמאות ניתן לתת לא רק מZAP (כשאני נמנע מלהזכיר שמות)...
פורסם 2007 באפריל 518 שנים אליאור,יכול להיות שאתה צודק רק חשוב שאנשים פה יבינו שלא תמיד מה שהוזמן בטלפון או דרך האתר הוא מה שתקבל. התשובה שקיבלתי היתה :"קיבלת זיכרונות של חברה אחרת כי נגמר המלאי ונשאר רק בשני סטיקים" כמה אתה יכול לבחון ולבדוק קניה שאתה מבצע ברשת? נכנסתי ללינק שלהם באתר לכרטיס הזיכרון והוא הוחלף בזיכרון אחר :-\ כמו שכתבת ובצדק,האינטרס הגדול של כל החנויות המקוונות הוא למכור וכמה שיותר, להרים את המכירות גבוה ,אחר-כך נדאג כבר ללקוח איכשהו, העיקר שהכסף נכנס . לדוגמא,אני רואה פה כאלה שמזמינים כרטיסי מסך ללא התחייבות מהחנות לזמן משלוח סביר ובהבטחה עילגת של "תוך שבועיים יגיע",אשרי המאמין... http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_2093&products_id=16904 עדכון: החשד שלי היה מוצדק : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=250716.msg2211284;topicseen#new אני בכל אופן עם חנויות מקוונות כבר גמרתי. קונה בחנות תל אביבית (לא חסר) נותן הכסף,לוקח המוצר וכולם מבסוטים
פורסם 2007 באפריל 518 שנים ככה זה צריך להיות. קנייה של דבר חשוב או יקר צריכה להתבצע פנים מול פנים.זה עד שתהיה תרבות (צריכה) וטיפת יושר בארץ, לא שזה הולך לקרות מתישהו...
פורסם 2007 באפריל 718 שנים זה לא יקרה בחיים אם כל אחד רוצה לעשות את המכה בדרך הקצרה ביותר, סוג של מנטליות.
פורסם 2007 באפריל 718 שנים שלום לכולם, אני בדיוק פתחתי פה נושא : קניית חלקי מחשב באינטרנט - בעד או נגד... אתם די עניתם פה אני באמת שבהתחלה התפלאתי על המחירים הנמוכים של סקי פי סי.... ואני ממש מסכים עם הנושא של התרבות. לדעתי אם החנות תתן שרות טוב ויהיו שם אנשים ישרים אז אף אחד לא יפגע והחנות תתפרסם לכל הארץ... איכשהו כל העסקים מפספסים את זה כאילו הם רוצים לעשות את הרווח ולהעלם.....
פורסם 2007 באפריל 718 שנים שירות גרוע ויחס מזלזל עדיף להוסיף כמה שקלים ולקבל שירות נורמלי לא קונה שם בחיים שלי
פורסם 2007 באפריל 718 שנים אגב, ושאלתי כבר באיזשהו מקום,יש לנו בפורום איזשהו ת'רד או ענף או מה שזה לא יהיה שמתיחס ךביקורות של חנויות?לדעתי זה יכול להציל הרבה קונים תמימים...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.