פורסם 2007 באפריל 418 שנים מחבר 132 אלף, כבכר ניתן להזמין!124 כס סוס.לא מיבאים 1.8 ליטר או זה לא סטנדרט כי רמת רישוי עולה! ואז יותר כסף בביטוח.התיבה האוטומטית הקודמת של קורולה לא הייתה גרועה, היא הייתה מצויינת. אומנם פשוטה ולא טיפרטרוניק אבל השידוך בינה לבין המנוע היה מושלם. אז אני חושב שאתה טועה, כי היא הייתה מצויינת. הקורולה הוא האוטומטית ה 1.6 שהיה הכי זריז והאיץ מ 0 100 הכי מהר עד כה. אז אם התיבה הייתה גרועה, אז התוצאות בהתאם.
פורסם 2007 באפריל 418 שנים כמו כול דור 1 היא מראה בעיות 'לידה' בדור הבא אני מאמין שחלק ניכר מהבאגים יתוקנו . כמו שנאמר היא מכונית משפחתית ולא מיועדת לרווקים
פורסם 2007 באפריל 418 שנים בתור אחד שנוהג על קורולה 2006, אני לא מסכים איתךאמינה מאוד, נעימה לנסיעה ומרובחת, בהחלט שאני רוצה להגיע ממקום למקום אוטו מעולה.אבל לפניה היתה לי luncer 92 ידניתוההבדל בינה לבין הקורולה זה שמים וארץ מבחינת הנהת נהיגההרבה יותר חדהמרגישה יותר טובזריזה יותר.ולסיכום הקורולה זה אוטו טוב מעולה למשפחה ויחסית זול לטיפולים ותחזוקה, אבל מפה עד הנהת נהיגה יש מרחק של שמים וארץ.
פורסם 2007 באפריל 1018 שנים מחבר הבנתי שהגיר החדש יהיה Super CVT-i (Super Continuously Variable Transmission-intelligent
פורסם 2007 באפריל 2718 שנים הגיר הרובוטי הרגיל שיש בקורולה ויריס הוא על הפניםאבל יש את הגיר הרובטי הכפול, (שתמצא ברכבים יקירם יותר) כמו VW GOLF או באודי החדשותDSG זה דוגמא לשם של מערכת כזאתיש 2 גירים רובטים מקבילים, אחד אחראי על ההילוכים האיזוגיים 1 3 ו5 והשני על הזוגיים 2 4 ו6המחשב באוטו קולט נתונים כמו תאוצה ומהירות וכו' ומכין את ההילוך הבא כבר ואז כשרוצים להעביר הילוך מ2 ל3 אז הילוך 3 כבר מוכןוהקלאצ' מתנתק ומתחבר לתיבה השניהואז נחסך זמן ארוך של העברה המכנית של הגלגלי שינייםההעברה מדוייקת יותר ומרגישים פחות קיקבקיצור זאת נחשבת גם גיר רובוטי ואיתו אין בעיות
פורסם 2007 באפריל 2718 שנים מחבר מאיפה אתה יודע שבקורולה הוא על הפנים? נהגת על האוטו? אני כן. וכל מצויין. לא מרגישים כלום. האוטו אפילו לא מתדרדר יותר מאוטומט בעליה. הקורולה החדשה פשוט מעולה. סתם אומרים שהגיר גרוע, כדי שתקנה מכונית אחרת. צריכת דלק של הקורולה החדשה בתוך העיר(לא במעבדה אלא במבחן אמיתי) הא 12 קילומטר לליטר! גיר מצויין. 12 שניות מ0 ל100. לא כזה מהיר אבל זה רכב גדול וכבד וחסכוני ושקט. אל תאמין למה שכולם אומרים, נהגתי בקורולה החדשה וזה לא כמו ביאריס בכלל נקודה!
פורסם 2007 באפריל 2718 שנים לא נהגתי נהגתי אבל ישבתי ליד הנהג, והקיקים הורגשו, תגיד שהנהג לא יודע לנהוג אבל מצד שני רוב הנהגים בכביש לא רגישים לרכב כמו נהגי מירוציםבכל מקרה נכון שהצריכת דלק אמורה לרדת משמעותית כי אין ממיר מומנט שמבזבז הרבה כוח מהמנוע (ולכן בשביל תאוצה מסויימת המנוע עובד וצורך יותר דלק)
פורסם 2007 באפריל 2718 שנים מחבר מתי ישבת ליד הנהג? אין מצב שהנהג לא יודע לנסוע, זה מתפקד כמו אוטומטי כך שלא צריל הרבה מיומנות. מוזר. איפה ישבת? באיזו סוכנות?
פורסם 2007 באפריל 2718 שנים מאיפה אתה יודע שבקורולה הוא על הפנים? נהגת על האוטו? אני כן. וכל מצויין. לא מרגישים כלום. האוטו אפילו לא מתדרדר יותר מאוטומט בעליה. הקורולה החדשה פשוט מעולה. סתם אומרים שהגיר גרוע, כדי שתקנה מכונית אחרת. צריכת דלק של הקורולה החדשה בתוך העיר(לא במעבדה אלא במבחן אמיתי) הא 12 קילומטר לליטר! גיר מצויין. 12 שניות מ0 ל100. לא כזה מהיר אבל זה רכב גדול וכבד וחסכוני ושקט. אל תאמין למה שכולם אומרים, נהגתי בקורולה החדשה וזה לא כמו ביאריס בכלל נקודה! יכל להיות שבמקרה היה לך יונדאי כל שהיא אוטומאט ליפני ? היה לאבא שלי יונדאי אלנטרע חלופית והוא קילל את האמא של האוטו הזה אני נסעתי וכל הילוך כאילו אין מחר איזה דפיקה אי אפשר לשתות באוטו שלא נדבר על להירדם חחחחח :
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.