פורסם 2007 במרץ 2818 שנים מחבר אבל אתה לא אומר למה! אז התגובה שלך לא ממש שווה משהו!ראיתי שיש בקורולה החדשה גיר כזה, וקורולה לא יורידו את המחירות, אז נראה לי שהם חשבו על העברה עדינה בין הילוך להילוך לא?
פורסם 2007 במרץ 2818 שנים גיר רובוטי לא הכי נוח לנסיעהעברת הילוכים לא חלקה אתה מרגיש כמו קיק כזה קדימה הרבה יותר מורגש מהאוטומאט רגילאיך שאני הבנתי גם יש בעיות לעשות תחילת נסיעה בעליה כי האוטו לא מחזיק את האוטו כמו באוטומאט הוא פשוט מתדרדראו לעשות חניה במידרון גם בעיה קצתאבל שוב זה עניין של הרגל אתה יכול להתרגל והכל יהיה טובאתה תדע מתי יהיה העברת הילוך אחרי כמה זמן ואז אתה מרפה מהדוושה ואז יש העברה יותר חלקה ואז אחרי שזה העביר אתה לוחץ קצת יותר כמו נסיע רגילהאבל עדיין לא הכי נוח
פורסם 2007 במרץ 2818 שנים מחבר תודה. אבל חשבתי שאולי בקורולה החדשה זה לא יהיה, כלומר, יתקנו את הקיקים האלו. חיפשתי גם מאמרים או ביקורות של אנשים שנסעו על יאריס ולא מצאתי. האם יש מישהו שמכיר את האוטו הזה או את היאריס ונסע בגיר כזה. אני יודע שהיו גירים כאלו אך לא בטויוטה ואים מה להשוות.
פורסם 2007 במרץ 2918 שנים ביקורת ממגזין אוטו על התיבה של היאריס (נלקח מגיליון 247, במבחן השוואתי של יאריס לעומת סוזוקי סוויפט): "התיבה מעלה ומורידה הילוכים בלי שום היגיון במצב האוטומטי ומשתדלת להעלות ככל האפשר להילוך הגבוה ביותר (לא פעם מצאתי את עצמי ב-40 קמ"ש בהילוך חמישי). תוך שניות ספורות היא מעבירה מראשון לשני לשלישי ומשאירה אותך ללא כוח זמין. ואם זה לא מספיק, הרי שהגיר חובט בהעלאת הילוכים, סובל מהשהייה ארוכה מדי בין הילוך להילוך ובעיקר, מתפקד באופן לא מעודן, לא עקבי וכתוצאה מזה- לא בטוח. רוצים דוגמא? בכניסה לפניה מהירה אחת, התיבה הורידה הילוך בפתאומיות, והשאירה את הנהג להתמודד עם העברות המשקל והיגוי היתר המפתיע שהגיע בעקבותיה. מעבר למצב ספורט ישפר במקצת את יכולת עקיבת ההילוכים אחר רצונות הנהג, אבל עדיין מדובר בהמון תשומת לב שצריך להקדיש לרכיב הסורר הזה. זו, ללא ספק, התיבה הרובוטית הגרועה ביותר בה נתקלנו והמצב היחיד בו אפשר היא מתפקדת (כמעט) כראוי הוא במצב הידני. בו, כבר ניתן להגיע להעברת הילוכים חלקה יחסית ואפילו להורדות הילוכים משולבות גז ביניים, מה גם שהיא אינה מבצעת העברת הילוכים עצמאית מעלה או מטה. תיבתה המטרידה של הטויוטה גם מסבירה מדוע הוא הפסידה בכל פרמטר של תאוצה מול הסוויפט, למרות הילוכים קצרים יותר והעברות כוח מיידית. מעמידה למאה קמ"ש מ-50 ל-80 ומ-80 ל-120 היאריס הראתה תגובה ראשונית טובה יותר ופתחה פער קל, רק בכדי להפסיד את אותם מטרים יקרים בכלל העברות ההילוכים הארוכות."היאריס הפסידה בעימות רק בגלל התיבה הגרועה!"הסיכום לא פשוט כלל. היאריס של טויוטה היא מכונית טובה, טובה יותר מהסוויפט בחלק נכבד מהפרמטרים. אין ספק שאם היה מדובר במבחן לגרסאות ידניות, התמונה הייתה שונה לגמרי. כך שמן הפקר תיבתה של הטויוטה, עולה כאן הסוויפט ומנצחת במבחן."
פורסם 2007 במרץ 2918 שנים מחבר זה נשמע ממש גרוע. אני חובב נהיגה ואני לא רוצה להתאכזב. תמיד קורולה זה ללכת על בטוח ועכשיו אני כבר לא בטוח. אני לא יודע איך התיבה של הקורולה החדשה אבל היא מאיצה די מהר מ 0 ל 100. השאלה היא האם להזמין היום ולקבלה עוד חודש וחצי או לחכות חודש וחצי ולעשות נסיעת מבחן ואז להזמין. הבעיה היא שלא מצאתי מבחן דרכים לקורולה החדשה בשום שפה. ואני יודע שיש כמה שנוהגים בה. קראתי במבחן של ה 1.4 ליטר שהוא חלש מאוד אך לא ציינו איך הגיר. אמרו שה1.6 הרבה יותר חזק מה 1.4 וחסכוני כמעט כמוהו.אם מישהו מכיר מבחן דרכים לקורולה החדשה אשמח לראות.תודה מראש.
פורסם 2007 במרץ 3018 שנים נתונים של 0-100 לכוד ואיך המכונית על הכביש לכוד. אתה מוכן להקריב את רמת החיים שלך בשביל שנייה או שתיים למאה יותר מהירות מהמתחרות? וזה לא שהקורולה ידועה בחדוות הנהיגה שלה : בכל מקרה, בכתבה של וואלה רשום שבשביל להזמין קורולה אתה מחוייב לעשות עליה נסיעת מבחן ולחתום שאין לך בעיה עם הגיר ואתה לא חושב שרכב ההדגמה דפוק. אז תעשה את נסיעת המבחן ותחליט אם התיבה לא מפריעה לך. איפה נוהגים בה, רק אתה יודע. לקורולה החדשה עוד לא הייתה השקה לעיתונאים והיא עדיין לא משווקת. שיהיה לה מבחן דרכים אני אשמח ליידע אותך בעניין. אני ממליץ לך לפנות לפורום הבא www.carsforum.co.il לפתוח אשכול ביעוץ ורכישת רכב, ולהציב דרישות שתרצה מהרכב הבא שלך וכמובן גם תקציב. בהצלחה.
פורסם 2007 במרץ 3018 שנים מחבר שמע, עד כה החוויה הייתה טובה מאוד ובקורולה החדשה אומרים שהיא מצויינת ומשווים אותה לאוונסיס. גם בגודל הפנימי משווים אותה ל A4 של אאודי.ראיתי שנוהגים בה ב YOUTUBE.אני לא קונה קורולה כי היא מאיצה יותר מהר. זה היה נתון שנתתי כדי שתבין שהגיר מחליף הילוכים מהר ולא מאט את הרכב.חוץ מזה, אני קונה קורולה כי זה אחלה של אוטו וכל אוטו אחר מבחינתי זה לרדת ברמה.תודה בכל אופן.
פורסם 2007 במרץ 3018 שנים כמו שאני רואה, נדבקת במחלה של הישראלי הממוצע שאומר: "טויוטה זה טויוטה" או "קורולה לא רואה מוסך".אם כל רכב אחר מבחינתך זה לרדת ברמה, אז תלך על הקורולה באופן עיוור ויכול להיות שתסבול מהתיבה.או שפשוט קח נסיעות מבחן גם על מכוניות אחרות בתקציב שלך וככה תחליט מה היא המכונית הכי מתאימה לך.
פורסם 2007 במרץ 3018 שנים מחבר שמע, אני לא נדבקתי סתם. יש להם מנועים יותר טובים ויותר מתקדמים. ואיכות הרכבה טובה מאוד. כמו רכב גרמני. חוץ מזה, לא צריך להחליף רצועת טיימינג ב 60000 והאוטו יותר חסכוני. אנשים לא סתם נדבקים במחלה...
פורסם 2007 באפריל 318 שנים אני מאוד מקווה שטויוטה עשתה הסבה לתיבה הקודמת שלהם כי היא הייתה פשוט זוועתית וזה נכתב בכל מגזין אפשרי.אני לא יודע למה יבואני הרכב כופים בכח על הצרכן הישראלי תיבת "טיפטרוניק" מה רע באוטומטית הרגילה שיש עכשיו ?בכל אופן הקורולה החדשה היא שדרוג משמעותי לדגם הקיים ואגב זה נכון, הרכב נבחר לאמין ביותר בכל יבשת שבה הוא נמכר.הטויוטה החדשה תהיה חזקה יותר (כ-125 כ"ס) ושיא המומנט יגיע בסל"ד נמוך יותר.כמו כן המנוע יהיה בעל שני גלי זיזים וכל גל זיזים יהיה בעל תזמון משתנה, נעשתה חשיבה בתחום המרחב הפנימי.חבל שיוניון מוטורס לא השכילו כמו יבואני הונדה, אני לא רואה שום סיבה שגרסאת 1800 תהפוך לסטנדרט במדינת ישראל.גרסאת 1.8 (גרסא אמריקאית) בעלת תיבה אוט' 4 הילוכים ומנוע 1.8 בעל הספק של 140 כ"ס.מה עוד צריך ? אלא אם יהיו שבחים וסיפורים על תיבה חכמה ואמינה אני צופה ירידה משמעותית במכירות של קורולה בארץ.אגב הקורולה החדשה קיבלה 5 כוכבים במבחני ריסוק ויש לה 9 כריות אויר (8 היקפיות ואחת לברכיים של הנהג).
פורסם 2007 באפריל 318 שנים הסיוויק נמכרת ב-140,000 ש"ח (לפחות לפני הורדת המיסים).יש להם מקום לדחוף מנוע כזה.אם טויוטה יכניסו מחיר דומה לזה כסטנדרט זאת התאבדות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.