בעיה בהצגת צבעים עם לוח ASUS M2NPV-VM - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בהצגת צבעים עם לוח ASUS M2NPV-VM


nirhid

Recommended Posts

לאחרונה רכשתי מחשב חדש עם לוח אם M2NPV-VM ומסך Samsung 19 LCD 931C.

שמתי לב כי הצבעים לא נראים "טבעיים", הם בהירים מידי ואין הפרדה טובה בניהם. נסיון לשחק בהגדרות המסך התצוגה והחלפת סוגי החיבורים לא שיפר את המצב ולכן פניתי לחנות שממנה רכשתי את המחשב. שם הם אכן התרשמו שיש בעיה בהצגת הצבעים, אך טענו שהדבר נובע מכך שאין לי כרטיס מסך נפרד ואני לא יכול לצפות לקבל צבעים טבעיים בעזרת מאיץ מובנה וכדאי לי לרכוש כרטיס מסך נפרד. כהוכחה הם חיברו למחשב 7300GT ואכן בעיית הצבעים נפתרה. אני לא מבין בנושא אבל זה לא נראה לי הגיוני שאכן הבעיה היא בכך שאין לי כרטיס נפרד ושהמאיץ המובנה בלוח לא מסוגל להציג צבעים כראוי, מה גם שהלוח כולל מאיץ מובנה ברמה סבירה לפי מיטב ידיעתי (המחשב לא מיועד למשחקים, אלא בעיקר לעבודה עם פוטושופ).

האינטואיציה שלי אומרת שכנראה יש בעיה עם לוח האם אך בחנות הם מתעקשים שהוא תקין לחלוטין ושעלי לרכוש כרטיס מסך נפרד. זו חנות שכבר קניתי בה בעבר והשירות היה מצויין, עד עכשיו לא הייתה לי כל סיבה לפקפק באמינותה.

אני בבעיה, האם להשקיע עוד 500 ש"ח בכרטיס מסך כי אין מה לעשות וככה זה תמיד נראה בלי כרטיס נפרד, או שאולי זה לא המצב הרגיל ואכן יש תקלה בלוח ואני צריך להתעקש על החלפתו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...