צריך עזרה דחופה בקרש ללוח אם GIGABYTE 965P-S3 ! לגביי חיבור מאווררים... - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה דחופה בקרש ללוח אם GIGABYTE 965P-S3 ! לגביי חיבור מאווררים...


shimmi1982

Recommended Posts

טוב בשעה טובה קניתי את המערכת שלי (במפרט בצד) ....

הזדעזתי לגלות משהו בלוח אם ... איפה שאמור להיות המחבר של החשמל על הלוח אם למאורר המארז (SYSTEM) ... אין את המחבר- יש רק את ההלחמה - כאילו הורידו אותו כי זה גרסה נמוכה או משהו- למרות שתכלס זה לא מהלוחות הכי זולים.... אני לא מבין את הטמטום הזה- בהתחלה קפצתי ישר וחשבתי "עבדו עליי" ... אבל תכלס זה לא נראה כאילו התעסקו שם- ורואים שם הלחמה נקיה כזו שלא התעסקו בה- פשוט "שכחו " לשים את התושבת לחיבור מאורר.

עכשיו אני די תקוע בOC בגלל זה... אני על 2.7GHZ מעבד (FSB 300MHZX9).... בטמפרטורות הלוח אם מגיע בעומס ל55 ... והמעבד יותר קריר ממנו ... אני די משער שזה קשר ישיר לכך שאין לי בעצם שום סירקולציה במארז כי שום מאורר לא מחובר (חוץ מכמובן הAC על המעבד והקרור של הכרטיס מסך) . למזלי הAC בנוי כך שהוא זורק את האוויר החם לכיוון המאורר יציאה (שדומם אז הוא בעצם חור גדול שדרכו הAC זורק אוויר) - זה עוזר אבל זה לא פתרון...

האם זה משהו מקובל? או שבאמת נדפקתי איכשהו?

ואם אכן מקובל אז איך אני פותר את זה? יש מאוררים שמתחברים למולקס? (אם כן אפשר ככה בקטנה לשלוח לי קישור למאוררים 120מ"מ עם דגש על שקט ומחיר נמוך)- אפשר קישור? (בבקשה אל תשלחו אותי לפורום OC -זה רק נספח- השאלה האמיתית שייכת לפה.)

תודה.

*אגב-אם יש מישהו עם הלוח הזה...: יש איזה בעיות מוכרות איתו? או איזה ביוס שצריך לעדכן? (אני יודע שיש סדרות שלמות של לוחות שבהם הבדל בין ביוס לביוס פתר לא מעט בעיות), וגם האם יש הגדרות מומלצות לBIOS? כי אני קצת טובע שם... את הדברים המובנים אני יודע... אבל כל השמות המופלצים של הטכנולוגיות ממש לא אומרות לי כלום.

שוב, תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...