פורסם 2002 בדצמבר 2722 שנים תקראו את התגובות לכתבה הזו. 100 תגובות של וויכוח (בשפה עילגת) על איך מחשבים את הסיכוי לזכייה בהגרלת הלוטו... :lol: המסקנה המתבקשת היא שצריך לבדוק מה לכל הרוחות עושים התלמידים בשיעורי מתמטיקה... כי הם בטח לא לומדים.
פורסם 2002 בדצמבר 2822 שנים זה היה לנו במבחן הכנה לבגרות של 4 יחידות! פאקינג תרגיל קשה! זה יוצא הסתברות בערך של 1 ל 14.1 מיליון לזכות בפרס הגדול אני חישבתי את זה אחרת ..... אבא שלי שולח בערך ב107 ש"ח לשבוע לוטו טוטו ושאר שטויות (כן הרבה ויכוחים וריבים על הבזבזנות האנוכית הזאת) חישבתי שנניח ובמשך 27 שנה בערך שהוא שולח הוא היה חוסך את כל הסכום הזה בקופה היה מצטבר סכום מאוד יפה לבזבוזים! פאק 100 לשבוע בשנתיים אני יכול לקנות עם זה בן ז**ה של מחשב הכל כולל הכל מסביב !
פורסם 2002 בדצמבר 2822 שנים נו ככה זה בארץ - היום התלמידים פותרים רק עם מחשבון ואם אין להם כפתור (במחשבון) של סיכויים בלוטואין שום סיכוי שהם ידעו לחשב - אם זה לא שם זה לא קיים.(ולמה לרדת על קוראים ynet ??!!)
פורסם 2002 בדצמבר 2822 שנים אבל כן יש כפתוריש 47 מספרים וצריך לנחש 6 הנוסחה היא פשוטה 47X46X45X44X43X42חלקי6 עצרת שזה 6X5X4X3X2X1= 1:10,737,573במחשבון כל מה שאתה צריך לעשות זה : 47C6= בדיוק אותו הדבר
פורסם 2002 בדצמבר 2822 שנים בהגרלות הללויה וה Powerball, כמה שמספר קוני הכרטיסים גדול יותר, הסיכוי קטן יותר. כי מגרילים מספר כרטיס ולא כמו בלוטו הרגיל שמגרילים מספר כלשהו, ויכול להיות שכמה אנשים יזכו, או אף אחד.לכן אם נקנו 700,000 כרטיסים הסיכוי לזכות הוא 1/7000000 באמת..
פורסם 2002 בדצמבר 3122 שנים כאשר קראתי את הכותרת, חשבתי על משהו אחר, לאו דווקא קשור למה שנכתב בעץ הזה, אבל באותו הנושא...הסיבה העיקרית שרמת המתמטיקה בארץ נמוכה (אני מדבר בעיקר על זה שאין מתמטיקאים בולטים) נעוצה בכלל לא כתוב, אך בכל זאת נכון, שאם אתה לא מקבל את התואר השני במתמטיקה בתחילת שנות ה-20 לחייך, אז מה שתקבל, לא שווה במיוחד... מה לעשות שבשביל להיות מתמטיקאי טוב, המוח שלך צריך להיות במיטבו, וכאשר אתה צעיר, המוח שלך יותר טוב מאשר מתי שאתה מתבגר... מרבית האנשים בארץ מתחילים ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה באמצע שנות ה-20 לחייהם, ואילו אני מסתכל על אבא שלי, שבגיל 23 (או 24) כבר היה עם תואר שני במתמטיקה...הסיכוי שיצמחו בישראל מתמטיקאים גדולים הוא קטן מאוד, אין הרבה עתודאים שלומדים מתמטיקה, שלא נדבר על כך שאין הרבה תלפיונים...אם המדינה מעוניינת שרמת המתמטיקה תעלה בה, היא קודם לכל חייבת להשקיע באלה שילמדו את המתמטיקה, אותם האנשים שאח"כ יעבירו את הידע שלהם אלינו.
פורסם 2002 בדצמבר 3122 שנים בכלל מערכת החינוך בישראלכבר 6 שנים וחצי (אני בכיתה ז') אני יושב בכיתה ולא לומד כלום95% ממה שהמורים אומרים אני כבר יודעואת ה5% הנותרים שהם מלמדים כל נושא קטן ב20 שעות אני קורא בספר 10 דקות ואני מבין אפילו יותר טובוקחו בחשבון שאני הולך לכיתת מופת, ואני לומד כרגע חומרים של כיתות ז,ח,ט ותחילת י במתמטיקה פיזיקה ביולוגיה ועוד בשנה אחת והכל מאוד פשוטאז אם אני בן 12 וחומר של ילדים בני 15 קלים לי.מה זה אומר על מערכת החינוך?בכיתות אחרות הם בכלל לא למדו 1/7 ממה שאנחנו למדנו אז תחשבו מה היה קורה אם הייתי הולך לכיתה רגילה...קחו למשל בעיה "מאוד קשה" בפיזיקה שקיבלנו ורוב הכיתה לא הצליחה בה (הילדים האלה מפגרים שנכשלים במבחנים אפילו שהם מעתיקים)הורכה תמיסה של 100סמ"ק שמן ו50 סמ"ק פניצילין (לא זוכר את השם המדוייק)צפיפות השמן הינה 0.9gr/cm3 וצפיפות הפניצילין הינה 1.2[tt]gr/cm3[/tt]מה תהיה הצפיפות אם נערבב את שני החומרים ונפח התמיסה יהיה כנפח שני החומרים יחדכמובן שהתשובה היא 1גרם\סמ"קממה שאני יודע רק אני ועוד ילדה אחת הצלחנו וכמעט כל שאר הכיתה העתיקו מאיתנו...]==[גבר, קח שקל.כשאתה בה מנקודת מבט כל כך מתנשאת אי אפשר להתחיל לדבר איתך בצורה אובייקטיבית. שקול תנועת שפתיים (או מקלדת) וניסוח.
פורסם 2002 בדצמבר 3122 שנים לב, היתה לי תגובה דיי מעליבה לכתוב כאן, אפילו קצת שנונה, משהו משהו, אבל אני מבליג.הדבר היחיד שאני יכול להגיד לך זה לקנות ספרים אחרים חוץ מ qbasic וpascal, אולי של איזה סופר מפורסם.אולי ככה מישהו יוכל לדבר איתך יום אחד..
פורסם 2003 בינואר 122 שנים ולדבר איתי זה אפשרי,אבל לא לאנשים בגילי... ובכך הינך ממשיך להפגין התנשאות. להיות חכם זה דבר אחד, אבל לבוא ולהשוויץ זו צביעות. נכון, לא כולם גאונים ומסוגלים לדברים שאולי אתה יכול, אבל זה לא אומר שצריך לרקוד עליהם.
פורסם 2003 בינואר 422 שנים הבעיה במתמטיקה בארץ היא המורים והמורות.נכון הכי קל להאשים אותם אבל מה לעשות שזה נכון?,לא מלמדים לפתח חשיבה מתמטית בגרוש,לך תלמד נוסחה ולך תשבור את הראש איתה,ככה צריך ללמד?חלק מהמורות עולות חדשות ולא יודעות טוב עברית המ שגם פוגם בלמידה אין מה לעשות אבל זה לא הדבר היחיד,המורים באים המטרה של יאללה נלמד מה שצריך נפציץ בשיעורי בית ואם התלמידים לא מבינים בעיה שלהם אני בסוף אקבל את התלוש שלי ב10 לחודש.ככה יוצא ששליש מהתלמידים בארץ על מורים פרטיים למתמטיקה ואיזה שליש הולכים לרמה נמוכה של 3 יחידות.אז אם ישקיעו בנו התלמידים קצת יותר ויבחנו במשרד החינוך שיטות לימוד אפקטיביות יותר שיגרמו לנו התלמידים הנאה מלמידה(כן שמעתם נכון למרות שזה לא נשמע טוב הנאה מלמידה)אז יהיה סיכוי להעלות את הרמה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.