שחזור ביוס - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שחזור ביוס


etz

Recommended Posts

אתמול עשיתי עדכון ביוס למחשב שלי ועכשיו המחשב לא פועל. אני די מבין בנושא וכבר עשיתי הרבה עדכוני ביוס בחיים שלי, כלומר שאני יודע לבדוק אם הביוס תואם ואני לא עושה עדכון אם אני לא בטוח שהוא יעבוד. הפעם, לעומת זאת, העדכון כשל... למרות שהקובץ היה מותאם ללוח שלי ואפילו תוכנת הפלאשינג אישרה את זה עכשיו המחשב לא עושה כלום לאחר ההפעלה שלו.

למחשב יש ביוס של American Megatrends ואני מכיר את הטריק של עדכון ביוס מכונן הדיסקטים וראיתי שהוא גם מופיע במדריך עדכון הביוס כאן באתר, אבל אצלי כרגע זה לא מוכן לעבוד.כמובן ששמרתי גיבוי של הביוס הקודם ושמתי אותו על מחשבים אחרים, העתקתי אותו לדיסק ושיניתי לו את השם ל-AMIBOOT.ROM כנדרש אבל לא מתבצעת שום קריאה מכונן הדיסקטים גם לאחר שלחצתי Ctrl+Home. אני יודע שיכולה להיות בעיה במקרה וה-Boot Block דפוק אבל אני יודע בוודאות שלא עידכנתי גם אותו עם העדכון הדפוק, כך שזה צריך לעבוד.

יש למישהו איזשהו רעיון מה אולי עשיתי לא טוב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאפס הגדרות (בעזרת הג'מפר - תעזבו את הבטרייה לנפשה) לפעמים (לעיתים רחוקות אבל...) עובד, לפעמים הביוס מופלש עם הגדרה מסויימת שלא נותנת ללוח לעלות.

בכל מקרה, סביר שזה לא יעבוד, ואם העניין עם הפלופי לא עובד אז ישארו לך 2 אפשרויות:

1. HOT SWAP

2. להרים ידיים כי יש ב-HOT SWAP סכנה פוטנציאלית ללוח שני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני תמיד מאפס הגדרות רק עם הג'מפר, למרות שהפעם הייתי אגרסיבי וניסיתי גם ג'מפר וגם להוציא בטריה לכמה שעות. לא עזר כמובן.

בכל מקרה HOT SWAP אני לא יכול כי הביוס מולחם ללוח אם (זה לוח גנרי כזה ומאוד זבלי).

שלחתי מייל לחברה של הביוס ואני מחכה לתשובה מהם, אם הם לא יצליחו לעזור לי אז כנראה שהלוח שלי מת, ובמקרה שלי זה כל המחשב מת כי זה לוח עם מעבד מובנה עליו שאי אפשר להחליף כי אין סוקט... (כמו שאמרתי, לוח זבלי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...