"פיצ'ר" חדש בויסטה (באג?) - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"פיצ'ר" חדש בויסטה (באג?)


psychuil

Recommended Posts

קרה אצלי ב4 התקנות שונות (ונקיות) של ויסטה, 3 מהן ואחת X64.

לאחר כמה שעות של עבודה נורמלית (יכול להיות 4 שעות, יכול להיות 40), פתאום, אני מאבד גישה לאתרים. ז"א שמוזילה, אקספלורר וMSN מתנהגים כאילו שאין לי חיבור, בעוד שכל השאר עובדים כרגיל. לפעמים זה נמשך 5-10 דקות ועובר מעצמו, ולפעמים רק אתחול מאפס את העניין.

למישהו יש מושג, ולו הקלוש ביותר, מה זה? ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחריי חודשיים רצופים של עבודה אינטנסיבית על גרסט אולטימייט 64 ביט אני חייב לציין שזה לא קרה לי אף פעם (אני מול המחשב פיזית בין 14ל 18 שעות ביום)

כנראה משהו בדיסק או בהרדיסק או לא יודע מה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואתה, משתמש בשיתוף אינטרנט?

אגב, שינו לעומק כל מה שקשור לתקשורת-רשת/פרוטוקולים בוויסטה כך שצפויה בעיה של תאימות עם ראוטרים/מודמים/מערכות הפעלה ישנות/תוכנות ישנות/ומה שלא תרצו... בטח יסתדר מעצמו עם איזה טלאי בשבועות הקרובים, או שדרוג קושחה (firmware) איפשהו בחומרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מצב שזה גם מקור האיטיות של הביטורנט, או שזה כבר סיפור אחר?

קינפוג שגוי בראוטר הוא מקור לאיטיות בביטטורנט/אימיול. מכיוון שאצלך הראוטר הוא כרטיס רשת, אין לי מושג איך מקנפגים אותו כדי להסביר לו שפורטים נכנסים מסויימים צריכים ללכת למחשב הראשי, ופורטים אחרים למחשב המשני (נניח) כדי שבשני המחשבים תוכל להריץ אימיול וביטטורנט מהירים. דברים כאלה עושים בשנייה בראוטר חומרה.

תמצא מישהו שיש לו ראוטר זרוק וקח לו אותו. או תמצא משהו יד שנייה בגרושים. או תמתין לטלאי ממיקרוסופט שלדעתי יצא תוך חודש אם לא יצא כבר (גם אם לא מופיע ברשימה של Updates). הרבה מהטלאים נותנת ישירות רק ללקוחות כבדים מאוד (שלא יבכו יותר מדי). או תלמד בינתיים איך עובדים עם WinRoute ותשתמש בתוכנה הזאת במקום השיתוף רשת של . היתה אחלה של תוכנה כשהזדקקתי לה מזמןןןן מזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...