ofir123 פורסם 2002 בדצמבר 23 Share פורסם 2002 בדצמבר 23 טוב אז ככה:יום חמישי יש לי בוחן על החומר ואני לא יודע כלום אבל כלום! המורה לא יודעת להסביר היא פשוט פותרת את התרגיל הלוח ובאותו זמן אתה צריך להקשיב להעתיק להבין בו זמנית.מישהו יכול להסביר לי לעזאזל איך אני פותר את זה? (זה עם מכנה משותף). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
marking פורסם 2002 בדצמבר 23 Share פורסם 2002 בדצמבר 23 של איזה כיתה החומר? ט'? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ofir123 פורסם 2002 בדצמבר 23 מחבר Share פורסם 2002 בדצמבר 23 כן קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
marking פורסם 2002 בדצמבר 23 Share פורסם 2002 בדצמבר 23 איזה ביצפר זה? אורט או ערוני? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ONKYO פורסם 2002 בדצמבר 23 Share פורסם 2002 בדצמבר 23 טוב אז ככה:יום חמישי יש לי בוחן על החומר ואני לא יודע כלום אבל כלום! המורה לא יודעת להסביר היא פשוט פותרת את התרגיל הלוח ובאותו זמן אתה צריך להקשיב להעתיק להבין בו זמנית.מישהו יכול להסביר לי לעזאזל איך אני פותר את זה? (זה עם מכנה משותף).תן דוגמא אני ינסה לעזור או להסביר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ofir123 פורסם 2002 בדצמבר 23 מחבר Share פורסם 2002 בדצמבר 23 בית כלא רגיל לחלוטין חטיבה.אין לי בדיוק דגומא בשבילך כי אני לא יודע לכתוב תרגילים כאלה בוורד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yair_gobani פורסם 2002 בדצמבר 23 Share פורסם 2002 בדצמבר 23 זה חומר דיי קל, גם אני בט' אורט. פשוט תמצא מכנה משוטף וזהו 8) :smoke: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
The Grey Matter פורסם 2002 בדצמבר 23 Share פורסם 2002 בדצמבר 23 היה עוזר אם היינו יודעים באיזה חומר מדובר או אף תרגיל דוגמה : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gal.w פורסם 2002 בדצמבר 23 Share פורסם 2002 בדצמבר 23 זה דברים כמו(y-x)/x = 3/(y-x)?אם כן:1. מצא מכנה משותף. המכנה המשותף הוא הכופל הנמוך ביותר לשני המספרים. אם המכנים הם 2 ו- 3 המכנה המשותף יהיה 6. אם המספרים הם 3 ו 9 המכנה המשותף יהיה 9. אם המספרים הם ביטויים אלגבריים כמו בדוגמא, המכנה המשותף יהיה x(y-x)בצד שמאל של הביטוי המכנה הוא x ולכן צריך להכפיל אותו ב (y-x) כדי להגיע למכנה המשותף. אבל אסור לנו לשנות את הערך של הביטוי אחרת הכל משתנה - ואם נכפול רק את המכנה ב (y-x) יהיה לנו ביטוי שונה. לכן כופלים גם את המונה ב (y-x). שהרי (y-x)/(y-x) = 1בצד ימין המכנה הוא (y-x) אז צריך להכפיל את הביטוי ב x/x.התשובה הסופית תהיה:(y-x)(y-x) = 3xואז בהכפלת סוגרייםy^2-2xy+x^2-3x=0מצטער אם זה היה מהיר מדי אני חייב ללכת קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yair_gobani פורסם 2002 בדצמבר 23 Share פורסם 2002 בדצמבר 23 " עזרה במ"ת חיסור וחיבור שברים אלגבריים " : ;D ??? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ofir123 פורסם 2002 בדצמבר 23 מחבר Share פורסם 2002 בדצמבר 23 השתגעתי עד שהצלחתי לכתוב בוורדתרגיל לדגו'http://forums.ort.org.il/files/20/1638193/4593457.doc קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gal.w פורסם 2002 בדצמבר 23 Share פורסם 2002 בדצמבר 23 מהמכנה של השבר השמאלי תוציא M, מהמכנה של השבר האמצעי תוציא 2 ואת המכנה של השבר הימני תפרק ל - (M+5)(M-5) המכנה המשותף הוא:2M(M+5)(M-5) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yuvalkob פורסם 2002 בדצמבר 23 Share פורסם 2002 בדצמבר 23 אני מקווה שזה יעזור אני. אני חושב שזה הפיתרון הנכון אם אתה לא מכיר את נוסחת השורשים תנסה טרינום ואם לא אז אין לי מושג. :smoke: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ofir123 פורסם 2002 בדצמבר 23 מחבר Share פורסם 2002 בדצמבר 23 אתה לא תאמינו איזה פלאהיו לנו 2 שעורים על החומר ויותר מחצי מהכיתה לא הבינה כלום!אחרי שרשמתי את ההודעה ישבתי 10 דקות עם ספר אלגברה חלק ג של בני גורן והבנתי הכל אבל הכל!!!!!!הספר שהוא בכתב מסביר יותר טוב מהמורה!!!!תודה לכל מי שעזר וניסה לעזור! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ofir123 פורסם 2002 בדצמבר 25 מחבר Share פורסם 2002 בדצמבר 25 מחר הבוחן והיא הביאה תרגילים לתירגול אבל אני בוקשי מבין אותםhttp://forums.ort.org.il/files/20/1640326/9261136.doc קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.