צורב DVD לא מזהה דיסקים רקים של DVD - עמוד 2 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צורב DVD לא מזהה דיסקים רקים של DVD


arnon

Recommended Posts

נעה מחשבים לא חנות קטנה ומסכנה , יש כאן עיניין פשוט של הגינות ויחס ללקוח

הם על הכונן שקניתי הרוויחו ויכלו להציעה לי ליקנות כונן חדש במחיר עלות ולוותר הפעם על הרווח בקנייה הזאת ואולי לישמור עלי כלקוח.

אני הפסדתי כונן ונעה מחשבים הפסידה אותי כלקוח,שני הצדדים לא בוכים (אם כי אני לקוח די גדול).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה הצעות בשבילך:

1. כאשר אתה קונה צורב חדש תקנה אותו עם שנתיים אחריות לפחות.

2. לא לקנות בחנות שבה אתה לא מרוצה.

3. אם חנות טוענת שהמוצר מגיע מהיבואן הרשמי בקש מהם הוכחה בכתב ותעודת אחריות מאותו יבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארנון, תגיד, אם נגיד ח"וח, אתה עושה תאונת דרכים האוטו שלך הולך טוטאל לוס (א"נ), יום אחרי פקיעת הביטוח המקיף, אחרי שלא חידשת אותו (אתה אשם בתאונה בוא נגיד), אתה עדיין תנסה לתבוע את חברת הביטוח ותתעקש שיביאו לך את הכסף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בינתיים יש לי רק דברים טובים להגיד על נועה, גם במקרה הזה, עם כל הכבוד שעברו יום או יומיים הם לא חייבים לך כלום.

נכון, אני מכיר חנויות שתקופת האחריות עברה אפילו בשבועיים והם עדיין הסכימו להחליף... יש ויש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור לי שהם לא חיבים להחליף לי

אני ביקשתי בנחמדות מהמוכר שיחליף לי או ילך ליקראתי כשאמר שהוא לא יכול ביקשתי בנחמדות לשאול את יובל המנהל ,המוכר בטלפון שאל מישהוא ואמר שאי אפשר אמרתי חבל וסגרתי את הטלפון.

המוכר לא הציע לי ליפנות ליבואן ולא טרח לברר מי היבואן רק אמא שהוא חושב שזה ח.י

אני יודע שהוא לא חייב לי כלום

אני גם יודע שזה טעות מצידו ומצד החנות

אני מכיר את החנות הרבה שנים עוד ליפני שהיתה להם חנות פיזית בחיפה ניראה לי שמאז שהם גדלו היחס ללקוחות השתנה

בלי שום קשר למקרה שלי עם חנות יקרה יותר מאחרות צריך להיות לא יתרונות על פניהם למשל: שרות טוב יותר או רכיבים מיבואן רישמי

באותו הזמן שקניתי את הצורב שלי מנעה מכרו אותו גם ב KSP אבל העדפתי לשלם יותר וליקנות בנעה (שוב אני אגיד שהוא עלה 400 ש"ח)

מתברר שעדיף היה לשלם פחות ולקנות בKSP (אז לפנדה לא היה את הדגם הזה אחרת הייתי קונה שם)

כמו שאמרתי החנות סרבה גם להחליף לי מאוורר חדש באריזתו המקורית אשר לא נעשה בה שימוש וכתוב באתר שש שנות אחריות !!!

ולא מעניין אותו שזה אחריות יצרן אז אני אשלח את זה למפעל !!!!

ניראה לי חשוד אתם יוצאים להגן על נעה מחשבים אני בטוח שכל הקוראים מבנים מדוע זה מרגיז ותוהים מדוע אתם יוצאים להגנתם

עריכה: סוכן הביטוח שלי מחדש לי אוטומית את כל הביטוחים ללא תשלום מצידי , נכון אני לקוח גדול שמבטח יותר מ10 רכבים, גם את ביטוח החובה וגם את המקיף ולי נישארת הזכות לבטל אותו ללא עלות מצידי.

אני יכול לתת לך עוד הרבה דוגמאות שבהם יש שרות לקוחות טוב וגם כאלה שאין בהם שרות לקוחות טוב

לא אמרתי אף פעם שבKSP או כל חנות אחרת זה לא היה קורה אבל מנעה מחשבים ציפיתי ליחס שונה.

אני אגב לקוח די גדול של מחשבים קניתי בחמש שנים האחרונות יותר מ20 מחשבים וציוד הקפי בחנויות רבות (לוגיק KSP מרדנית פנדה זיגזג נעה משרדיה)

לא נולדתי אתמול אני גם נותן שרות לקוחות אני יודע שלא חייבים לי כלום אבל זו לא דרך לשמר לקוחות ולנהל עסק שרוצא להצליח במשך שנים

ואו כמה כתבתי כדי שאפסיק זה בטח כבר משעמם התרד הזה

העיקר שקניתי לי צורב חדש ואני יכול לגבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אותי זה מעצבן, גם לי נדפק הצורב שבוע אחרי תום תקופת האחריות, אבל מה לעשות, אלו החיים, אלו מוצרים מכאניים עם עייניות שנשחקות, הם יכולות להשחק מהר או לאט - זה עניין של מזל וכמות שימוש.

נכון שהחונת היתה יכולה לבוא לקראתך, אבל זה פשוט נדיר ומלפנים משורת הדין באופן עצבני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...