arnon פורסם 2007 בפברואר 1 מחבר Share פורסם 2007 בפברואר 1 נעה מחשבים לא חנות קטנה ומסכנה , יש כאן עיניין פשוט של הגינות ויחס ללקוחהם על הכונן שקניתי הרוויחו ויכלו להציעה לי ליקנות כונן חדש במחיר עלות ולוותר הפעם על הרווח בקנייה הזאת ואולי לישמור עלי כלקוח.אני הפסדתי כונן ונעה מחשבים הפסידה אותי כלקוח,שני הצדדים לא בוכים (אם כי אני לקוח די גדול). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2007 בפברואר 2 Share פורסם 2007 בפברואר 2 כמה הצעות בשבילך:1. כאשר אתה קונה צורב חדש תקנה אותו עם שנתיים אחריות לפחות.2. לא לקנות בחנות שבה אתה לא מרוצה.3. אם חנות טוענת שהמוצר מגיע מהיבואן הרשמי בקש מהם הוכחה בכתב ותעודת אחריות מאותו יבואן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 בפברואר 2 Share פורסם 2007 בפברואר 2 ארנון, תגיד, אם נגיד ח"וח, אתה עושה תאונת דרכים האוטו שלך הולך טוטאל לוס (א"נ), יום אחרי פקיעת הביטוח המקיף, אחרי שלא חידשת אותו (אתה אשם בתאונה בוא נגיד), אתה עדיין תנסה לתבוע את חברת הביטוח ותתעקש שיביאו לך את הכסף? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
x-dude פורסם 2007 בפברואר 2 Share פורסם 2007 בפברואר 2 בינתיים יש לי רק דברים טובים להגיד על נועה, גם במקרה הזה, עם כל הכבוד שעברו יום או יומיים הם לא חייבים לך כלום.נכון, אני מכיר חנויות שתקופת האחריות עברה אפילו בשבועיים והם עדיין הסכימו להחליף... יש ויש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arnon פורסם 2007 בפברואר 2 מחבר Share פורסם 2007 בפברואר 2 ברור לי שהם לא חיבים להחליף לי אני ביקשתי בנחמדות מהמוכר שיחליף לי או ילך ליקראתי כשאמר שהוא לא יכול ביקשתי בנחמדות לשאול את יובל המנהל ,המוכר בטלפון שאל מישהוא ואמר שאי אפשר אמרתי חבל וסגרתי את הטלפון.המוכר לא הציע לי ליפנות ליבואן ולא טרח לברר מי היבואן רק אמא שהוא חושב שזה ח.יאני יודע שהוא לא חייב לי כלום אני גם יודע שזה טעות מצידו ומצד החנות אני מכיר את החנות הרבה שנים עוד ליפני שהיתה להם חנות פיזית בחיפה ניראה לי שמאז שהם גדלו היחס ללקוחות השתנהבלי שום קשר למקרה שלי עם חנות יקרה יותר מאחרות צריך להיות לא יתרונות על פניהם למשל: שרות טוב יותר או רכיבים מיבואן רישמיבאותו הזמן שקניתי את הצורב שלי מנעה מכרו אותו גם ב KSP אבל העדפתי לשלם יותר וליקנות בנעה (שוב אני אגיד שהוא עלה 400 ש"ח)מתברר שעדיף היה לשלם פחות ולקנות בKSP (אז לפנדה לא היה את הדגם הזה אחרת הייתי קונה שם) כמו שאמרתי החנות סרבה גם להחליף לי מאוורר חדש באריזתו המקורית אשר לא נעשה בה שימוש וכתוב באתר שש שנות אחריות !!!ולא מעניין אותו שזה אחריות יצרן אז אני אשלח את זה למפעל !!!!ניראה לי חשוד אתם יוצאים להגן על נעה מחשבים אני בטוח שכל הקוראים מבנים מדוע זה מרגיז ותוהים מדוע אתם יוצאים להגנתםעריכה: סוכן הביטוח שלי מחדש לי אוטומית את כל הביטוחים ללא תשלום מצידי , נכון אני לקוח גדול שמבטח יותר מ10 רכבים, גם את ביטוח החובה וגם את המקיף ולי נישארת הזכות לבטל אותו ללא עלות מצידי.אני יכול לתת לך עוד הרבה דוגמאות שבהם יש שרות לקוחות טוב וגם כאלה שאין בהם שרות לקוחות טוב לא אמרתי אף פעם שבKSP או כל חנות אחרת זה לא היה קורה אבל מנעה מחשבים ציפיתי ליחס שונה.אני אגב לקוח די גדול של מחשבים קניתי בחמש שנים האחרונות יותר מ20 מחשבים וציוד הקפי בחנויות רבות (לוגיק KSP מרדנית פנדה זיגזג נעה משרדיה)לא נולדתי אתמול אני גם נותן שרות לקוחות אני יודע שלא חייבים לי כלום אבל זו לא דרך לשמר לקוחות ולנהל עסק שרוצא להצליח במשך שניםואו כמה כתבתי כדי שאפסיק זה בטח כבר משעמם התרד הזההעיקר שקניתי לי צורב חדש ואני יכול לגבות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 בפברואר 2 Share פורסם 2007 בפברואר 2 גם אותי זה מעצבן, גם לי נדפק הצורב שבוע אחרי תום תקופת האחריות, אבל מה לעשות, אלו החיים, אלו מוצרים מכאניים עם עייניות לייזר שנשחקות, הם יכולות להשחק מהר או לאט - זה עניין של מזל וכמות שימוש.נכון שהחונת היתה יכולה לבוא לקראתך, אבל זה פשוט נדיר ומלפנים משורת הדין באופן עצבני. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arnon פורסם 2007 בפברואר 2 מחבר Share פורסם 2007 בפברואר 2 או תודה על התמיכה הייתי זקוק, היה לי קשה.אבל התגברתי ואני ממשיך הלאה בתקווה שהזמן ירפא את הפצעים.תודה לכולם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.