עבור לתוכן

צורב DVD לא מזהה דיסקים רקים של DVD

Featured Replies

פורסם

LG 4166 לא מהה מדיות ריקות של DVD וכמובן לא מוכן ליצרוב

מדיות רגילות של CD הוא מזהה וצורב

הצוב בל שנה בערך וצרב ליפני חודש ללא בעיות

מה לעשות ?

פורסם

נסה לעדכן קושחה.

פורסם

אכן עידכון קושחה.

פורסם
  • מחבר

אוקי אני אנסה בינתיים תודה

לאחר שעה:

עדכנתי ל1.01 ואז ל1.02

לא עזר הוא לא מזהה מדיות ריקות של DVD

פורסם

אם יש לך אחריות תחליף.

פורסם
  • מחבר

אתמול בדייוק עברה שנה מחר אלך לנעה מחשבים

תודה על העזרה

פורסם

לפני שמחליפים...

פעם היתה לי בעייה דומה, אחרי החלפה אחת והרבה מאוד עצבים, גיליתי שהבעיה בעצם היא תוכנת צריבה ישנה שהתקנתי ושכחתי ממנה שגרמה לבעייה.

תבדוק גם את הכיוון הזה.

פורסם
  • מחבר

דיברתי עם החנות - נעה מחשבים בחיפה- לא מוכנים להחליף כיוון שעברה שנה ,ויומיים מהקנייה

קנייתי את הצורב ב 30.1.06 ב400 ש"ח (אז LS היה מייקר מאד)

איזה חנות נחמדה

פורסם

זכותם, אבל באמת שלא בסדר, כולה יומיים :-\

פורסם

נכון :o באמת לא יפה, לפחות תבקש מהם לקנות צורב חדש במחיר מוזל או משהו בסגנון...

פורסם
  • מחבר

אגב בנעה אמרו לי שח.י הם היבאנים שמהם ניקנה ה4166 פניתי לח.י והם אמרו שאם זה ניקנה דרכם הם יחליפו לי או יתקנו למרות סיום האחריות

אך על פי המדבקה ,טוענים בח.י שהצורב לא ניקנה דרכם.

זאת הפעם השלישית שיש לי בעיות עם נעה מחשבים

הפעם הראשונה היה עם מגירה פנימית לדיסק דיסק קשיח של אנרמקס המאוורר התקלקל אחר חודשיים ולא הסכימו ללכת לקראתי בהחלפה או הזמנה של מאוורר חלופי

וגם קניתי מאוורר של AC לP-III שיהיה לי ספאר אחרי חודש הפעלתי אותו וראיתי שהוא לא תקין (מרעיש מאד) , גם כאן לא הסכימו להחליף למרות שהיה חדש בקופסה וללא שימוש

בקיצור לא ברור לי למה לחנות יש שם טוב

אני אשתדל מאד לא ליקנות שם ולא אבקש מהם טובות לקנייה בהנחה

פורסם

זה מה שקורה כשקונים מיבוא מקבילי

פורסם

אתה בא אליהם בטענות שהם לא מוכנים להחליף לך מוצר לאחר תקופת האחריות? מה אתה עוד רוצה? שהם יספגו את העלות של המוצר?

תקשיב, אבל זה כבר מוגזם לכעוס על חנות בגלל דבר כזה.

פורסם
  • מחבר

כל יבואן שיש לו יותר משניים וחצי עובדים כמו ח.י היו מחליפים את הכונן בחינם כיוון שכניראה נעה יבאו בעצמם או שסתם לא בא להם לעזור לי ולהרים טלפון ליבואן ולבקש שיחליפו למרות שעבר יום שלם או יומיים אזי הם לא מחליפים

וגם אם הם לא החליפו אז הם יכלו להציא פיצוי למשל צורב חדש במחיר עלות

אבל כיוון שזו חנות חוצפנית אם הרבה לקוחות הם לא מוכנים לעזור

הצורב עלה400 ש"ח !!!!

אתה בא אליהם בטענות שהם לא מוכנים להחליף לך מוצר לאחר תקופת האחריות? מה אתה עוד רוצה? שהם יספגו את העלות של המוצר?

תקשיב, אבל זה כבר מוגזם לכעוס על חנות בגלל דבר כזה.

ממש לא מוגזם וכן אני רוצא שיספגו חלק לפחות מהעלות

פורסם

כל יבואן שיש לו יותר משניים וחצי עובדים כמו ח.י היו מחליפים את הכונן בחינם כיוון שכניראה נעה יבאו בעצמם או שסתם לא בא להם לעזור לי ולהרים טלפון ליבואן ולבקש שיחליפו למרות שעבר יום שלם או יומיים אזי הם לא מחליפים

וגם אם הם לא החליפו אז הם יכלו להציא פיצוי למשל צורב חדש במחיר עלות

אבל כיוון שזו חנות חוצפנית אם הרבה לקוחות הם לא מוכנים לעזור

הצורב עלה400 ש"ח !!!!

כי יבואן לא מרגיש צורב, חנות דיי קטנה כן מרגישה.

אני לא בא פה להגן על החנות, אני פשוט מבין את הצד שלה.

ולעזאזל, כל מוצר, בכל חנות לא היו מסתכלים עליו בתום תקופת האחריות,גם במוצרים שעולים הרבה יותר מ400 שקל.

ועכשיו אתה יודע למה מוצרים של חנות מסויימת זולים יותר, ולמה כדאי לקנות ממקומות שעובדים עם יבואנים גדולים. (כמו KSP למשל שמייבאת הכל לבד).

ממש לא מוגזם וכן אני רוצא שיספגו חלק לפחות מהעלות

אתה יכול להמשיך לרצות, עם כל הכבוד...

זה אולי "לא נחמד" אבל אילו החיים.

השנה זה כנראה ההסכם שלהם איתך וההסכם שלהם עם היצרן, הם לא יכולים למתוח אותו בדיוק כמוך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים