צורב DVD לא מזהה דיסקים רקים של DVD - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צורב DVD לא מזהה דיסקים רקים של DVD


arnon

Recommended Posts

לפני שמחליפים...

פעם היתה לי בעייה דומה, אחרי החלפה אחת והרבה מאוד עצבים, גיליתי שהבעיה בעצם היא תוכנת צריבה ישנה שהתקנתי ושכחתי ממנה שגרמה לבעייה.

תבדוק גם את הכיוון הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיברתי עם החנות - נעה מחשבים בחיפה- לא מוכנים להחליף כיוון שעברה שנה ,ויומיים מהקנייה

קנייתי את הצורב ב 30.1.06 ב400 ש"ח (אז LS היה מייקר מאד)

איזה חנות נחמדה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב בנעה אמרו לי שח.י הם היבאנים שמהם ניקנה ה4166 פניתי לח.י והם אמרו שאם זה ניקנה דרכם הם יחליפו לי או יתקנו למרות סיום האחריות

אך על פי המדבקה ,טוענים בח.י שהצורב לא ניקנה דרכם.

זאת הפעם השלישית שיש לי בעיות עם נעה מחשבים

הפעם הראשונה היה עם מגירה פנימית לדיסק דיסק קשיח של אנרמקס המאוורר התקלקל אחר חודשיים ולא הסכימו ללכת לקראתי בהחלפה או הזמנה של מאוורר חלופי

וגם קניתי מאוורר של AC לP-III שיהיה לי ספאר אחרי חודש הפעלתי אותו וראיתי שהוא לא תקין (מרעיש מאד) , גם כאן לא הסכימו להחליף למרות שהיה חדש בקופסה וללא שימוש

בקיצור לא ברור לי למה לחנות יש שם טוב

אני אשתדל מאד לא ליקנות שם ולא אבקש מהם טובות לקנייה בהנחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בא אליהם בטענות שהם לא מוכנים להחליף לך מוצר לאחר תקופת האחריות? מה אתה עוד רוצה? שהם יספגו את העלות של המוצר?

תקשיב, אבל זה כבר מוגזם לכעוס על חנות בגלל דבר כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל יבואן שיש לו יותר משניים וחצי עובדים כמו ח.י היו מחליפים את הכונן בחינם כיוון שכניראה נעה יבאו בעצמם או שסתם לא בא להם לעזור לי ולהרים טלפון ליבואן ולבקש שיחליפו למרות שעבר יום שלם או יומיים אזי הם לא מחליפים

וגם אם הם לא החליפו אז הם יכלו להציא פיצוי למשל צורב חדש במחיר עלות

אבל כיוון שזו חנות חוצפנית אם הרבה לקוחות הם לא מוכנים לעזור

הצורב עלה400 ש"ח !!!!

אתה בא אליהם בטענות שהם לא מוכנים להחליף לך מוצר לאחר תקופת האחריות? מה אתה עוד רוצה? שהם יספגו את העלות של המוצר?

תקשיב, אבל זה כבר מוגזם לכעוס על חנות בגלל דבר כזה.

ממש לא מוגזם וכן אני רוצא שיספגו חלק לפחות מהעלות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל יבואן שיש לו יותר משניים וחצי עובדים כמו ח.י היו מחליפים את הכונן בחינם כיוון שכניראה נעה יבאו בעצמם או שסתם לא בא להם לעזור לי ולהרים טלפון ליבואן ולבקש שיחליפו למרות שעבר יום שלם או יומיים אזי הם לא מחליפים

וגם אם הם לא החליפו אז הם יכלו להציא פיצוי למשל צורב חדש במחיר עלות

אבל כיוון שזו חנות חוצפנית אם הרבה לקוחות הם לא מוכנים לעזור

הצורב עלה400 ש"ח !!!!

כי יבואן לא מרגיש צורב, חנות דיי קטנה כן מרגישה.

אני לא בא פה להגן על החנות, אני פשוט מבין את הצד שלה.

ולעזאזל, כל מוצר, בכל חנות לא היו מסתכלים עליו בתום תקופת האחריות,גם במוצרים שעולים הרבה יותר מ400 שקל.

ועכשיו אתה יודע למה מוצרים של חנות מסויימת זולים יותר, ולמה כדאי לקנות ממקומות שעובדים עם יבואנים גדולים. (כמו KSP למשל שמייבאת הכל לבד).

ממש לא מוגזם וכן אני רוצא שיספגו חלק לפחות מהעלות

אתה יכול להמשיך לרצות, עם כל הכבוד...

זה אולי "לא נחמד" אבל אילו החיים.

השנה זה כנראה ההסכם שלהם איתך וההסכם שלהם עם היצרן, הם לא יכולים למתוח אותו בדיוק כמוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...