arnon פורסם 2007 בינואר 31 Share פורסם 2007 בינואר 31 LG 4166 לא מהה מדיות ריקות של DVD וכמובן לא מוכן ליצרובמדיות רגילות של CD הוא מזהה וצורבהצוב בל שנה בערך וצרב ליפני חודש ללא בעיותמה לעשות ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
x-dude פורסם 2007 בינואר 31 Share פורסם 2007 בינואר 31 נסה לעדכן קושחה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
generalA פורסם 2007 בינואר 31 Share פורסם 2007 בינואר 31 אכן עידכון קושחה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arnon פורסם 2007 בינואר 31 מחבר Share פורסם 2007 בינואר 31 אוקי אני אנסה בינתיים תודהלאחר שעה:עדכנתי ל1.01 ואז ל1.02לא עזר הוא לא מזהה מדיות ריקות של DVD קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
x-dude פורסם 2007 בינואר 31 Share פורסם 2007 בינואר 31 אם יש לך אחריות תחליף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arnon פורסם 2007 בינואר 31 מחבר Share פורסם 2007 בינואר 31 אתמול בדייוק עברה שנה מחר אלך לנעה מחשביםתודה על העזרה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shuy פורסם 2007 בינואר 31 Share פורסם 2007 בינואר 31 לפני שמחליפים...פעם היתה לי בעייה דומה, אחרי החלפה אחת והרבה מאוד עצבים, גיליתי שהבעיה בעצם היא תוכנת צריבה ישנה שהתקנתי ושכחתי ממנה שגרמה לבעייה.תבדוק גם את הכיוון הזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arnon פורסם 2007 בפברואר 1 מחבר Share פורסם 2007 בפברואר 1 דיברתי עם החנות - נעה מחשבים בחיפה- לא מוכנים להחליף כיוון שעברה שנה ,ויומיים מהקנייהקנייתי את הצורב ב 30.1.06 ב400 ש"ח (אז LS היה מייקר מאד) איזה חנות נחמדה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
x-dude פורסם 2007 בפברואר 1 Share פורסם 2007 בפברואר 1 זכותם, אבל באמת שלא בסדר, כולה יומיים :-\ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stingeR- פורסם 2007 בפברואר 1 Share פורסם 2007 בפברואר 1 נכון באמת לא יפה, לפחות תבקש מהם לקנות צורב חדש במחיר מוזל או משהו בסגנון... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arnon פורסם 2007 בפברואר 1 מחבר Share פורסם 2007 בפברואר 1 אגב בנעה אמרו לי שח.י הם היבאנים שמהם ניקנה ה4166 פניתי לח.י והם אמרו שאם זה ניקנה דרכם הם יחליפו לי או יתקנו למרות סיום האחריותאך על פי המדבקה ,טוענים בח.י שהצורב לא ניקנה דרכם.זאת הפעם השלישית שיש לי בעיות עם נעה מחשבים הפעם הראשונה היה עם מגירה פנימית לדיסק דיסק קשיח של אנרמקס המאוורר התקלקל אחר חודשיים ולא הסכימו ללכת לקראתי בהחלפה או הזמנה של מאוורר חלופיוגם קניתי מאוורר של AC לP-III שיהיה לי ספאר אחרי חודש הפעלתי אותו וראיתי שהוא לא תקין (מרעיש מאד) , גם כאן לא הסכימו להחליף למרות שהיה חדש בקופסה וללא שימושבקיצור לא ברור לי למה לחנות יש שם טובאני אשתדל מאד לא ליקנות שם ולא אבקש מהם טובות לקנייה בהנחה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
integral פורסם 2007 בפברואר 1 Share פורסם 2007 בפברואר 1 זה מה שקורה כשקונים מיבוא מקבילי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 בפברואר 1 Share פורסם 2007 בפברואר 1 אתה בא אליהם בטענות שהם לא מוכנים להחליף לך מוצר לאחר תקופת האחריות? מה אתה עוד רוצה? שהם יספגו את העלות של המוצר?תקשיב, אבל זה כבר מוגזם לכעוס על חנות בגלל דבר כזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arnon פורסם 2007 בפברואר 1 מחבר Share פורסם 2007 בפברואר 1 כל יבואן שיש לו יותר משניים וחצי עובדים כמו ח.י היו מחליפים את הכונן בחינם כיוון שכניראה נעה יבאו בעצמם או שסתם לא בא להם לעזור לי ולהרים טלפון ליבואן ולבקש שיחליפו למרות שעבר יום שלם או יומיים אזי הם לא מחליפיםוגם אם הם לא החליפו אז הם יכלו להציא פיצוי למשל צורב חדש במחיר עלות אבל כיוון שזו חנות חוצפנית אם הרבה לקוחות הם לא מוכנים לעזור הצורב עלה400 ש"ח !!!!אתה בא אליהם בטענות שהם לא מוכנים להחליף לך מוצר לאחר תקופת האחריות? מה אתה עוד רוצה? שהם יספגו את העלות של המוצר?תקשיב, אבל זה כבר מוגזם לכעוס על חנות בגלל דבר כזה.ממש לא מוגזם וכן אני רוצא שיספגו חלק לפחות מהעלות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 בפברואר 1 Share פורסם 2007 בפברואר 1 כל יבואן שיש לו יותר משניים וחצי עובדים כמו ח.י היו מחליפים את הכונן בחינם כיוון שכניראה נעה יבאו בעצמם או שסתם לא בא להם לעזור לי ולהרים טלפון ליבואן ולבקש שיחליפו למרות שעבר יום שלם או יומיים אזי הם לא מחליפיםוגם אם הם לא החליפו אז הם יכלו להציא פיצוי למשל צורב חדש במחיר עלות אבל כיוון שזו חנות חוצפנית אם הרבה לקוחות הם לא מוכנים לעזור הצורב עלה400 ש"ח !!!!כי יבואן לא מרגיש צורב, חנות דיי קטנה כן מרגישה.אני לא בא פה להגן על החנות, אני פשוט מבין את הצד שלה.ולעזאזל, כל מוצר, בכל חנות לא היו מסתכלים עליו בתום תקופת האחריות,גם במוצרים שעולים הרבה יותר מ400 שקל.ועכשיו אתה יודע למה מוצרים של חנות מסויימת זולים יותר, ולמה כדאי לקנות ממקומות שעובדים עם יבואנים גדולים. (כמו KSP למשל שמייבאת הכל לבד).ממש לא מוגזם וכן אני רוצא שיספגו חלק לפחות מהעלות אתה יכול להמשיך לרצות, עם כל הכבוד...זה אולי "לא נחמד" אבל אילו החיים.השנה זה כנראה ההסכם שלהם איתך וההסכם שלהם עם היצרן, הם לא יכולים למתוח אותו בדיוק כמוך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.