פורסם 2007 בינואר 3118 שנים LG 4166 לא מהה מדיות ריקות של DVD וכמובן לא מוכן ליצרובמדיות רגילות של CD הוא מזהה וצורבהצוב בל שנה בערך וצרב ליפני חודש ללא בעיותמה לעשות ?
פורסם 2007 בינואר 3118 שנים מחבר אוקי אני אנסה בינתיים תודהלאחר שעה:עדכנתי ל1.01 ואז ל1.02לא עזר הוא לא מזהה מדיות ריקות של DVD
פורסם 2007 בינואר 3118 שנים לפני שמחליפים...פעם היתה לי בעייה דומה, אחרי החלפה אחת והרבה מאוד עצבים, גיליתי שהבעיה בעצם היא תוכנת צריבה ישנה שהתקנתי ושכחתי ממנה שגרמה לבעייה.תבדוק גם את הכיוון הזה.
פורסם 2007 בפברואר 118 שנים מחבר דיברתי עם החנות - נעה מחשבים בחיפה- לא מוכנים להחליף כיוון שעברה שנה ,ויומיים מהקנייהקנייתי את הצורב ב 30.1.06 ב400 ש"ח (אז LS היה מייקר מאד) איזה חנות נחמדה
פורסם 2007 בפברואר 118 שנים נכון באמת לא יפה, לפחות תבקש מהם לקנות צורב חדש במחיר מוזל או משהו בסגנון...
פורסם 2007 בפברואר 118 שנים מחבר אגב בנעה אמרו לי שח.י הם היבאנים שמהם ניקנה ה4166 פניתי לח.י והם אמרו שאם זה ניקנה דרכם הם יחליפו לי או יתקנו למרות סיום האחריותאך על פי המדבקה ,טוענים בח.י שהצורב לא ניקנה דרכם.זאת הפעם השלישית שיש לי בעיות עם נעה מחשבים הפעם הראשונה היה עם מגירה פנימית לדיסק דיסק קשיח של אנרמקס המאוורר התקלקל אחר חודשיים ולא הסכימו ללכת לקראתי בהחלפה או הזמנה של מאוורר חלופיוגם קניתי מאוורר של AC לP-III שיהיה לי ספאר אחרי חודש הפעלתי אותו וראיתי שהוא לא תקין (מרעיש מאד) , גם כאן לא הסכימו להחליף למרות שהיה חדש בקופסה וללא שימושבקיצור לא ברור לי למה לחנות יש שם טובאני אשתדל מאד לא ליקנות שם ולא אבקש מהם טובות לקנייה בהנחה
פורסם 2007 בפברואר 118 שנים אתה בא אליהם בטענות שהם לא מוכנים להחליף לך מוצר לאחר תקופת האחריות? מה אתה עוד רוצה? שהם יספגו את העלות של המוצר?תקשיב, אבל זה כבר מוגזם לכעוס על חנות בגלל דבר כזה.
פורסם 2007 בפברואר 118 שנים מחבר כל יבואן שיש לו יותר משניים וחצי עובדים כמו ח.י היו מחליפים את הכונן בחינם כיוון שכניראה נעה יבאו בעצמם או שסתם לא בא להם לעזור לי ולהרים טלפון ליבואן ולבקש שיחליפו למרות שעבר יום שלם או יומיים אזי הם לא מחליפיםוגם אם הם לא החליפו אז הם יכלו להציא פיצוי למשל צורב חדש במחיר עלות אבל כיוון שזו חנות חוצפנית אם הרבה לקוחות הם לא מוכנים לעזור הצורב עלה400 ש"ח !!!!אתה בא אליהם בטענות שהם לא מוכנים להחליף לך מוצר לאחר תקופת האחריות? מה אתה עוד רוצה? שהם יספגו את העלות של המוצר?תקשיב, אבל זה כבר מוגזם לכעוס על חנות בגלל דבר כזה.ממש לא מוגזם וכן אני רוצא שיספגו חלק לפחות מהעלות
פורסם 2007 בפברואר 118 שנים כל יבואן שיש לו יותר משניים וחצי עובדים כמו ח.י היו מחליפים את הכונן בחינם כיוון שכניראה נעה יבאו בעצמם או שסתם לא בא להם לעזור לי ולהרים טלפון ליבואן ולבקש שיחליפו למרות שעבר יום שלם או יומיים אזי הם לא מחליפיםוגם אם הם לא החליפו אז הם יכלו להציא פיצוי למשל צורב חדש במחיר עלות אבל כיוון שזו חנות חוצפנית אם הרבה לקוחות הם לא מוכנים לעזור הצורב עלה400 ש"ח !!!!כי יבואן לא מרגיש צורב, חנות דיי קטנה כן מרגישה.אני לא בא פה להגן על החנות, אני פשוט מבין את הצד שלה.ולעזאזל, כל מוצר, בכל חנות לא היו מסתכלים עליו בתום תקופת האחריות,גם במוצרים שעולים הרבה יותר מ400 שקל.ועכשיו אתה יודע למה מוצרים של חנות מסויימת זולים יותר, ולמה כדאי לקנות ממקומות שעובדים עם יבואנים גדולים. (כמו KSP למשל שמייבאת הכל לבד).ממש לא מוגזם וכן אני רוצא שיספגו חלק לפחות מהעלות אתה יכול להמשיך לרצות, עם כל הכבוד...זה אולי "לא נחמד" אבל אילו החיים.השנה זה כנראה ההסכם שלהם איתך וההסכם שלהם עם היצרן, הם לא יכולים למתוח אותו בדיוק כמוך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.