עבור לתוכן

10 מעלות הפרש בין TAT ל- SPEEDFAN?

Featured Replies

פורסם

ב OC ל3.0 עם CORE 1.3312V מקבל 74 מעלות בTAT לעומת 64 בSPEEDFAN

ביטלתי את ה OC וקיבלתי 64 בTAT ו54 בSPEEDFAN

האם זה הגיוני?

זה נראה לי נורא חם?

יכול להיות שהמשחה של ZALMAN לא עובדת?

משתמש ב CNPS9700 בתוך AURORA 570

עזרה!!! :s07:

פורסם

בביוס אל תנסה כי כבר הזכירו בפורום שבביוס המחשב מתאמץ יותר מאשר במערכת הפעלה,

אז תנסה תוכנה שלישית - ''שתכריע'' - תלך על CoreTemp.

מקווה שעזרתי.

בתודה.

פורסם

שתי הקריאות גובוהות בכל מקרה.

נסה באמת לבדוק בביוס ותראה מה רשום שם.

פורסם
  • מחבר

Bios=Speedfan

TAT גבוה

יכול להיות שTAT קורא מחיישן אחר?

פורסם

מי אמר שספיד פאן = ביוס?

פורסם
  • מחבר

הכוונה שלי היא שהטמפרטורה של SF שווה לזו שבביוס

הטמפרטורה של TAT שווה לזו של CORETEMP

כנראה שזה 2 חיישנים שונים

על איזו טמפ' להסתמך?

פורסם

אם הבנתי נכון הוא מתכוונן שהטמפ' בביוס זהה לטמפ' של SF במאמץ..

אם ככה אני מאמין לTAT כי הביוס הוא לא מאמץ מלא ולכן תוכנה אמינה תחת מקס' מאמץ תהיה חמה מהביוס (כמו שקורה אם TAT).

בכל מיקרה TAT היא תוכנת המאמץ והבדיקה הטובה ביותר עבור C2D.

עריכה: חחח צדקתי...

פורסם

אני אשתדל להרכיב FAQ בקרוב או להכניס תשובה לשאלה הזאת(ולעוד כמה), כי הן חוזרות המון פעמים כאן:

Bios=speedfan=everest. ייתכן ויהיו שינויים בין תוכנה לתוכנה(בפרט בין הביוס הפועל במאמץ קל), אבל בגדול זה תלוי באיך שהתוכנה מפרשת את החיישן. החיישן מקבל את המידע על הטמפ' מדיודה בקרבת המעבד, עובדה שמסיבות כאלו ואחרות עלולה לגרום לאי דיוקים רבים. מה גם, שבגלל שהטמפ' לא מגיעה באמת מהליבה, מדובר בדרך כלל מטמפ' נמוכה יותר.

הקריאות ב-TAT וב-Coretemp מגיעות מהליבה, ומניבות נתון מדוייק בהרבה. עדיף להסתמך עליהן תמיד, למרות שגם לא בעיניים עצומות.

בכל מקרה הגיוני ביותר שהקריאה בליבה תהיה גבוהה, ואפילו גבוהה ב10 מעלות.

פורסם
  • מחבר

אז לאיזה טמפ' אפשר להגיע בליבה? 65 במאמץ בלי OC זה הגיוני?

ב 3.0 ג'יגה 1.3312V אני מגיע ל 74-5 האם אפשר להישאר עם זה?

ב IDLE 52-3 בלי OC ו55-57 עם OC

מישהו מבין מה הם אומרים כאן?

http://www.overclock.net/intel-cpus/124248-definitive-answer-85c-c2d-tat.html

אומרים לא לעבור 60 בשום אופן

פורסם

הטמפ' שלך פשוט גבוהות מידיי..

משהו לא בסדר בקירור שלך.

איך הזלמן שלך מורכב במארז?

כשמאוורר שלו קרוב יותר למאווררי מארז האחוריים או ל מקום של הCD או שהמאוורר מעל הכרטיס מסך ?

פורסם
  • מחבר

די קרוב לאחוריים

היה מותקן לי חלון במארז ןעכשיו פתחתי את הכיסוי לראות מה קורה והטמפ' ירדה ל44-5 במאמץ

אם אני פותח את החלון לחדר גם יורד ל42-3

אני אנסה להתקין את הגריל במקום החלון

פורסם

אני לא מדבר על כל הגוש של הנחושת..

אם מחלקים את הגוש הזה לשני חלקים יש אחד עם מאוורר ואחד רק עם סנפירי נחושת..

אם הצד של המאוורר קרוב למאווררים האחוריים זו טעות..

כי ככה הם מפנים אוויר לשני כיוונים שונים ו'נילחמים' על האוויר .

פורסם
  • מחבר

המאוורר דוחף לכיוון כרטיס המסך

התקנתי במקום חלון הפרספקס היפה במארז את הרשת - כנראה שזו היתה הבעיה הוא באמת התחמם- טמפ' חזרו לאזור 45 בTAT במאמץ

IDLE 26 במוניטוויו של נוידיה, 35 בTAT

נראה טוב

נחזור לOC

פורסם

המאוורר דוחף לכיוון כרטיס המסך

LOL..

אז עכשיו קורה לו את אותו דבר רק עם המאוורר של הספק..

זה צריך להיות: המאוורר של הזלמן, סינק שלו, מאווררים אחוריים של המארז .

פורסם

בTAT לא הייתי ממליץ גם כן לעבור 60 מעלות וגם זה גבול עליון. עדיף להשאר מתחת ל55 גם שם, אבל אפשר להיות יותר 'רחמניים' ולהתגמש עד 60.

בכל אופן, סירקולציית אוויר צריכה ללכת מקדמת המארז לקצהו האחורי. אידיאלי: מאוורר 120mm מקדימה (חלק תחתון עדיף) שיכניס אוויר קר. הזלמן(לדוגמא) לוקח את האוויר הקר ומכניס אותו הלאה. כלומר, המאוורר של הזלמן בעצם קרוב יותר למאוורר בקדמת המארז. האוויר עובר דרכו דרך ההיטסינק ויוצא מהמארז באמצעות מאוורר ה120mm שנמצא מאחור ומוציא אוויר.

מאוורר בצד שמכניס אוויר הוא אופציונלי, ויש שיגידו שהוא משפר את הטמפ' ויש שיגידו שהוא רק גורע.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים