פורסם 2007 בינואר 1818 שנים ב OC ל3.0 עם CORE 1.3312V מקבל 74 מעלות בTAT לעומת 64 בSPEEDFAN ביטלתי את ה OC וקיבלתי 64 בTAT ו54 בSPEEDFAN האם זה הגיוני? זה נראה לי נורא חם? יכול להיות שהמשחה של ZALMAN לא עובדת? משתמש ב CNPS9700 בתוך AURORA 570 עזרה!!!
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים בביוס אל תנסה כי כבר הזכירו בפורום שבביוס המחשב מתאמץ יותר מאשר במערכת הפעלה, אז תנסה תוכנה שלישית - ''שתכריע'' - תלך על CoreTemp.מקווה שעזרתי.בתודה.
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים מחבר הכוונה שלי היא שהטמפרטורה של SF שווה לזו שבביוסהטמפרטורה של TAT שווה לזו של CORETEMPכנראה שזה 2 חיישנים שוניםעל איזו טמפ' להסתמך?
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים אם הבנתי נכון הוא מתכוונן שהטמפ' בביוס זהה לטמפ' של SF במאמץ..אם ככה אני מאמין לTAT כי הביוס הוא לא מאמץ מלא ולכן תוכנה אמינה תחת מקס' מאמץ תהיה חמה מהביוס (כמו שקורה אם TAT).בכל מיקרה TAT היא תוכנת המאמץ והבדיקה הטובה ביותר עבור C2D.עריכה: חחח צדקתי...
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים אני אשתדל להרכיב FAQ בקרוב או להכניס תשובה לשאלה הזאת(ולעוד כמה), כי הן חוזרות המון פעמים כאן:Bios=speedfan=everest. ייתכן ויהיו שינויים בין תוכנה לתוכנה(בפרט בין הביוס הפועל במאמץ קל), אבל בגדול זה תלוי באיך שהתוכנה מפרשת את החיישן. החיישן מקבל את המידע על הטמפ' מדיודה בקרבת המעבד, עובדה שמסיבות כאלו ואחרות עלולה לגרום לאי דיוקים רבים. מה גם, שבגלל שהטמפ' לא מגיעה באמת מהליבה, מדובר בדרך כלל מטמפ' נמוכה יותר.הקריאות ב-TAT וב-Coretemp מגיעות מהליבה, ומניבות נתון מדוייק בהרבה. עדיף להסתמך עליהן תמיד, למרות שגם לא בעיניים עצומות.בכל מקרה הגיוני ביותר שהקריאה בליבה תהיה גבוהה, ואפילו גבוהה ב10 מעלות.
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים מחבר אז לאיזה טמפ' אפשר להגיע בליבה? 65 במאמץ בלי OC זה הגיוני?ב 3.0 ג'יגה 1.3312V אני מגיע ל 74-5 האם אפשר להישאר עם זה?ב IDLE 52-3 בלי OC ו55-57 עם OCמישהו מבין מה הם אומרים כאן?http://www.overclock.net/intel-cpus/124248-definitive-answer-85c-c2d-tat.htmlאומרים לא לעבור 60 בשום אופן
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים הטמפ' שלך פשוט גבוהות מידיי..משהו לא בסדר בקירור שלך.איך הזלמן שלך מורכב במארז?כשמאוורר שלו קרוב יותר למאווררי מארז האחוריים או ל מקום של הCD או שהמאוורר מעל הכרטיס מסך ?
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים מחבר די קרוב לאחורייםהיה מותקן לי חלון במארז ןעכשיו פתחתי את הכיסוי לראות מה קורה והטמפ' ירדה ל44-5 במאמץאם אני פותח את החלון לחדר גם יורד ל42-3אני אנסה להתקין את הגריל במקום החלון
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים אני לא מדבר על כל הגוש של הנחושת..אם מחלקים את הגוש הזה לשני חלקים יש אחד עם מאוורר ואחד רק עם סנפירי נחושת..אם הצד של המאוורר קרוב למאווררים האחוריים זו טעות..כי ככה הם מפנים אוויר לשני כיוונים שונים ו'נילחמים' על האוויר .
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים מחבר המאוורר דוחף לכיוון כרטיס המסךהתקנתי במקום חלון הפרספקס היפה במארז את הרשת - כנראה שזו היתה הבעיה הוא באמת התחמם- טמפ' חזרו לאזור 45 בTAT במאמץIDLE 26 במוניטוויו של נוידיה, 35 בTATנראה טובנחזור לOC
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים המאוורר דוחף לכיוון כרטיס המסךLOL..אז עכשיו קורה לו את אותו דבר רק עם המאוורר של הספק..זה צריך להיות: המאוורר של הזלמן, סינק שלו, מאווררים אחוריים של המארז .
פורסם 2007 בינואר 1818 שנים בTAT לא הייתי ממליץ גם כן לעבור 60 מעלות וגם זה גבול עליון. עדיף להשאר מתחת ל55 גם שם, אבל אפשר להיות יותר 'רחמניים' ולהתגמש עד 60.בכל אופן, סירקולציית אוויר צריכה ללכת מקדמת המארז לקצהו האחורי. אידיאלי: מאוורר 120mm מקדימה (חלק תחתון עדיף) שיכניס אוויר קר. הזלמן(לדוגמא) לוקח את האוויר הקר ומכניס אותו הלאה. כלומר, המאוורר של הזלמן בעצם קרוב יותר למאוורר בקדמת המארז. האוויר עובר דרכו דרך ההיטסינק ויוצא מהמארז באמצעות מאוורר ה120mm שנמצא מאחור ומוציא אוויר.מאוורר בצד שמכניס אוויר הוא אופציונלי, ויש שיגידו שהוא משפר את הטמפ' ויש שיגידו שהוא רק גורע.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.