פורסם 2007 בינואר 718 שנים שלום לכולם,לפני כמה חודשים קנו לי מחשב מ-KSP, על המארז מדבקה שאם אני פותח דלת של המארז המדבקה נקרעת והאחריות תפוג,השאלה אילו אפשרויות קירור יש בלי לפתוח את המחשב? (אם בכלל)בתודה מראש,רועי.
פורסם 2007 בינואר 718 שנים אחריות על מה? , על כל רכיב לדעתי אמורה להיות אחריות בלי קשר , לא נראה לי שהם יכולים לבטל לך אחריות על כל המוצרים בפנים עם פתיחת המארז , תבדוק אחריות ספציפית על כל רכיב...ואם זה אכן המצב פשוט תסיר את המדבקה בעדינות...(וואוו כמה זמן לא הייתי בבית ביום ראשון ;D )
פורסם 2007 בינואר 718 שנים הייתי מתקשר להיות בטוח גם ראיתי שאצל מישהו שהתקנתי לו לוח חדש במחשב שקנה בבאג והיה איזה שלוש מדבקות וכשפתחתי כל החוטים היו בבלאגן ואפילו לא חיברו מאוור אחד אולי זה הסיבה ששמים מדבקות
פורסם 2007 בינואר 718 שנים אחי קניתי תמחשב שלי גפ מקיסיפיועים אתה מוריד את המדבקה או שהיא נקרעת הלכה לך האחריות על הכל אין להם שירות טוב רק המחיריפ טובים אצלם ....
פורסם 2007 בינואר 718 שנים גם לי יש מחשב מKSP, מה שהמדבקה אומרת זה- שאם חסר איזה חלק, ויש את המדבקה ישימו לך אותו, ואם הוא איננו ואין מדבקה לא יחליפו.אבל בנוגע לאחריות- המוצר מתקלקל, מחליפים...בלי קשר למדבקה
פורסם 2007 בינואר 718 שנים תבדוק את זה עם KSP... שלא תידפק אחר"כ... פשוט לי מעולם לא יצא לקנות מאצלם מחשב קומפלט עם הרכבה...וכמו שכבר אמרו.. אני מאמין שזה בא לכסות על אם פתאום חסר לך משהו..ובנוגע לשאלה המרכזית.. אתה תמיד יכול לקחת צינור מהמזגן הביתי ולהצמיד אותו לפרונט של המארז ;D ;D ;D ;D ;D ;D
פורסם 2007 בינואר 818 שנים הגיוני שמדובר באחריות הכללית למחשב שתקפה לשנה. לכל חלק אמורה להיות אחריות נפרדת. אני הייתי אכן מרים טלפון לשאול, ולוקח את השם של המוכר מהעבר השני של הקו. השירות במדינתנו הוא לא הצד החזק, ועדיף לבדוק הכל ולא להצטער לאחר מעשה. בכל אופן - חוץ מהלצמיד מאוורר\מזגן על המחשב(דבר שגם לא יעזור יותר מדי אם הוא סגור), אין ממש פתרון לקרר את המחשב חיצונית
פורסם 2007 בינואר 818 שנים מחבר טוב תודה, אני אחשוב על הרעיון של המזגן, אמרו שאפשר לחבר אליו צינור, אז אם אפשר אני אחבר אליו ואכוון אותו לחור של המאוורר בדלת. תודה לכולם על העזרה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.