עבור לתוכן

פיקסל שרוף

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם, קיבלתי היום את המסך החדש שלי (FP93GX)

אני חושב שיש פיקסל שרוף,

השאלה היא

א. איך אני מוודא את זה

ב. האם זה קטנוני מצידי לבקש מהחנות להחליף לי את המסך?...

פורסם

תעלה רקעים מלאים על המסך בצבעים:שחור,לבן,ירוק,כחול וכד'.

הפיקסל השרוף אמור לבלוט..

לדעתי-החלפת המסך תלוייה ביבואן..

תלוי גם אם מדובר על מסך איכותי או סתם מסך מאעפן..

פורסם
  • מחבר

העלתי רקעים

הפיקסל אכן בולט בכל הצבעים

השאלה היא האם זה לגיטימי להחליף מסך על פיקסל שרוף או שזה יהיה סתם קטנוני מצידי וזה לא נורא

פורסם

תלוי בדגם המסך ובאיכותו..

רק לצורך המחשה:לפני כשנתיים,כשרכשתי מסך EIZO(יוקרתי ואיכותי) וגיליתי

פיקסל שרוף-המסך הוחלף ע"י היבואן "מבלי להניד עפעף".

אבל,אם זה היה קורה עם מסך של חברה אלמונית וזולה-המסך(לעניות דעתי) לא היה מוחלף.

בכל מקרה-פנה ליבואן ושאל אותו מה המדיניות כלפי המוצר שרכשת(זה לא עולה כסף)...

פורסם

באיזה איזור של המסך נמצא הפיקסל הזה?

פורסם

השאלה היא האם זה לגיטימי להחליף מסך על פיקסל שרוף או שזה יהיה סתם קטנוני מצידי וזה לא נורא

קטנוני? תסלח לי אבל זה מסך חדש חדש ששילמת עליו ולא קיבלת אותו במתנה... במסך חדש לא אמורות להיות הבעיות האלה, אולי ניסו לדחוף לך מסך שמישהו אחר לא היה מוכן לקחת?

תחליף אותו, זה בכלל לא נושא לויכוח

פורסם
  • מחבר

באיזה איזור של המסך נמצא הפיקסל הזה?

נמצא קצת מעל הכפתור התחל (ווינדוס בעברית זה אומר צד ימין)

קטנוני? תסלח לי אבל זה מסך חדש חדש ששילמת עליו ולא קיבלת אותו במתנה... במסך חדש לא אמורות להיות הבעיות האלה, אולי ניסו לדחוף לך מסך שמישהו אחר לא היה מוכן לקחת?

תחליף אותו, זה בכלל לא נושא לויכוח

הבנתי אותך, אני אדבר איתם שיחליפו לי מקווה שיהיה בסדר, תכלס אני לא הייתי מחליף מסך על פיקסל שרוף במקומם... אבל הלקוח תמיד צודק :)

פורסם

על פיקסל שרוף אחד אני לא בטוח שיש אחריות אבל זה מוצר חדש שרק היום קיבלת אותו, מה שאומר שזה מוצר שהגיע עם פגם עוד מהייצור שלו...

אני עובד עם לקוחות המון המון זמן ואם דבר כזה היה קורה לאחד אחר שהוא לא כמוך הוא היה שוחט להם ת'עצמות ממזמן

פורסם

קטנוני? תסלח לי אבל זה מסך חדש חדש ששילמת עליו ולא קיבלת אותו במתנה... במסך חדש לא אמורות להיות הבעיות האלה, אולי ניסו לדחוף לך מסך שמישהו אחר לא היה מוכן לקחת?

תחליף אותו, זה בכלל לא נושא לויכוח

צודק זה מה שקרה לי, עשיתי בלאגן וקיבלתי מסך חדש... ושמעתי אותם בחנות אומרים "תארזו את זה ניתן את זה למישהו אחר"

כן, זה פתאום נהיה לגיטימי שמסך חדש יכול להיות עם פיקסלים שרופים למה מי מת, זה נוח ליבאונים, אז מה.

לפי דעתי מסך או כל מוצר חדש צריך להיות מושלם, בארצות הברית מחליפים לך מוצר, אם היה עליו טיפה של ליכלוך שפתחת אותו.

פורסם

נכון... שמעתי ככה גם, שבתור לקוחות האמריקאים הרבה יותר קטנוניים מהישראלי המצוי

פורסם
  • מחבר

על פיקסל שרוף אחד אני לא בטוח שיש אחריות אבל זה מוצר חדש שרק היום קיבלת אותו, מה שאומר שזה מוצר שהגיע עם פגם עוד מהייצור שלו...

אני עובד עם לקוחות המון המון זמן ואם דבר כזה היה קורה לאחד אחר שהוא לא כמוך הוא היה שוחט להם ת'עצמות ממזמן

שמע, אם יש משהו שלמדתי בחיי זה שבצעקות לא משיגים שום דבר כמו שצריך

אני התקשרתי אל התמיכה הצגתי את עצמי אמרתי מה הבעיה של המסך ובלי לשאול שאלות היא אמרה לי "אין שום בעיה, תוך 72 שעות יהיה אצלך טכנאי שיבדוק את המסך ואם אכן יש פיקסל שרוף המסך יוחלף במקום"

באותה מידה יכלתי לצעוק עליהם כמו פרענק על כמה שהם לא בסדר ופשוט לקבל את אותו יחס...

אני חייב לציין שקניתי את המסך מחברה שנקראית גטר-טק שעובדים עם בנקיו, והשירות לקוחות + התמיכה של שני המוקדים שלהם פשוט מעולים - ממש ממליץ על קניה מהם.

פורסם

יש מקרים שזה רק זה אחרת הם שולחים אותך לעזאזל...

אבל כל הכבוד להם באמת

פורסם

שמע, אם יש משהו שלמדתי בחיי זה שבצעקות לא משיגים שום דבר כמו שצריך

אני התקשרתי אל התמיכה הצגתי את עצמי אמרתי מה הבעיה של המסך ובלי לשאול שאלות היא אמרה לי "אין שום בעיה, תוך 72 שעות יהיה אצלך טכנאי שיבדוק את המסך ואם אכן יש פיקסל שרוף המסך יוחלף במקום"

באותה מידה יכלתי לצעוק עליהם כמו פרענק על כמה שהם לא בסדר ופשוט לקבל את אותו יחס...

אני חייב לציין שקניתי את המסך מחברה שנקראית גטר-טק שעובדים עם בנקיו, והשירות לקוחות + התמיכה של שני המוקדים שלהם פשוט מעולים - ממש ממליץ על קניה מהם.

כשהייתי נחמד, חטפתי צעקות מהחנות!!!, חיכתי 8 חודשים ורק בבית משפט החליפו לי את המוצר.

שצעקתי והמוכרים נהיו אדומים (כי היו שם גם הרבה לקוחות) תוך 5 דקות קיבלתי מסך חדש

התחלתי לצעוק...מה אתם מוכרים פה סוג ב', נראה לי קיבלתי מוצר משומושץ....וכן הלאה

מניסיון, אח שלי עובד עם לקוחות בחנות חשמל, הוא אמר לי, מי שצועק ועושה בלאגן מקבל מה שהוא רוצה

השאר יכולים לחפש את החברים שלהם.

פורסם

ז

נמצא קצת מעל הכפתור התחל (ווינדוס בעברית זה אומר צד ימין)

אחלה מקום לפיקסל שרוף. (לא בציניות)

אני לא חושב שמבטיחים לך מסך נקי מפיקסלים שרופים אם תקבל חדש.

פורסם

ו ב KSP לא רוצים להחליף אם יש רק מ 10 ומעלה!!!! חשבו מה זה לאיזה מה הגענו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים