פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים ביום שישי קיבלתי את המסך וגיליתי שיש לו נקודה ורודה ברבע השמלי למטה הכי קרוב למרכז המסך, כניראה שזה פיסל שרוף אבל אני לא בטוח?באחריות כתוב שאם אני פותח את הקופסא לבד (כמובן גם מתקין לבד) ולא מישהו מטעם ח.י אז אין אחריות, באמת מישהו סם על זה?היה עיקוב של 4 ימים בגללם אז רציתי להגיד שהם יביא לי פיצוי ויחליפו לי את המסך למרות שכניראה יש שם פיקסל שרוף רק אחד?
פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים מחבר אבל האחריות ניתנת ע"י היבואן ודבר שני אני בטוח שהחנות תגיד שהם לא אחראים לזה אלה היבואן (ח.י אלקטרוניקה)
פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים אני לא מבין למה אתה מסתבך, קנית מוצר הוא לא תקין, החנות צריכה להחליף לך - למה אתה מתעקש לחשוב על מה היבואן יגיד לפני שדיברת עם החנות ?
פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים לדעתי עדיף שקודם כל תדרוש מהחנות שיחליפו לך את המסך הזה במקום כי הוא חדש לגמרי וגם כי קנית את המסך ישירות מהם, אין פה שום הצדקה בכלל שישלחו אותך ליבואן... אלא אם כן הם ממש עקשנים ומבחינתך זה לא נורא אז תוכל ללכת לשם ולנסות לחסוך את החנותאבל מסך חדש אתה חייב לקבל אין דבר כזה, או מהחנות או מהיבואן... מקסימום תהפוך שם כמה שולחנות הכל יסתדר ;D
פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים לא חושב שהיבואן יתחיל לבדוק אם אתה פתחת את זה או מישהו אחר ... זה מסוג הדברים שכתובים על הנייר אבל אף אחד לא ממש שם על זה.
פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים אם קנית את המוצר דרך האינטרנט זכותך להחזיר אותו ע"פ החוק ( גם אם פתחת ) לחנות עד 14 יום לאחר הקניה !!! עזוב אותך מאחריות החנות מנסה להרוויח זמן , גש אליהם ותדרוש החלפה או את הכסף ע"פ החוק
פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים מחבר אז זהו שאני צריך לשלוח להם אחריות בדואר כדי שהיא תהיה בתוקף וצריך להיות רשום שם שם של מי שהתקין אותואתה חושב שאף אחד לא יבדוק לגבי הדף של האחריות ולגבי? אני יכול לשלוח את זה ריק, רק עם הפרטים שלי(גם צריך שם שם של איש המכירות)?**לא קניתי אותו דרך האינטרנט ניגשתי לחנות והזמנתי אותו דרך החנותלמי שמכיר שם החנות הוא KARISH
פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים אלכס היקראל תשלח אחריות ואל תלחץ ( ברגע ששלחת אחריות הסכמת לתנאי האחריות המטופשים של החברה) .תיגש לחנות תגיד שהמסך לא תקין ואתה רוצה את הכסף חזרה.ואז תעדכן אותנו
פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים מחבר עזוב אותך מהחזר כספי אני רוצה את המסך שקניתי תקין. אז מה שאני יעשה זה יתקשר לחנות ויגיד שהמסך שהם הביאו לי הוא לא תקין.בנוסף לזה שהמסך תקין ההספקה שלהם היתה מאוד ארוקה עם 3 איחורים פעמיים ביום בפעם אחרונה לבסוף שהם הביאו אותו אז הם איחרו ב איזה 3 שעות, אז אולי אני ירביח על זה(אני חייב לציין שהם הביאו לי פיצויי אחד על האיחור הראשון הם מכרו לי מסך L1970HR באותו מחיר של L1952TQ שזה היה אמור להיות המסך שלי).
פורסם 2006 בדצמבר 2318 שנים ח.י נותנים עד שבועיים! החלפה עקב פגם כזה במסכים חדשים. לך לחנות ותחזיר את המסך ותבקש אחר, זה הכל. להתקשר נראה לי מיותר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.