פנימיה? בית ספר אחר? להשאר בבית בושת אצלנו? צריך את עזרתכם. - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פנימיה? בית ספר אחר? להשאר בבית בושת אצלנו? צריך את עזרתכם.


MishaK

Recommended Posts

כמה דברים...

שגיא אתה תלך להיות מוסכניק.. תן לי דוגמא אחת של חצי עבודה שעשיתי זה בחיים לא קרה! מקלל זה כבר משהו אחר ולא קשור

החטיבה זה לכיף אין לזה שום מטרה... היו יכולים להוסיף עוד שנה לתיכון וזהו...

התיכון זה סבל אמיתי! ולא קשור איזה תיכון... המערכת החינוכית אצלינו לא יעילה ומיושנת שלא מעודדת לימוד אלא כמו שנאמר להיות שמשננן את החומר...

ציוני בבית ספר לא מראים באמת אם אתה חכם אני מכיר כמה אנשים סתומים שמקבלים 90 100 והם פשוט מפגרים עם תעודות...

אני פשוט אין לי כוח להשקיע אבל מבחינת חוכמה ומחשבה אני פי אלף עליהם בגלל זה אני לא כל כך שם זין על בית ספר אני יודע שהם היו אפסים בחיים האמיתיים ואני יצליח כי מה שצריך לחיים אני כבר יודע כל הבולשיט שאני לומד עכשיו מיותר מאוד!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוב אז :

א. אני ממש לא :nono: משועמם וכל התגובה הזו לא לקחה לי יותר מ-2 דקות (שליש ציטוט שליש היה מוכן כבר ושליש רשמתי)

ב. אני לא צילמתי את זה (יש לחבר שלי דיגיטלית והוא מביא אותו לבצ"פר ואז אנחנו מצלמים כל מיני דברים גם כחלק מאיזה כליפ סיום)

ג. ובקשר למורה הדגש הוא לא על אם הוא נחמד או לא הדגש הוא אם אפשר ללמוד איתו לבגרות שתהיה בעוד חודש

בבערך והתשובה היא לא כמו שאמרתי סדרי העדיפויות משתנים בתיכון ואני לא מחפש מורה נחמד כדי להעביר איתו את הזמן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציוני בבית ספר לא מראים באמת אם אתה חכם אני מכיר כמה אנשים סתומים שמקבלים 90 100 והם פשוט מפגרים עם תעודות...

ואני יצליח כי מה שצריך לחיים אני כבר יודע כל הבולשיט שאני לומד עכשיו מיותר מאוד!

בקשר לחרשנים האלה אני מכיר הם באמת כל היום חורשים על החומר ובסוף מקבלים 100 ככה אין להם חוכמה.....

ובקשר למשפט השני....הוא מאוד נכון בסביבות ה-50% אם לא הרבה יותר מה שאתה לומד בבית ספר אתה ממש לא תזדקק לזה להמשך חייך וזה באמת סתם מיותר.... אבל בכל זאת צריכה להיות איזה סיבה ללימוד הסתמי הזה.....

ו -=NightHawk=- אם יש מורה סבבה והוא מתקשר טוב עם התלמידים אז הוא יכול להסביר את עצמו הרבה יותר טוב....וגם ככה התלמידים יבינו יותר טוב כי למה הם "יואהבו" יותר את המורה ויראו שהוא סבבה איתם וכל זה.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציוני בבית ספר לא מראים באמת אם אתה חכם אני מכיר כמה אנשים סתומים שמקבלים 90 100 והם פשוט מפגרים עם תעודות...

ואני יצליח כי מה שצריך לחיים אני כבר יודע כל הבולשיט שאני לומד עכשיו מיותר מאוד!

בקשר לחרשנים האלה אני מכיר הם באמת כל היום חורשים על החומר ובסוף מקבלים 100 ככה אין להם חוכמה.....

ובקשר למשפט השני....הוא מאוד נכון בסביבות ה-50% אם לא הרבה יותר מה שאתה לומד בבית ספר אתה ממש לא תזדקק לזה להמשך חייך וזה באמת סתם מיותר.... אבל בכל זאת צריכה להיות איזה סיבה ללימוד הסתמי הזה.....

ו -=NightHawk=- אם יש מורה סבבה והוא מתקשר טוב עם התלמידים אז הוא יכול להסביר את עצמו הרבה יותר טוב....וגם ככה התלמידים יבינו יותר טוב כי למה הם "יואהבו" יותר את המורה ויראו שהוא סבבה איתם וכל זה.....

הבעיה היא שהוא לא משתלט על הכיתה ןבגלל שהוא "נחמד" אין ממש משמעת בכיתה מה שמוביל לרעש ולהתפרעויות מה שמוביל לזה

שלא לומדים כלום בסוף . תאמין לי בפעמים עדיף מורה נאצי שילמד בצורה מיליטנטית ואז תשנא אותו אבל לפחות תדע את החומר בזמן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציוני בבית ספר לא מראים באמת אם אתה חכם אני מכיר כמה אנשים סתומים שמקבלים 90 100 והם פשוט מפגרים עם תעודות...

ואני יצליח כי מה שצריך לחיים אני כבר יודע כל הבולשיט שאני לומד עכשיו מיותר מאוד!

ובקשר למשפט השני....הוא מאוד נכון בסביבות ה-50% אם לא הרבה יותר מה שאתה לומד בבית ספר אתה ממש לא תזדקק לזה להמשך חייך וזה באמת סתם מיותר.... אבל בכל זאת צריכה להיות איזה סיבה ללימוד הסתמי הזה.....

יש סיבה, להפוך אותנו לחיילים טובים של העולם הקפיטליסטי הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציוני בבית ספר לא מראים באמת אם אתה חכם אני מכיר כמה אנשים סתומים שמקבלים 90 100 והם פשוט מפגרים עם תעודות...

ואני יצליח כי מה שצריך לחיים אני כבר יודע כל הבולשיט שאני לומד עכשיו מיותר מאוד!

ובקשר למשפט השני....הוא מאוד נכון בסביבות ה-50% אם לא הרבה יותר מה שאתה לומד בבית ספר אתה ממש לא תזדקק לזה להמשך חייך וזה באמת סתם מיותר.... אבל בכל זאת צריכה להיות איזה סיבה ללימוד הסתמי הזה.....

יש סיבה, להפוך אותנו לחיילים טובים של העולם הקפיטליסטי הזה.

כן......

אז בקיצור תנסה ללמוד בבית ספר שלך שעכשיו לא ילך

תעבור לבית ספר אחר....או תעשה מה שאתה רוצה רק לא לפנימיה ובעיקר לא פנימיה צבאית או כל ביס הקשור לצבא

נ.ב.

מישה למה שמת אותי באינגורי בICQ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...

(אם תרצה, אוכל לכתוב את דעתי בצורה יותר מפורטת.)

אני רוצה.

אני גם חושב כמוך. אני רק רוצה לשמוע עוד הוכחות שיהיו לי גם.

אז אם אתה יכול לפרט,

Please do.

משהו שכתבתי לפני זמן מה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם דעותיך.

ביה"ס לא נועד כדי לחנך אותנו בצורה הנכונה.

אני לא למדתי שום דבר חשוב בביה"ס, ומה שלמדתי כבר נשכח מזמן.

עכשיו להמשיך ללמוד באוניברסיטה כדי שאני אוכל להציע את עצמי בשוק ולהגיע רחוק? לשם מה?

אנחנו דור שונה, אנחנו משתעמים מהעובדות הריקניות שמערכת החינוך זורקת לעברנו.

יש בכלל אנשים שעדיין עושים שיעורים?

כדי להרחיב, אני אצטט קטע חביב שנכתב ע"י ה-Mentor, מה שנקרא מניפסטת ההאקרים:

Another one got caught today, it's all over the papers. "Teenager Arrested in Computer Crime Scandal", "Hacker Arrested after Bank Tampering"... Damn kids.

They're all alike.

But did you, in your three-piece psychology and 1950's technobrain, ever take a look behind the eyes of the hacker? Did you ever wonder what made him tick, what forces shaped him, what may have molded him? I am a hacker, enter my world... Mine is a world that begins with school... I'm smarter than most of the other kids, this crap they teach us bores me... Damn underachiever.

They're all alike.

I'm in junior high or high school. I've listened to teachers explain for the fifteenth time how to reduce a fraction. I understand it. "No, Ms. Smith, I didn't show my work. I did it in my head..." Damn kid. Probably copied it.

They're all alike.

I made a discovery today. I found a computer. Wait a second, this is cool. It does what I want it to. If it makes a mistake, it's because I screwed it up. Not because it doesn't like me... Or feels threatened by me... Or thinks I'm a smart ass... Or doesn't like teaching and shouldn't be here... Damn kid. All he does is play games.

They're all alike.

And then it happened... a door opened to a world... rushing through the phone line like heroin through an addict's veins, an electronic pulse is sent out, a refuge from the day-to-day incompetencies is sought... a board is found. "This is it... this is where I belong..." I know everyone here... even if I've never met them, never talked to them, may never hear from them again... I know you all... Damn kid. Tying up the phone line again.

They're all alike...

You bet your ass we're all alike... we've been spoon-fed baby food at school when we hungered for steak... the bits of meat that you did let slip through were pre-chewed and tasteless. We've been dominated by sadists, or ignored by the apathetic. The few that had something to teach found us willing pupils, but those few are like drops of water in the desert. This is our world now... the world of the electron and the switch, the beauty of the baud. We make use of a service already existing without paying for what could be dirt-cheap if it wasn't run by profiteering gluttons, and you call us criminals. We explore... and you call us criminals. We seek after knowledge... and you call us criminals. We exist without skin color, without nationality, without religious bias... and you call us criminals. You build atomic bombs, you wage wars, you murder, cheat, and lie to us and try to make us believe it's for our own good, yet we're the criminals. Yes, I am a criminal. My crime is that of curiosity. My crime is that of judging people by what they say and think, not what they look like. My crime is that of outsmarting you, something that you will never forgive me for. I am a hacker, and this is my manifesto. You may stop this individual, but you can't stop us all...

After all, we're all alike.

-.-.-.-The Mentor-.-.-.-

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעבר לכך שהמאמר "פלצני" (באמת סליחה על הביטוי) בצורה יוצאת מן הכלל. אני מסוגל לרשום לך מאמר שלם שמוכיח שכל מה שרשמת היא שטות מוחלטת.

אבל אין לי במיוחד זמן בשביל זה, אז משהו קצר -

1) מכריחים אותנו ללמוד? לחלוטין לא מכריחים אותנו ללמודף אלא מלמדים אותנו את מה ש "הם" רוצים ולא תמיד את מה שאנחנו רוצים.

2) העולם הוא "כלכלי" מטבעו, אף חברה לא תשרוד ללא הישגיות וללא כלכלה וקונפורמיות.

3) מכיוון שהעולם הוא כלכלי מטבעו עלינו להיות מוכנים לאותה מציאות, מערכת החינוך אמורה להכין אותנו לאותו עולם.

4) חשוב שני על החיים במאה ה 14 כאשר לא היה חינוך, האם אנשים היו יותר מאושרים? אני לא חושב.

5) מערכת החינוך בין השאר היא זו שאמורה להעלים את ההפרדה בין אלו עם דם "כחול" לאלו עם דם "רגיל".

מסקנה- אמנם מערכת החינוך היא עקומה ומיושנת אך במטרתה היא צודקת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) מכריחים אותנו ללמוד? לחלוטין לא מכריחים אותנו ללמודף אלא מלמדים אותנו את מה ש "הם" רוצים ולא תמיד את מה שאנחנו רוצים.

כן, מכריחים, לימודים, לסיים 12 שנות לימוד, תעודת בגרות וכדומה הפכה להיות הנורמה בחברה שלנו ומי שלא פועל על פיה נחשב למנודה מהחברה, ולכן לא יכול לחיות חיים שלמים כחלק משאר החברה האנושית. כלומר, או שתלמד בבית ספר ותעשה מה שאנחנו רוצים ותחיה על פי הכללים שלנו, או שתלך תגור ביער.

2) העולם הוא "כלכלי" מטבעו, אף חברה לא תשרוד ללא הישגיות וללא כלכלה וקונפורמיות.

על סמך מה תה קובע שהעולם הוא כלכלי מטבעו ואיזה ביסוס יש לך שיש לעולם "טבע"? ה"עולם" זה אנשים, כל חברה יש לה את הערכים והאידיאלים שלה. חברה מערבית, חברה מזרחית, דמוקרטיה, דקטטורה. חברה אחת דוגלת בשיפור עצמי כלכלי ועליה מטורפת בסולם הכלכלי והחברתי, חברה שבה הקריירה והכסף הם ערכים עליונים החשובים מכל, חיים בין אלפי אנשים אחרים, בצפיפות, בזיהום אויר ורעש תמידי של מכוניות וכדומה. וחברה אחרת אשר מאמינה בחיי קהילה, בעזרה לזולת, בשיתוף ואחווה.

ה"טבע" של האנשים מהחברה האחת הם שונים לחלוטין מה"טבע" של האנשים בחברה השניה, הערכים שלהם, הדעות שלהם, הראיית עולם שלהם שונה לחלוטין. לכן, אין דבר כזה "טבע" של העולם כולו.

3) מכיוון שהעולם הוא כלכלי מטבעו עלינו להיות מוכנים לאותה מציאות, מערכת החינוך אמורה להכין אותנו לאותו עולם.

כלכלה היא מושג גדול ורחב, יש אין ספור שיטות ורעיונות כלכליים, קפיטליזם, איך שהוא קיים היו, אין ספק נכשל בכל תחומיו.

הקפיטליזם (בעזרת חינוך וטלויזיה) יצר חברה שמחולקת לשני סוגי אנשים בלבד: האליטות אשר מחזיקות בכל הכסף ולא עושות שום עבודה, והפועלים חסרי הכסף אשר עושים את כל העבודה. בעזרת אמצאים רבים החברה תמיד נשארת כמו שהיא והפער בין המעמדות גדל. על ידי כך שמפרידים את כל בני האדם זה מזה וגורמים לכל אחד לשאוף לשיפור עצמי, על ידי כך שכל אחד מתחרה בכל שאר האנשים ומתחשב אך ורק במשפחתו וחבריו הקרובים (וגם זה, בערבון מוגבל), הפער החברתי כלכלי נשמר.

קומוניזם, אנרכיזם, ואפילו קפיטליזם אמיתי (לא מה שקיים היום, אלא החזון הקפיטליסטי כמו שהוא מנוסח בספרים) עדיף על המצב שקיים היום. הרס תרבותי (גלובליזציה, רמיסת כל שאר התרבויות על ידי תרבות אחת, האמריקאית) אמריקניזם, אמפיריאליזם, הרס של איכות הסביבה, הרס של בני אדם כאנשים - מוסר, יחסים, ערכים חברתיים וכו', הפיכת כל דבר לפלסטיק אשר אפשר לשווק להמונים ובך להמשיך להשלות אותם שהם חופשיים ולמנוע מהם להתנגד. הסירוס החברתי של המין האנושי. כל הדברים האלה, אשר הופכים ליותר ויותר ברורים לעין, אשר חודרים מבעד לעטיפה הזאת של החלום האמריקאי, כל זה, בסופו של דבר משעבד אותנו והופך אותנו לעבדים חסרי דעה עצמית ויכולת חשיבה ממשית.

4) חשוב שני על החיים במאה ה 14 כאשר לא היה חינוך, האם אנשים היו יותר מאושרים? אני לא חושב.

לעזאזל, אני חושב שלפני 20 שנה אנשים היו הרבה יותר מאושרים.

עד לפני הזמן האחרון (זמן מה אחרי המהפכה התעשייתית ותקומתם של התאגידים) לאנשים היתה משמעות בחיים, לאנשים היה יעוד ומטרה, לא היה משעמם, אנשים לא היו יושבים כל היום ורואים , או יושבים כל היום ומשחקים במחשב. כמובן התפתחות טכנולוגית במובן מסויים שיפרה את חיינו על ידי הבאת נוחיות שונות, אך היא גם גזלה מאיתנו הרבה דברים שאנחנו כבני אדם תמיד היינו עושים. כמובן, מערכת קולנוע ביתי הכי משוכללת בעולם יכול להיות נחמד מאד לזמן מה, אבל האם זה באמת חיים? האם כל החפצים האלה שנחנו יכולים לקנות היום אם רק נמכור את נשמתינו לבתי הספר והעבודות, האם החפצים האלה באמת ישפרו משהו בחיינו? האם זה מה שיביא לנו אושר?

איכר היה עובד בשדה יום שלם ובסוף הוא היה מאושר שהפרי שלו גדל ויצא גדול וטעים. האם אתה יכול לקבל אותו סיפוק מקניית 42 אינצ'?

5) מערכת החינוך בין השאר היא זו שאמורה להעלים את ההפרדה בין אלו עם דם "כחול" לאלו עם דם "רגיל".

אני חושב שאין טעם אפילו לפרט כאן, בגלל המצב הכלכלי וההבדלים החברתיים של בעלי "דם כחול" לבעלי "דם רגיל", לבעלי "דם רגיל" ברוב המקרים, חוץ ממקרים בודדים שיהיה טיפשי לתת אותם כדוגמה, אין שום סיכוי לממש את הפוטנציאל שלהם כמו שיש לבעלי "דם כחול". בתי ספר יוקרתיים לא זמינים להם, השקט הנפשי חסר להם, אפילו אם הם ממש גאונים אך מתקשים במקצוע מסויים -אין להם אפשרות לממן מורה פרטי. וכו' וכו'...

אבל כמו שאמרתי, אין טעם להכנס לזה, הטיעון הזה מגוחך ולא במקום.

מסקנה- אמנם מערכת החינוך היא עקומה ומיושנת אך במטרתה היא צודקת.

אני מצטער, הטיעונים שלך לא נגעו בכלל במערכת החינוך עצמה, המסקנה שלך אינה מבוססת לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...

1) מכריחים אותנו ללמוד? לחלוטין לא מכריחים אותנו ללמודף אלא מלמדים אותנו את מה ש "הם" רוצים ולא תמיד את מה שאנחנו רוצים.

...

לא מכריחים אותנו ללמוד??? לא שמעת על חוק חינוך חובה??? בלי קשר לזה:

...

כן, מכריחים, לימודים, לסיים 12 שנות לימוד, תעודת בגרות וכדומה הפכה להיות הנורמה בחברה שלנו ומי שלא פועל על פיה נחשב למנודה מהחברה, ולכן לא יכול לחיות חיים שלמים כחלק משאר החברה האנושית. כלומר, או שתלמד בבית ספר ותעשה מה שאנחנו רוצים ותחיה על פי הכללים שלנו, או שתלך תגור ביער.

...

יש חוק במדינת שקובע שכל ילד חייב ללמוד לפחות 10 שנים! אחרי כיתה י' הוא יכול לנשור ואף אחד לא יעשה לו כלום. אבל לפני כיתה י' זו עבירה על החוק.

ובכלליות, אני מסכים עם כל מה ש-tb0001, חוץ מדבר אחד:

...

קומוניזם, אנרכיזם, ואפילו קפיטליזם אמיתי (לא מה שקיים היום, אלא החזון הקפיטליסטי כמו שהוא מנוסח בספרים) עדיף על המצב שקיים היום.

...

קומוניזם??? אני לא חושב כך. קומוניזם דגל בשיוויון ע"י מהפכה וכוחניות! זה יהיה עדיף?? עובדה שהוא לא עבד.

אם כבר סוציאליזם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שלהרבה מאד אנשים יש מושג מעוות לגבי קומוניזם, רוב האנשים (בגיל שלנו לפחות) יודעים על קומוניזם ממה שהם ראו בסרטים או למדו בבית הספר.

קומוניזם זו מערכת חברתית-כללכלית מאד מורכבת ומסובכת, בשביל לקבל מושג נכון על קומוניזם (על קומוניזם אמיתי, על הרעיון עצמו [ לא על איך שמדינות מסויימות ישמו אותו) צריך לקרוא לא מעט ספרים: למשל כתביו של מרקס ולנין (יש אנציקלופדיה שלמה על זה) או לפחות רעיונותיו של צ'ה גאווארה.

קומוניזם, בשביל לעבוד בצורה שבה הוא אמור לעבוד, צריך זמן, והרבה. קומוניזם זו מהפכה חברתית מחשבתית, לשנות רעיונות והרגלים אשר דגלנו בהם המון זמן, במקום קידום עצמי, אגואיזם ורדיפה אחרי אינטרסים אישיים, אנשים במבנה חברתי קומוניסטי רוצים לא רק את טובתם, אלא גם טובת הכלל, טובת החברה שמסביבם -כידוע אידיאלים כאלה מביאים לתוצאות טובות בהרבה. קומוניזם דוגל בשיוויון כלכלי וחברתי ויוצר חברה אשר כל אחד בה יכול להגשים את הפוטנציאל שלו בצורה מקסימלית.

אני לא רואה שום מדינה אשר יש בה קומוניזם אמיתי, כפי שחזו אותו הוגיו, אפילו לא ברוסיה, שאומנם התחילה שם המהפכה על ידי לנין, מהר מאד לפני שמשהו יכל להתפתח, אנשים שאין להם שום רצון בטובת החברה, השטלתו ו"דפקו" את כל העסק.

ד.א, אני בשום אופן לא בעד קומוניזם, אם כי אני מסכים לרעיון החברתי כלכלי של הקומוניזם, אני מתנגד לחלוטין בצורת הישום - מהפכה אלימה.

לפי דעתי, אם ניתנה לאנשים זכות הבחירה (האמיתית), זכות של מחשבה חופשית (אמיתית), אם היינו מפסיקים לחיות בשקר ואידיאלים אגואיסטים. חברה טובה יותר היתה נוצרת בעצמה, זה הרי ברור שאידיאלים סוציאלים הם הכי טובים בשביל הכלל ומזיקים רק לאליטות אשר מחזיקות בכל הכוח והכסף, ובגלל שהאליטות האלה שולטות בנו באופן כמעט מוחלט, שינוי חברתי כזה לא יתבצע בקלות. (במיוחד לא כשאנחנו עובדים 9 שעות בעבודה מסריחה, "מבלים" חצי יום בבית ספר, ומעבירים את שאר הזמן בצפיה פסיבית בטלויזיה.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...