עבור לתוכן

התייעצות אתכם , לגבי פשלה לאחר קבל מוצר מחבר&

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם ,

לפני שבועיים הזמנתי את המקלדת הזו :

שם החנות נערך, אין לדבר על חנויות בפורום לחיוב או לשלילה. - ד"ר נוב

לאחר יומיים קיבלתי אותה בדואר רשום , וכשפתחתי אותה , במקלדת היה שבור לחצן ה H ולאחר הרבה מאמצים הצלחתי לסדר

אותו , למרות שהוא עדיין עקום קצת.

בנוסף ,המשדר האלחוטי היה חסר!!! וממש התבאסתי , יצרתי קשר עם החברה , והם הופתעו (עאלק) , וכל יום אומרים

לי שיבדקו ויחזרו אליי מחר , מתקשר להם כל יום! כל יום ואותה תשובה! אני לא יודע מה לעשות..

מאיפה ניתן להשיג משדר כזה בנפרד? אפשר לבנות אחד?

מה אפשר לעשות במקרה כזה??

פורסם

תתקשר אליהם,תרים קצת את ההקול,תגיד שאי אפשר להמשיך ככה וזה עבר כל גבול. הם פשוט מותחים את הגבול לראות איפה תתחרפן כבר.

אני אישית לא היתי מוותר בעניין הזה,גם משדר חסר,גם המקלדת פגומה (אפילו אם הצלחת לסדר), וזו לא קטנוניות,להפך,לא מדובר על מקלדת של 20 ש"ח.

פורסם

אכן תאיים שתבטל את העיסקה ותתבע אותם(אם המוצר פגום הם חייבים לכסות אף את ההובלה!)יש חוקים להגנת הצרכן בארץ.זה חוצפה.עד שלא מרימים את הקול הם לא מבינים.

פורסם

אין לדבר על חנויות בפורום. בנוסף, הכותרת שלך לא עניינית, והנושא לא קשור לציוד היקפי (יש לך בעיה עם החומרה או עם החנות? כי אנחנו מטפלים בבעיות חומרה, לא בעיות צרכניות).

ננעל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים