פורסם 2006 בדצמבר 1719 שנים שלום לכולם , לפני שבועיים הזמנתי את המקלדת הזו :שם החנות נערך, אין לדבר על חנויות בפורום לחיוב או לשלילה. - ד"ר נובלאחר יומיים קיבלתי אותה בדואר רשום , וכשפתחתי אותה , במקלדת היה שבור לחצן ה H ולאחר הרבה מאמצים הצלחתי לסדראותו , למרות שהוא עדיין עקום קצת.בנוסף ,המשדר האלחוטי היה חסר!!! וממש התבאסתי , יצרתי קשר עם החברה , והם הופתעו (עאלק) , וכל יום אומריםלי שיבדקו ויחזרו אליי מחר , מתקשר להם כל יום! כל יום ואותה תשובה! אני לא יודע מה לעשות..מאיפה ניתן להשיג משדר כזה בנפרד? אפשר לבנות אחד?מה אפשר לעשות במקרה כזה??
פורסם 2006 בדצמבר 1719 שנים תתקשר אליהם,תרים קצת את ההקול,תגיד שאי אפשר להמשיך ככה וזה עבר כל גבול. הם פשוט מותחים את הגבול לראות איפה תתחרפן כבר.אני אישית לא היתי מוותר בעניין הזה,גם משדר חסר,גם המקלדת פגומה (אפילו אם הצלחת לסדר), וזו לא קטנוניות,להפך,לא מדובר על מקלדת של 20 ש"ח.
פורסם 2006 בדצמבר 1719 שנים אכן תאיים שתבטל את העיסקה ותתבע אותם(אם המוצר פגום הם חייבים לכסות אף את ההובלה!)יש חוקים להגנת הצרכן בארץ.זה חוצפה.עד שלא מרימים את הקול הם לא מבינים.
פורסם 2006 בדצמבר 1819 שנים אין לדבר על חנויות בפורום. בנוסף, הכותרת שלך לא עניינית, והנושא לא קשור לציוד היקפי (יש לך בעיה עם החומרה או עם החנות? כי אנחנו מטפלים בבעיות חומרה, לא בעיות צרכניות).ננעל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.