האייפוד (כמו אלה שכיכבו במפגש החומרה) שאלות ותשובות. - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האייפוד (כמו אלה שכיכבו במפגש החומרה) שאלות ותשובות.


ice2k

Recommended Posts

לאור התרבות הפוסטים על האייפוד בתרד של המפגש בפורום כללי אני פותח תרד זה בו אפשר לדון בכל מה שקשור לאייפוד - גם (ובעיקר) לנושאים הטכנים , תוכלו לכתוב כאן כל מה שרציתם וככל העולה על רוחכם...

תוכלו גם לשאול שאלות - ושלושת המוסקטרים של האייפוד בפורום (מקווה שיצתרפו עוד בקרוב...) ישמחו לענות.

תודה.

(נב. ולכל המבקרים שחדשים לעולם האודיו תיזכרו שהוא שונה לגמריי מעולם החומרה ומצורכי עולם החומרה , ההתיחחסות היא שונה ומאוד סוביקטיבית והצרכים לא ממש נמדדים בכמויות ובמספרים בניגוד לעולם החומרה, והשילוב בין עולם חומרת המחשבים לעולם האודיו אכן יוצר קצת בלבול בהתחלה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

להסביר לך את דברי :

אין ספק שה יפה ונראה טוב ובנוי כהלה , על זה אין ויכוח !

אבל מחירו של 500+ דולר זה מגוכח לחלוטין לעומת מה שהוא נותן !

בכלל הנגנים האלה מאד פשוטים (כמו שאמרתי דיסק קשיח ומערכת הפעלה) ,ולא מסובכים ליצור .

500 דולר להוציא על המכשיר זה כאשר ניתן בפחות מחצי מחיר לקנות משהו דומה מאד (מבוסס גם דיסק קשיח ) זה פשוט לא שווה.

עכשיו תקפצו ותגידו לי על איכות הסאונד והווליום שהוא מוציא .... לפי תקנים בעולם עוצמת השמע ממכשיר כזה היא קבועה ואסור להעלות

אותה מעבר למספר מסוים (שכחתי כמה דצבלים אבל אני יזכר בתקן הזה) , לגבי האיכות , כמעט כל הנגנים משתמשים באותו מגבר קטן (כמו בווקמן הישן) כך שזה הכל תלוי באוזניות שאתם משתמשים .

הקייס היחיד שיש לטובתו זה התמיכה הכמעט בלתי מוגבלת ב BID RATE של ה ,שזה שוב מגבלת תוכנה בלבד.

לגבי כל ההערות שלך על הלוחות אם למחשב ועל מגברים פשוט קצרה ידי מלהתחיל להסביר לך על ההבדלים המהותיים שיש בין כל יצרן !

וכל מוצר בתחומים האלה.

במני דיסקים הסיפור שונה לגמרי כי ככל שאיכות המיני דיסק יותר טובה כך תתקבל הקלטה נקייה יותר וכאן פקטור המחיר הוא בהחלט חשוב , ורוב המיני דיסקים היקרים מצדיקים את מחירם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון לגבי הלוחות אם אין צורך שתסביר - אם לא הבנת אמרתי את זה בציניות רק כדי להראות לך למה הטענה שלך דומה בעולם החומרה אותו אתה מכיר טוב.

הבעייה שאתה מתייחס לנגן כמוצר מחשב ומדבר על נתונים טכנים ומספרים בעיקר של נפח שאליהם אתה רגיל מעולם החומרה -

"כאשר ניתן בפחות מחצי מחיר לקנות משהו דומה מאד (מבוסס גם דיסק קשיח ) זה פשוט לא שווה."

כבר טעות ראשונה איך אתה מעז להשוות הארדדיסק גדול יותר וכבד יותר לתקן של ההארדיסק שיש באייפוד שהנפח שהוא תופס והמשקל הם הרבה יותר קטנים(ואם היית מבין היתה יודע ש70%ממחיר האייפוד זה רק הדיסק הקטן הזה) וזה נקודת מפתח בנגנים ניידים - הרי לפי מה שאתה אומר אז עדיף כבר לקנות נגן מבוסס על הארדיסק גדול רגיל - לא? :) אז אתה קובע בעצמך את הגבול - וזה קצת אגואיסטי - אני אומר שהכי קטן זה הכי טוב ושימושי לצורך של נגן - ולדעתי זה המשפט הנכון.

" לפי תקנים בעולם עוצמת השמע ממכשיר כזה היא קבועה ואסור להעלות אותה מעבר למספר מסוים "

כי זה מסוכן לאוזן , אז אולי תצא גם נגד קופצי הבנג'י כי גם זה מסוכן :) , אני לא מבין בדיוק מה ניסית להגיד במשפט זה (האייפוד עומד בדיוק על התקנים האלה) אבל אם כבר הזכרת -כל שאר הנגנים - בעיקר המינידיסקים לא מתקרבים לעצמה זאת (התקן שדיברת עליו) כדי לחסוך בבטרייה וכדי שיוכלו "להתגאות" במספר שעות הפעלה גבוהה (כי אנשים אוהבים מספרים) על חשבון עוצמת הסאונד - ולהמון אנשים ולי אישית עד עכשיו הווליום המוגבל בנגנים הציק - בעיקר במינידיסקים.

"לגבי האיכות , כמעט כל הנגנים משתמשים באותו מגבר קטן (כמו בווקמן הישן) כך שזה הכל תלוי באוזניות שאתם משתמשים "

"במני דיסקים הסיפור שונה לגמרי כי ככל שאיכות המיני דיסק יותר טובה כך תתקבל הקלטה נקייה יותר וכאן פקטור המחיר הוא בהחלט חשוב , ורוב המיני דיסקים היקרים מצדיקים את מחירם."

( עידכון - ד"א למעבד של האייפוד יש יכולת הקלטה - רק שAPPLE בחרו לא לנצל אותה )

על משפטים אלה אני חושב שחבל אפילו להגיב , - נראה לך לרגע שהמכשירים השונים משתמשים במגברים דומים ? :)

ונראה לך שבמינידיסק רק איכות ההקלטה במעבדים שונה ואיכות ההשמעה לא ?? (לפי מה שאתה אומר עדיף לקנות את ה"מינידיסק שמנגן בלבד" הכי זול שיש כי הכל אותו דבר וגודל ותכונות (שזה בין היתר מה שמבדיל את האייפוד מנגנים אחרים) לא שווה את ההשקעה של עוד כסף לפי מה שאמרת על האייפוד ) , עזוב זה לא רציני ולא מקצועי , וזה נובע כי לא קראת לעומק סקירות רבות והסברים על נגני אודיו נייד שקיימים ברחבי העולם מפי הגורואים של האודיו ואני בטוח שאתה לא גולש בפורומי האודיו המקצועיים בעולם ושואב משם את המידע שאתה אומר - אני חושב שאתה מביא את הכל מדעתך האישית בלבד - אני מבין את זה , אבל זה לא נכון, אני גם חושב שלא קראת הרבה ביקורות עולמיות על האייפוד, אם רק היית קורא על החיפוש שעשתה אחרי מעבד איכותי - ובסוף העדיפה פתרון שבא בציפ נפרד וספציפי לפעולה זאת (מה שדורש יותר חשמל מהבטרייה לעומת ציפ אחד שעושה את כל הנידרש) רק בשביל האיכות, ויש עוד המון ואני בטוח שאתה לא יודע את זה כי קשה להתעמק גם בזה וגם בחומרה אבל ממש לעומק. אני מציע שתקדיש לפחות כמה ימים של קריאה ושל ביקורות בנושא (אני קראתי במשך יותר מחודש).

אני מציע שתקרא גם את הדיונים על האייפוד בפורום זה מלפני כמה חודשים שם נענו כל התשבות לגבי ה"זלזול ההתחלתי " , שתבין - מה שאמרת מצוי גם בפורומים בעולם , תמיד יש מישהו חדש שלא מבין מה ההבדל בין "נגן איכותי להארדדיסק ותוכנה" (אפילו אני פעם היתי בכיוון זה :) ) ואז הוא מקבל תשובות מהמומחים ובהחלט העניין מוסבר.

ורק שתבין - יש כאלה שצריכים שהבאס יעבוד ב 185 MHZ ויעדיפו לשלם על זה הרבה יותר ויש כאלה שבדיוק באותה מידה צריכים שהנגן הנייד שלהם יתן איכות ברמה גבוהה שיהיה לו ווליום גבוהה שיהיה קטן ושיהיה עם ממשק הפעלה חכם - זה שלך יש צרכים שונים מנגן זה לא אומר שאתה צריך לקטול אותו כמו שקטלת או לקטול את צורך ההשקעה בו - סה"כ העולם קונה את הנגן הזה בכמויות (מה שמעיד על צורך מסויים) ו "מלייארד סינים לא טועים " ;D

מקווה שהבנת אותי ושתלמד לעומק את העניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמשיך לחשוב :) זכותך...

אני כמובן לא קפצתי ישר על האייפוד, ו"החשיבה" שגרמה לי לקנות ולהשקיע דווקא באייפוד כללה קרוב לחודש של קריאת חומר על הנגנים השונים (בעודי מאזין למינידיסק איכותי) וקריאת המון פורומים של אודיו ושל אייפוד ודיבור עם משתמשים של נגני מכשירים שונים מרחבי העולם, אני לא אומר סתם.

המכשיר שהבאת - מבחינתי הוא נפסל על הסף - הוא שוקל המון (יחסית) ואפילו לא נכנס לי לכיס של הגינס, ובכלל משתמשים שונים במכשירים של חברה זאת מעידים על המון מכשירים שיש להם באגים מציקים ועל איכות סאונד ממוצעת, אולי בתור נגן הוא יותר טוב מהאייפוד :)

למרות שהמוצרים של חברה זו עולים פחות מהמקבילים של הם עדיין עולים הרבה ומפחיד להשקיע הרבה כסף בחברה שאין לה מוניטין (לא מדובר פה ב 300 ש"ח).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה כנראה לא הבנת את כל התגובה שלי ,

תשאר בדעתך .

יום נעים.

***עריכה***

בכל זאת החלטתי לנסות להסביר את דברי לעומק :

בכל הנגנים שאני התעסקי השתמשו באותו תקן לכונן קשיח (דיסק קשיח של מחשב נייד ) חלק השתמשו בדיסק המצויין של פוגיטסו בעל המיסב הנוזלי , וחלק בניידים של שהם אמינים מאד ולא סובלים מבעיות של אחיהם הגדולים .

אני מודה שאת ה לא פתחתי ולא ראיתי איזה דיסק הם משתמשים ,אבל יש יסוד סביר שהם גם משתמשים בדיסק נייד סטנדרטי

ולא המציאו את הגלגל (זה פשוט לא כלכלי ליצר תקן חדש בשביל מוצר אחד בלבד) , שוב לגבי המגבר הקטן שנמצא במכשיר

אין כמעט הבדלים בין המגברים של כל המכשירים .

מה שאמרתי על הווליום של המכשיר ,זה שבתכונה זאת אין הבדל בין המכשירים .

דבר שכן יש הבדל זה יחס אות לרעש , למיטב ידיעתי ל יש יחס של 95 או 100 (לא זוכר את המספר המדיוק) שזה נתון מרשים

ללא ספק , אבל ניתן "להסתפק" ב 90-93 DB כמו שלי או ה ארקאוס ,כך ששוב פרט לענייני עיצוב (ששוב ללא ספק שהIPOD מצטיין בהם )

לעניין ההקלטה , שלי דווקא כן תומך באופציה זאת ,נכון שהיא לא כל כך חשובה ולכן ,אנני מיחס חשיבות גדולה לתכונה זאת

נשארנו בעיקר עם הבדלי קושחה ,גם כאן הIPOD הוא מוצלח ללא ספק ,ואף אני מוכן "ללכת רחוק יותר " ולומר שברוב הדברים הוא עושה קצת יותר טוב משאר הנגנים אבל בשום מצב אינו מצדיק את מחירו ,על אחת כמה וכמה נוכך המתחרים שצצים להם "כפטריות לאחר הגשם" .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנוסף לדברי ברק, ברצוני להוסיף כי ל- ישנם גם שימושים אחרים מאשר להעביר רק מוסיקה.

ניתן להכניס אליו טקסטים באנגלית (או כל שמה מהמבחר העצום שיש בנגן...אין עברית עדיין לצערי - היה עוזר במבחנים..), הוא משמש גם לאיכסון פרופילים של אנשים (שם, טל'...), שעון, משחק (נחשב?) ועוד פיצ'רים קטנים שעושים אותו יותר טוב מנגנים אחרים.

תקרא את הביקורת אצל טום/תום על הנגן, מראים את הנגן "פתוח" ומה הוא מכיל בתוכו.

בין החלקים שבאמת אני מרגיש ורואה שאני לא אקבל הנגנים אחרים הוא הניווט הקל אשר מקל על המשתמש מאד. מה אתה מעדיף ללחוץ 100 פעמים על כפתור כדי להגיע לשיר או ע"י סיבוב קל של האצבע על גבי TouchPad אשר יביא אותך אל המבוקש תוך כמה שניות ספורות?

כפי שברק אמר להעיל, תקרא ותגלה עניין לפני שתשלול.

מקווה שהבהרתי כמה דברים בנושא ה-, ואת ההמשך בפרטי-פרטים אתה וכל הקהילה תוכלו לקרוא בביקורת הקרובה.

Chevy.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מכיר אישית את האייפוד. תקשיב טוב טוב. הוא הנגן היחיד שאני צועק 'אל תקנה'. הוא עולה 500 דולר, (לגרסאת ה20G) שיודעת רק לנגן. בעוד שנגן של ארקוס, בחצי מחיר (!!!) נותן הרבה יותר, כמו הקלטה, ורדיו.

הiPod לא נשמע טוב יותר מרוב הנגנים, לא חזק יותר, ורק עמיד פחות. אוהבים אותו כי הוא יפה. נקודה. לא כי הוא קל משקל, כי הוא יפה. זה הוכחה, שאפל מוכרים לפי מראה, ותג מחיר גבוה, ולא בגלל פיצ'רים. אתם רק אוהבים להגיד שהכי יקר, שהשקעתם בו, הוא הכי טוב, לא. איך הוא מעיז להשוות? למה לא?

עידכון - ד"א למעבד של האייפוד יש יכולת הקלטה - רק שAPPLE בחרו לא לנצל אותה

זה השטות הכי גדולה ששמעתי. אני דברתי עם כמה וכמה אנשים על האייפוד (כולל ראש צוות הפיתוח שלו) האייפוד לא יכול להקליט, וזה גם לא הולך לקרות בקרוב.

הנגן הוא בזבוז. נקודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יקר או לא..זה המכשיר הכי יפה שיש בשוק בלי ויכוח והפיצ'רים והגודל שלו גם מהמובילים בשוק.

כמו כל מוצר של לכל זה נלווה תג מחיר גבוה ותמיד יש את האנשים שמוכנים לשלם עבורו.

בחירה אישית של כל בן אדם אם הגודל (או הקוטן...), הפיצ'רים של הipod והיופי, שווים השקעה נוספת לעומת מכשיר דומה במחיר יותר נמוך.

ועובדה שיש מספיק אנשים שמוכנים להשקיע את הכסף הזה

שכל אחד יחליט אם זה מתאים לו או לא וזהו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(זה קצת ארוך אז אני יחלק את הפוסט לכמה חלקים)

מפיסטו:

חבל שאתה ממשיך לדון בזה כי אתה אומר דברים לא נכונים שלדעתי יכולים לפגוע ברצינות שאכן יש לך בכל מה שקשור לחומרת מחשבים.

למרות שאני לא רוצה "לפדח" אותך אני ישתמש כאן בידידי טום (מטום הארדוור אם אתה מכיר... :) ) שבכתבה שלו על הנגן אומר בדיוק אבל בדיוק ההפך מכל משפט שהבאת כאן. :)

אז דבר ראשון - מה שאמרתי על זה שאתה לא מסתכל מהזווית הנכונה על המוצר ואתה לא מבין את הצרכים שיש למשתמשים של המוצר - אז הנה מה שטום אמר על איך בכלל מבקרים מוצר כמו האיי פוד:

טום: "In evaluating products like this, I try to look at the product on many different levels. What kind of experience does the unit provide? What kind of performance

does the unit offer? What value does the unit offer? What kind of user interaction is required to use the product? Is the product optimally designed for its possible

use? Does the unit have quality construction? Does the performance live up to expectations? ."

שים לב במיוחד על המושגים שהוא מציין "חווית שימוש" ו "ממשק משתמש".

עכשיו דברים שאתה אמרת:

מפיסטו: "בכל הנגנים שאני התעסקי השתמשו באותו תקן לכונן קשיח, יש יסוד סביר שהם (האייפוד) גם משתמשים בדיסק סטנדרטי

ולא המציאו את הגלגל (זה פשוט לא כלכלי ליצר תקן חדש בשביל מוצר אחד בלבד)"

טעות של שחור על גבי לבן - האייפוד לא משתמש בדיסק 2.5 של מחשב נייד אלא תקן חדש (שאותו אתה אפילו לא מכיר - וכבר קובע שלא כלכלי לייצר תקן כזה) של 1.8 (שהוא מאוד יקר) - זה רק מוכיח שאתה לא מבין בעניין ואתה סתם קבעת הכל לפי הראש בדיוק כמו שאמרתי, להגיד "יש יסוד סביר להניח" זה מעיד על חוסר ידע מוחלט כי התקן אכן קיים - ואתה לא אלוהים ההנחה שלך שגוייה לגמרי מול המציאות. הדיסק הקטנטן מיוצר ע"י והנה לינק למוצר :

http://sdmswb01.config.toshiba.com/ICS/welcome.asp?Path=/818200000007000000010000659800000001/81820000010d000000010000659c000003b7

וכמה משפטים מפי טום:"At a very light 55 grams, it nicely fits the weight requirements that had targeted for the , When looking at the overall cost of the components, it is obvious that the hard drive is 50% of Apple's total cost for the iPod"

מפיסטו:"שוב לגבי המגבר הקטן שנמצא במכשיר אין כמעט הבדלים בין המגברים של כל המכשירים .מה שאמרתי על הווליום של המכשיר ,זה שבתכונה זאת אין הבדל בין המכשירים ."

כאן אני אפילו יחסוך את מילותי ואתן לטום לדבר :

טום : "The sound quality of the iPod was excellent, and by far one of the loudest MP3 devices that we have ever tested. claims that it has a frequency response

rating of 20 Hz to 20,000 Hz with maximum output power 60 mW rms (30 mW per channel). These specifications are impressive when compared to other players in

the same class."

והנה משפט מביקורת של מישהו אחר שרק מחזקת את דברי ושוללת את דבריך:

" While some CD players and walkmans lack the volume to push good sound over the noise of two jet engines, the delivered in fullest measure. As I write

this, I am happily listening to some Cowboy Junkies, sandwiched between the engines of a Delta 757. Not the best place to listen to soft music, but the

makes this lullaby possible"

(המשך בפוסט הבא....)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(המשך מהפוסט קודם...)

מפיסטו:" ואף אני מוכן "ללכת רחוק יותר " ולומר שברוב הדברים הוא (אייפוד) עושה קצת יותר טוב משאר הנגנים אבל בשום מצב אינו מצדיק את מחירו "

קצת יותר טוב ? :) טום טוען, שוב, בדיוק ההפך, זה רק מוכיח שאתה מסתכל מנקודת מבט בסיסית שלך -הצרכים שלך הם נורא בסיסים ואני מתערב שאתה לא משתמש כבד של ניידת אלא משתמש קל ביותר לעומת הרבה אנשים אחרים שאתה כנראה לא מבין את הצרכים שלהם אבל גם מסרב להבין שצרכים אלה חשובים להם ושווים להם את הוצאת הכסף, אבל אני ייתן לטום לדבר על הצרכים ועל זה שהאייפוד הרבה יותר טוב (ולא קצת כמו שאמרת ) לבעלי צרכים אלה:

טום: "Many might pass on the due to the price alone, but if you are looking for the most easy to use product with the best sound in the most compact format, the

Apple is way ahead of the curve"

-ואם אתה באמת חושב ששאר המתחרים הם בערך כמו האייפוד או רק "קצת" פחות טובים ממנו, אז שוב טום ישלול אותך:

טום "What sets the apart from the others is Apple's continuing attention to detail. Every part that went into the was obviously highly scrutinized for its

ability to deliver an overall experience that reached far beyond that of any other product competing in the same product category".

לגבי המחיר - בוודאי שהוא יקר , יש בAPPLE קצת קטע של OVERPRICED כמו אצל סוני , אבל אני מבין לחלוטין את המחיר של המוצר , אם היה מוצר שהוא ממש זהה מבחינת כל הצרכים והיה עולה פחות - כמובן היתי שוקל לקנות אותו - אבל נכון לכרגע אין. ונניח אם היו - לגבי הOVERPRICED אם כבר הוצאתי הרבה כסף אני מעדיף להוציא עוד טיפה על מוצר מחברה איכותית כמו . באמת מוזר לי שאין עד עכשיו מתחרים זהים, אפילו ממשק שזה דבר קל להעתקה לא חיקתה אף חברה , אבל אני בטוח שבכל רגע יצא משהו שמקביל לאייפוד או יתעלה עליו - זה חוק הטבע בשוק הזה - וזה רק כבוד לAPPLE שעם כל הזמן שהנגן הזה בשוק עדיין לא יצא מקביל אמיתי מכל הבחינות.

כפי שאתה רואה כל המשפטים שלך אחד אחד לא היו נכונים (בייחוד הקטע עם ההארדיסק - מה שמוכיח שאתה לא מבין בהכל - וזה לגטימי אבל לפחות אל תדבר ותתרברב כאילו אתה כן) ואני חושב שכדאי שלפחות תודה שלא קראת לעומק על הנגן (ובכל הביקורות אומרים ההפך ממה שאתה טוען) , לא עברת בפורומי נגנים ואודיו ובטח לא שוחחת עם משתמשים , אני בספק אם בכלל השתמשת באייפוד - וחבל לדבר ככה , עליך להבין שיש נושאים בהם אנשים יותר מבינים ממך ועליך להקשיב להם ולכבד אותם ולא ישר לזלזל (דבר שמעליב נוכח היותך אחראי פורום באתר) - כי עובדה - הוכחת בטעויותך וחבל שזה הגיע למצב כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היות ובחרת ללכת בדרך הזאת אז אני יגיד את זה גם ככה .

אני חושב בדיוק כמו אמיר (MACROT) ואני בניגוד אילך גם מבין באלק של המכשירים האלה .

אין שום הצדקה לתג מחיר של 500 דולר לא משנה עם המכשיר הזה היה גם מקליט וכו .

לגבי הציטוטים של טום - חבל שאתה לא מכיר שטום זה מזמן לא טום של פעם והיום זה הכל פוליטיקה וכסף.

אם היית מבין באלקטרוניקה אז היית רואה את מה שאני מדבר עליו , לגבי תקן הדיסקים הקשיחים אני מכיר את התקן אך לא חשבתי שהוא מיושם

במכשיר זה (מודה) עם זאת אני רואה את זה כחסרון כי אני יכול ללכת ולקנות דיסק חדש של 30 גיגה (או סתם לקחת מהנייד שלי )

ופשוט לעשות גוסט וכך להגדיל את הנפח של הנגן (במקרה לחבר שלי התקלקל הדיסק הקשיח שלו בנגן וזה בדיוק מה שעשינו ).

אתה לא מתקרב אפילו לרדת לסוף דעתי , אתה חושב שאני טוען שהIPOD הוא לא מכשיר טוב !

אני בסך הכל נותן לך 101 סיבות למה הוא לא משתלם .

לגבי כל טקסטים וכל הדברים שרשמתם , דיי נו באמת מה אתם ילדים זה מה שקונה אותכם ,

אני בהפרש יכול לקנות IPAQ\PALM חדש שיעשה את הדברים האלה הרבה יותר טוב.

וכמו שכבר נאמר יש נגן אחד שהוא הרבה יותר משתלם ארקוס ,למרות שגם אותו לא קניתי כי את הדברים שבו יש אני לא צריך.

ובאמת עובדה שמי שקנה אותו -זה ילדים , בחוג האנשים שאני מכיר הארקוס הרבה יותר פופלרי.

***עריכה***

ולגבי האיום שלך על לפדח אותי או להוריד מהידע שלי - תסלח לי אם אני לא יורד לרמה הזאת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(זה לא השוואה הוגנת, אתה מהנדס אלקטרוניקה, אני רק אדם עם עין על הכיס)

lets see....

אתה יודע ש(בחישוב גס) iPod של 20 ג'יגה, עם האירגונית שלו, והכל, יעלה לי 150 דולר יותר מהנגן של ארקוס + Palm Zire, שהוא הרבה יותר משוכלל מהiPod כארגונית. למרות שיש לו רק 2 מגה (מפריע לך? 200 דולר לפאלם טוב יותר, וזה עדיין 50 דולר פחות מהאייפוד).

טום, טום, טום. זוכרים כשהיה לוח של היה באיזה השוואה, אחד הלוחות היקרים בהשוואה, היה מהאחרונים בכל המבחנים, וניצח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...