מתלבט בין BENQ FP93GX לבין VIEWSONIC VX922 **עדכון - נקנה!!** - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט בין BENQ FP93GX לבין VIEWSONIC VX922 **עדכון - נקנה!!**


jacko_il

Recommended Posts

שלום לכולם,

בעקרון תכננתי לרכוש מחר את ה BENQ באופיס דיפו - ראיתי שהוא נמכר שם ב1499 ש"ח והחלטתי שזה הזמן להחליף את הCRT המזדקן והמתקלף שלי לLCD נורמאלי שייפנה לי גם מקום על השולחן שגם ככה צפוף מאד. החלטתי שאני צריך מסך טוב בעיקר למשחקים וגם שיהיה נחמד בסרטים - מאחר שאלה השימושים העיקריים שלי במחשב.. הבנתי אחרי קריאה בעשרות אתרים וביקורות שזמני התגובה זה דבר לא מדוייק אלא סתם נתון שהחברה בוחרת לציין ולא בהכרח אמיתי ומדוייק. למרות זאת, קראתי בהרבה אתרים ביקורות טובות לגבי זמני התגובה של שני אלה (2MS שניהם) וראיתי רק המלצות עליהם לגיימרים.

לצערי מסך ה BENQ, עם כמה שהוא מפתה במחיר, לא מושלם. הוא עושה שימוש בפאנל 6 ביטים כדי להשיג זמני תגובה מהירים (בשילוב עם הטכנולוגייה ההיא של BENQ להגברת המתחים שכחתי את שמה) ובעקבות זאת הבנתי שרמת הצבע שלו והגוונים לא ממש מרשימים בסרטים ותמונות וקצת חסר לו עומק וחיות לתמונה..

אני לא הצלחתי למצוא פרטים (6 או 8 ביט) לגבי ה VIEWSONIC = מישהו יודע אולי ?

הייתי שמח לשמוע חוות דעת על המסכים האלו והאם שווה להוסיף עוד 500 ש"ח ל VS או שעדיף ה BENQ ?

אולי יש לכם המלצות למסכים טובים יותר במחירים שלהם בערך ? אולי מסכים עם 3 או אפילו 4 MS שנותנים ביצועים טובים במשחקים ?

אשמח לקבל עצות - אני כבר חייב להחליף את המסך ומקווה שמחר אני אעשה את זה בעזרתכם.. תודה

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DENNIS , תודה על ההצעה.. חשבתי עליו כבר.. הבעיה היא שאני לא מתכוון להזמין מסך מאתר אינטרנט..

אני צריך לקנות את זה ליד הבית (אזור חיפה קריות) ככה שאני יכול לפתוח את הקופסא ולבדוק את המסך בחנות לפני שאני משלם + שיהיה קרוב אליי במקרה של מימוש אחריות.. מה שמשאיר אותי עם - KSP (מתחת לבית) נעה מחשבים (דיי קרוב) BUG (יקרנים אש) ואופיס דיפו (שם יש את ה BENQ)..

דרך אגב, ראיתי בKSP גם מסך L1970HR של שעולה 1770 . ככה שהוא ממוקם בין ה BENQ שעולה 1500 ל VIEWSONIC שעולה 1950.. השאלה איך ה ?

*עריכה* - דחוף חבר'ה !! בבקשה לייעץ !! יצאה שבת ואני מתכנן ללכת לקנות את ה BENQ באופיס דיפו עוד שעתיים ככה אם לא יומלץ אחרת כאן ..תודה.

*עריכה 2* - תודה רבה על התגובות לא הייתם צריכים "להציף" אותי בכל כך הרבה המלצות ודעות!! קניתי כבר את ה BENQ. תודה..

הרצתי על המסך כבר כמה משחקים בינהם FEAR COMBAT , HL2 , NFS CARBON ועוד.. המסך מתפקד פצצה! אין לי שום מריחות והצבעים יפים ומספקים אותי יופי. גם בקטעים ממש ממש מהירים של ריצה או נסיעה מהירה במשחקים לא נתקלתי במריחות . כנ"ל גם בסרטים, הרצתי עליו סרט ברזולציית HD (של 1280X720) והתמונה חדה ומספקת ביותר. שווה 1500 ש"ח בהחלט!! ממליץ בחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...