התחדשתי ב- CMV221D... - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התחדשתי ב- CMV221D...


דני א

Recommended Posts

בגלל שהרבה אנשים מתלבטים אם לקנות אותו או לא, חשבתי שבטח לא תזיק עוד ביקורת קצרה...

קודם כל, לא שזה כל כך חשוב, אבל המחיר שלו ירד עוד קצת ועומד על 2150 במזומן (שילמתי בכ. אשראי 2204 ש"ח).

בחנות (בחיפה) היו בסה"כ ידידותיים ואמרו שניתן להחליף תוך שבוע בכל מקרה (לא משנה כמה פיקסלים שרופים) ככה שלא התעקשתי לבדוק בחנות (רצו שאני אחכה 20 דקות במעבדה כי לא היה להם מחשב לחבר אליו באותו רגע). בכל מקרה, הוצאנו והדלקנו אותו במעבדה, לראות שאין איזה פגם ברור.

אני חייב להודות שהחלטתי לקנות לפי הביקורות (בפורום הזה ובחו"ל) ולא על סמך התצוגה. התצוגה לא שווה כלום ורק עושה נזק למי ששקל לקנות את המסך. הוא לא מוצג ברזולוציה הטבעית ויש בו הפרעות כאלו (מן צלליות משונות) בטח משהו שקשור למפצל. ככה שמי שרוצה לראות בעיניים ורק אז להחליט שיקח בחשבון שזה לא ילך. לא נראה שהם יוציאו מסך בשביל שתראו אלא אם החלטתם לקנות ואתם רוצים רק לבדוק פיקסלים שרופים.

תחל'ס:

קודם כל, הוא ענק! זה מאוד מאוד מרשים (היה לי 19" CRT קודם). אני לא יודע אם אני במיוחד לא רגיש, אבל מבחינתי הצבעים בו מעולים, הוא חד, הוא מסוגל להיות מאוד בהיר (יש לו כמה מצבי בהירות, text mode, economy ו-picture) כאשר בתאורת חדר המצב הבהיר (picture) ממש מסנוור. לא הבחנתי בשום מריחות (במשחקים, וכד'). תופעה אחת לא רצויה שאני מבחין בה בקושי, היא שלמרות שניתן לראות בו מזויות לא במיוחד צרות, כשזזים מהמרכז, הצבעים משתנים קלות (לבן נהיה קצת צהבהב וכד'). זה לא הגיע לרמה שזה מפריע לי, אבל אולי יש מי שרגיש לזה. הזוויות האנכיות לדעתי גם לא משהו מדהים, אבל שוב, אני לא רואה הרבה הגיון בלצפות במסך על השולחן שאני בעמידה ולהתלונן...

בסה"כ, מעוצב מינימליסטי ויפה, גדול מאוד ביצועים טובים, די זול וללא מגרעות בולטות במיוחד. מי שרוצה מסך גדול ותקציבו מוגבל (טוב, הכל יחסי), אני ממליץ!

אני יודע שיש מי שמבקר את האיכות שלו. לגיטימי, יכול להיות שאתם פשוט יותר חדי עין...

דני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עם אותו מסך, מסך מעולה.... יש יתרונות ויש חסרונות כמו לכל דבר בחיים.

ציינת כאן המון דברים אך לא ציינת את הדבר שבו הוא בולט משאר מסכים רבים וטובים וזה כשהוא לא נמצא ברזולוציה טבעית רואים מדהים...

וזה יתרון ענק.

תתחדש,

אני בטוח שתהנה...

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף, גם לי יש את המסך הנ"ל והוא מסך מדהים. היה לי לפניו LG1970HR ואין הרבה הבדל ביניהם מבחינת איכות התצוגה, אולי אפילו הבדל קטן לטובת CMV. כמו שנאמר זהו לא מסך למעצבים גרפיים או משהו דומה, זה מסך שמתאים מצוין למשתמש הביתי המצוי שצריך מסך לגלישה באינטרנט (זה מסך רחב ולכן ניתן לצפות בשני עמודים זה לצד זה), צפייה בסרטים שנראים מצויין במסך הענק והרחב, ולמשחקי מחשב. במחיר שלו ומה שהוא מציע זוהי קנייה מצוינת ומי שחושב אחרת זו זכותו אבל בבקשה לא לקרוא למסך הזה "זבל" או משהו דומה כי הוא לא, זה שהשם שלו לא מוכר לכם זה לא אומר שהוא לא טוב זה פשוט אומר שאתם לא מכירים אותו.

אם האתר ממליץ לכם לקנות את LG1970HR ב"מפרטים מומלצים" אז בתור אחד שהיה לו את ה שהוא "19 אני מאוד ממליץ לכם שתוסיפו עוד 300 ש"ח ותקנו את CMV221D שהוא "22 רחב בהיר ובעל צבעים חדים ונותן את אותם הביצועים כמו ה ואולי אף טובים יותר.

וכמובן תתחדש על המסך, אני בטוח שאתה כבר נהנה ממנו.

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

kob27, ידוע לי שיש לך את המסך... אתה עזרת לי להחליט לקנות :)

אני רוצה להוסיף שהוא אכן מציג יפה רזולציות שאינן הטבעית שלו. זה שיקול חשוב למי שרוצה מסך חדש, אבל לא מתכוון להחליף את המחשב/כרטיס מסך בקרוב (למחשבים/כרטיסי מסך ישנים יהיה די קשה להציג משחקים / ברזולוציה גבוהה בקצב הגיוני). בכל זאת, בצפיה בטקסט זה לא מאוד נוח ברזולוציות אחרות. לפחות לדעתי. אפשרי - אבל לא הכי נוח. ראיתי מסכים אחרים שבהם לעבוד ברזולוציות לא טבעיות זה ממש בלתי נסבל.

מישהו פה משתמש בזרוע בשביל המסך במקרה? זה מומלץ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...