פורסם 2006 בנובמבר 1919 שנים במסכים דקים LCD\TFT האחריות 3 שנים ולגבי נקודות בלתי תקינות מכל סוג שהוא, במסך חדש, ברגע מסירת ללקוח חלים הכללים הבאים:לגודל מסך "19 מותר שיכיל עד 4 נקודות לא תקינות.לאחר מסירת המסך ללקוח ובמהלך תקופת האחריות חלה אחריות למסך הלא תקין רק מעל 10 נקודות לא פעילות. תקנון של חנות כלשהיא, מה אתם אומרים(לי נראה לא משהו, השאלה אם זה הסטנדרטים בתחום)? עדיף באג או אופיס דיפו על פני החנות הזו?
פורסם 2006 בנובמבר 1919 שנים לפי מה שאני יודע אין תנאים טובים יותר, אותם התנאים בכמה חנויות שאני מכיר.
פורסם 2006 בנובמבר 1919 שנים מחבר וואו, חשבתי שזה הרבה פחות, מילא בקנייה אבל אחרי הקנייה 10 פיקסלים מתים ?אני רואה שבתקנון אחריות של היבואן הרשמי ח.י רשום שזה מעל 3 פיקסלים מתים, אז פשוט לקנות מחנות שמביאה אחריות של יבואן רשמי או שאני מחמיץ פה משהו ?
פורסם 2006 בנובמבר 2019 שנים אם מדובר בשירות של החנות בו אתה קונה, אז אולי (למרות שזה נשמע גבוה ולא הייתי קונה שם). אבל אם מדובר באחריות וטיפול היבואן אלו מספרים גבוהים.גם חיון (סמסונג) וגם ח.י (LG) נותנים אחריות למספר נמוך יותר של פיקסלים.תבדוק טוב טוב מי נותן לך את האחריות. תבדוק אצל היבואן אם הם נותנים אחריות למסך שנקנה באותה חנות.
פורסם 2006 בנובמבר 2019 שנים מחבר כלומר הרשימה הזאת:http://www.hye.co.il/template/default.aspx?maincat=1&pcatId=2?
פורסם 2006 בנובמבר 2019 שנים הפיקסלים השרופים זה לא שחור ולבןזה תלוי מאוד גם בחנות שאתה רוכש בה את המסךשאני קניתי את הסמסונג , החנות התחייבה לפיקסל שרוף בחודש הראשון=החלפה מיידית על המקום בלי בלבולי מוחומדובר בחנות שעובדת עם חיון , לא מדובר באיזה יבוא שחור\מקביל ושאר החארטות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.