פורסם 2006 בנובמבר 1619 שנים מחבר כמובן שיכולים.אבל איפה הסיכון גדול יותר?שזורקים לי בפרצוף סטיק שלא מכוסה בשום דבר\לא נשמר בשום צורה - זה מראה על זלזול. ועם היחס בישראל, אני לא אתפלא אם יהיו בעיות במימוש האחריות בחנות שכזאת.
פורסם 2006 בנובמבר 1619 שנים לא היה עדיף שבמקום לברוח לשאול אותם אם יש להם אחד שמגיע ארוז בצורה נורמלית? או לפחות לשאול אותם למה זה מגיע ככה?
פורסם 2006 בנובמבר 1619 שנים מחבר אתה חושב שלא שאלתי? זה מה יש ענו לי.בכלל היחס זוועתי שם. וזאת כבר סיבה לא לקנות שם.אני לא מחפש שיתחנפו אליי, אבל היחס היה כאילו אני בכלל עושה טובה שאני בא לקנות אצלם. ואם אני לא מוציא כרטיס אשראי תוך 5 שניות עדיף שאני בכלל אעוף משם.בהתחלה בכלל לא הסכימו להראות לי איך נראה הזכרון בטענה ש'אין להם זמן לשטויות כאלה'. זה אחרי שאני חיכיתי מספיק זמן לדקת שירות.
פורסם 2006 בנובמבר 1619 שנים אין קשר בין היחס של המוכרים לאחוז הזיכרונות המגיעים DOAיש לך נתונים סטטיסטיים כמה אחוז זיכרונות OEM מגיעים DOA לעומת RETAIL?
פורסם 2006 בנובמבר 1619 שנים מחבר לשנינו אין כאלה נתונים וזה לא העניין בכלל.גם כאלה שמגיעים ללא אריזה אמורים להגיע בשקית מבודדת, או משהו יותר נורמלי.ויחס המוכרים קשור בהחלט ליחס ההתייחסות לחלקים, ולכן לאפשרות שחלק יהיה תקול.ובכלל ההקשר שלי להתייחסות המוכרים היה בנושא שהם לא יכבדו את האחריות מסיבות כאלה ואחרות, עקב היותם נוכלים
פורסם 2006 בנובמבר 1619 שנים טוב, פה אתה סתם משמיץ, מילא אם היה לך התנסות רעה איתם אבל להגיד שהם נוכלים ללא ביסוס זה בסיס לתביעת לשון הרע.
פורסם 2006 בנובמבר 1619 שנים מחבר אתה צוחק נכון?איך בדיוק אני משמיץ, אם אפילו לא ציינתי את שם החנות שבה הייתי? או שם של חנות כלשהי לצורך העניין?
פורסם 2006 בנובמבר 1719 שנים רוב הזכרונות הנמכרים מגיעים לחנויות בקופסאות גדולות ומיוחדות המכילות עשרות זכרונות.אין שקיות, אין קופסאות, אין כלום.להביא אותם בקופסא מהודרת סתם עולה יותר במשלוח, וגם יש פרמייה על מוצר Retail.מיותר לחלוטין.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.