חוצפה שאין כדוגמתה - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוצפה שאין כדוגמתה


NI4NI

Recommended Posts

חבר שלי קנה לפני כמה ימים מחשב חדש. הוא לא ממש מבין במחשבים אבל המחשב עצמו תותח לא קטן (למרות מעבד אינטל) והוא קנה אותו בחנות אמיתית, לא ברשת.

היום באתי אליו לראות את המחשב ובאופן טבעי הדבר הראשון שרציתי לעשות זה לפתוח את המכסה ולראות מה יש בפנים, איזה רכיבים וכ"ו.

איך שאני פותח את הברגים של המארז אני קולט שהדלת הצדדית מודבקת עם מדבקה שעליה שם החנות וכתוב שהסרת המדבקה מבטלת את האחריות (כן כן, כמו על הארד-דיסקים). הם בעצם מכסים את עצמם ולא מרשים ללקוח לגעת בכלום !!! ומה אם אני קונה דיסק חדש ורוצה להכניס אותו למחשב ? ואיך אני בכלל מאמת שהרכיבים שהכניסו למחשב זה באמת מה שהם טוענים שהם הכניסו ?

זאת פשוט חוצפה ! זה כמו שימכרו לי מכונית ויאסרו עליי לפתוח את מכסה המנוע... ברור שהם רוצים ראש שקט אבל זאת לא בעיה שלי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבדוק בתוכנה "סנדרה"(או כל תוכנה אחרת שאתה מכיר) מה שמו לחבר שלך במחשב, לי כל ההתקנים מזוהים ע"י תוכנות.

בקטע השידרוג העתידי(הוספת HDD לדוגמא)החנות הזו באמת &^%$#(צינזור :saint:) :AR15: :bash:!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי נו ... מה זה השטויות האלה

על כל חלק וחלק בתוך המחשב יש אחריות ספציפית ...של היבואן של אותו מוצר ... ואף אחד לא יכול להסיר לך אחריות לגבי החומרה של המחשב כי פתחת להסתכל ו"שברת" את החותמת של האחריות .... תצא מהסרט הזה שאתה נמצא בו ... תפתח ותסגור את המארז כמה שבא לך בלי פחד מאף אחד ...

:hat: :AR15: :saint: 8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יש לו מדבקה, יכול להיות שיבטלו לו את האחריות, ונגיד שהוא קנה מחשב של מותג (נגיד קומפק, שיקר ב 10% בדרך כלל) והם יבטלו לו את האחריות, אז למה הוא קנה מחשב של מותג ושילם עוד 10%???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תן לי לנחש הוא קנה מ"משב"

עזור מי שעושה את זה אלה סתם בני ז*נות מנ*אקים שמנסים לקשור את ידי הלקוחות.

ממי שאני קנית הם גם שמו מדבקה אבל העפתי אותו לעזה והם לא אמרו על זה כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:bash:

אני חושב שזה לא חוקי..

גם אם מסירים את המדקה, אני חלושב שהם יתנו לך אחריות, ואם לא, אתה יכוללאיים עלהם, כי אתה צודק. החנותלא נותנת אחריות, זה היבואנים של כל רכיב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...