פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים היייש ברשותי SEAGATE 320GB 16NCQ 7200.10 ונראה לי שהוא התפגר - התנהג מוזר , עשיתי HDD DIAGNOSTIC עם הכלבים של SEAGATE וגיליתי די הרבה BAD SECTORS ... השאלה שלי האם מישהו יודע איך אני יכול להחליף את המוצר ? אני מאוד לא רוצה לעבוד מול החנות מחשבים ממנה רכשתי את המחשב כי הם ממש לא אמיניםהאם אני יכול לפנות ישר ליבואן ? אם כן מה מספר הטלפון של היבואן הראשי של SEAGATE לארץ ?
פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים אני לא יודע אם ליבואן יהיה בכלל כח להתעסק איתך, הם בדרך כלל עובדים רק עם חנויות, כל שבכל זאת נסה לעבוד מול החנות ממנה קנית את המוצר.
פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים הנוהל בדברים האלה הוא לשלוח לחנות והיא תעביר ליבואן, לא נראה לי שיתנו לך לעקוף אותו. (כי הם דורשים בדיקה של החנות בשביל להיות בטוחים שיש תקלה)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.