פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים ברור שיהיה הבדל בין המעבדים, ובוודאי שברזולוציות נמוכות. השאלה היא, האם יהיה הבדל שמשנה לשחקן.מהבנצ'מרק מתום שהביאו כאן, ב-FEAR על הפרטים הכי גבוהים המעבד עם הביצועים הכי גרועים (שמופיע בבנצ'מרק) מוציא 30FPS במשחק, ואני מרשה לעצמי להניח שבטכנולוגיית DX10 הדבר הזה ישתנה, כי ממה שהבנתי תהיה משמעותית פחות תקשורת בין המעבד לכרטיס המסך, בגלל API שנבנה בצורה יותר חכמה.בקיצור, אם לחשוב קצת קדימה, אני מניח שהמעבד לא יהווה צוואר בקבוק, מבחינת התקשורת עם כרטיס המסך. אבל מצד שני, יכול מאוד להיות שמפתחי המשחקים יתחילו לנצל את ריבוי הליבות ו"לבנות" על זה. כלומר, מי שאין לו שתי ליבות ויותר, יפסיד ביצועים. כמו כן, היות והמעבדים היום חזקים משמעותית ממה שצריך במשחקים, אפילו הדורשניים ביותר, אולי זה יאפשר למפתחי המשחקים יותר מרחב פעולה, ומכיוון שכך, הם לא יחשבו על משחקים שיעבדו על P4, אלא "יבנו" על קיום שתי ליבות סבירות, שזאת דרישה סבירה ביותר ממחשב היום...אבל ממה שאני רואה, כרגע גם A64 3000 זה אחלה למשחקים. כי את אף אחד לא מעניין אם הוא מוציא 200FPS או 2000FPS ברזולוציות נמוכות.
פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים אז אני מבין שמעבד במיוחד משפיע ברזולוציות מאוד גבוהות ולא סבירות כמו 1024 x768.
פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים 1.מה לא סביר ב1024*768?2.הפוך, ברזולוציות גבוהות ההשפעה של המעבד נמוכה יותר.
פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים 1.התכוונתי ש1024 768 זו רזולוציה סבירה.2.אז אני מבין שאם אני רוצה לשחק ברזולוציה 1600x1200 אז אני צריך רק כרטיס מסך סוס ומעבד סביר כמו שיש לי מספיק.
פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים כנראה האטלון שלי מספק למשחקים של ימנו גם בבדיקה של ויסטה עברתי עם המעבד את האופטימלי רק הכרטיס מסך הפיל אותי באופטימלי. שמתי לב במשחקים מסויימים נגיד prey אני משחק על 1024 768 וזה נותן לי איזה 80 פריימים לשנייה אני משנה ל 1600 1200 זה בקושי עושה 35 פריימים... כאן חשבתי פעם שזה המעבד אבל עכשיו ברור לי שזה יותר הכרטיס מסך - או שזה הזכרון של הכרטיס מסך...או ששניהם
פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים רזולוציה גבוהה יותר = יותר מידע מן כרטיס המסך.כלומר, ברזולוציה גבוהה, צוואר הבקבוק יותר מורגש.
פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים עדיף לי אז כבר 1024 768 עם 4AA זה נראה לעין בפחות או יותר כמו 1280 1024.למפרט כמו שלי כמובן...?
פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים רזולוציה גבוהה יותר בלי פילטרים = עומס על המעבדרזולוציה גבוהה עם פילטרים = עומס על הכרטיס מסך, לא צוואר בקבוק ולא מעבד חזק מורגש (מעבד חלש מדי יגביל אותך בכל מקרה)
פורסם 2006 באוקטובר 1819 שנים טוב -אני כרגע עם מעבד 2.4 וזיכרון DDR 400 עם כרטיס מסך 6200 AGPבעוד שבועיים לערך אני קונה את האסטרוק שתומך בדואלי.עם קונרו 6300אני משאיר את הזיכרון של (1 גיגה של DDR 400) עם הכרטיס מסך הקייםלפני שאני מחליף את הלוח שלי אני אעשה בנצים (יש לי בערך 2300 3DMAX 05)אחרי שאני אחליף אני אריץ שוב בנצים..לדעתי ממה שאני מבין בתחום-לא אמור להיות הבדל משמעותי אם בכלל...לדעת עומרי שוסטר אם הבנתי אותו נכון יש הבדל (הלוואי והוא צודק).אחרי שאני אבדוק את זה -אני אפרסם על התרד הזה את התוצאות. ואז אולי זה ישפוך קצת אור על הענייןלא הבנתי,איך בדיוק אתה משאיר את הזכרונות DDR400 עם 6300?יש לוח שתואם DDR/DDR2?
פורסם 2006 באוקטובר 1919 שנים אז ליאור מה עדיף למקרה שלי רזולוציה גבוה בלי פילטרים או רזולוציה סבירה\נמוכה עם פילטרים?בחלק משהמשחקים זה עובד יותר טוב ככה ובחלק ככה...
פורסם 2006 באוקטובר 1919 שנים אני רק אציין,לפני שהחלפתי מעבד מ2400C ל3000Eהתוצאה שלי ב3די מארק הייתה נמוכה ב700-800 נקודות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.