פורסם 2002 בנובמבר 323 שנים אני חושב שאתה צריך להתלונן על המדחל. לדעתי, עדיף לדבר בקול רם וכאשר יש מס' לקוחות אחריך בתור.
פורסם 2002 בנובמבר 323 שנים אתה חייב לדרוש את המוצר המקורי שהיית אמור לקבל תחילה.על זה בטוח שאף אחד לא מתווכח.עפ"י חוק החנות לא מחויבת לכלום מלבד תיקון הטעות ע"י החלפת המוצר.השאר נתון לשיקולך וכל אחד יאמר לך אחרת.אני לא הייתי מתעצבן או מתרגז - אבל בפעם הבאה כדאי לבדוקשקיבלת בדיוק את המוצר עליו שילמתי.אל תשכח שבחנויות רבות מאוד לא היו אפילו מודים בטעות,וכנראה שמדובר בטעות תמימה.לשני הצדדים יש חלק בטעות - בוא לא נהיה תמימים,הרי אם המצב היה הפוך והלקוח היה מקבל משהו יותר טובהחנות לא היתה דורשת פיצוי.
פורסם 2002 בנובמבר 323 שנים תמיד כדאי לנקוט בצעדים הבאים:1. תבדוק שלא רימו אותך ולא נתנו לך משהו אחר!2.שמור קבלות/מסמכי קניה עד סוף האחריות!3.תוודה שבקבלות מפורט הדגם המדוייק של המוצר(שלא יהיה רשום כ.מסך חברה X במחיר Y וזהו).4.בסוף תקופת האחריות תבדוק בדיקה יסודית שהמוצר שרכשת תקין ב100%.
פורסם 2002 בנובמבר 323 שנים רוצה לצאת מורווח? תדרוש זיכוי על ההפרש בין מה שהזמנת למה שקיבלת ותחליף את המוצר שהתקלקל בחדש.יעשה לך צרות? תגיד כמה פעמים גדעון רייכר דוד של אמא שלי.רוצה לצאת הגון? קח את המוצר שהיית אמור לקחת ולך הביתה שמח וטוב לבב.
פורסם 2002 בנובמבר 423 שנים מילת הקסם : * גדעון רייכר * * גדעון רייכר * * גדעון רייכר * אחי תשמע אתה יכול לבקש את המוצר תקין ולדרוש איזה פיצויי קטן או ללכת הבייתה לחבר את המוצר ולהיות שמח
פורסם 2002 בנובמבר 423 שנים אם המוצר שהיית צריך לקבל יותר טוב וקיבלת חלק פחות טובמבקש פיצויופיצוי זה לא עכבר של 20 שקלאם החלקים שווים שיחליף לך ושלום
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.