פורסם 2002 באוקטובר 3123 שנים עצה דרושה.נניח, והייתם קונים מוצר כלשהו, בכסף, בחנות מוכרת ונכבדה. נניח, שאתם סומכים על בעל החנות, ולכן, כאשר הוא נתן לכם את המוצר, הנחתם שזהו המוצר שעליו שילמתם.עכשיו נניח, שאחרי כמה חודשים המוצר מתקלקל ללא סיבה נראית לעין, וכשאתם באים להחליף את המוצר - מתברר לכם לצערכם שבמשך החודשים האחרונים השתמשתם במוצר הלא נכון ! מישהו התבלבל, ונתן לכם מוצר שאיכותו פחותה מהמוצר אותו רכשתם מראש !מה עושים ?
פורסם 2002 באוקטובר 3123 שנים יש לך הזמנה או משהו אחר שמעיד שהיית אמור לקבל את המוצר שלא התקבל בפועל אך שילמת עבורו?
פורסם 2002 באוקטובר 3123 שנים א. אני בדרך כלל בודק מה שאני מקבל, בייחוד שאני משלם עליו יותר מ 2.90ב. הייתי מבקש ממנו יפה מאוד שיחליף לי את זה ואולי משכנעה אותו לאיזה פיצוי קטן..... אם הוא לא מחליף (מאוד לא סביר) הייתי עושה צעקות בחנות, הולך למנהל והורס לו תחיים עד שהוא היה מביא לי את מה ששילמתי עליו, אבל אתה גם אשם שלא בדקת את המוצר (או לפחות לשים לב במשך הזמן שהשתמשת בזה שזה משהו אחר..)
פורסם 2002 באוקטובר 3123 שנים מחבר יש לך הזמנה או משהו אחר שמעיד שהיית אמור לקבל את המוצר שלא התקבל בפועל אך שילמת עבורו?כן
פורסם 2002 בנובמבר 323 שנים מחבר אני מעדיף לא לתת פרטים נוספים מאחר ואין לי שום כוונה לפתוח במסע השמצות נגד החנות . בסך הכל רציתי דעה לגבי מהלכים שהייתם עושים.תודה.
פורסם 2002 בנובמבר 323 שנים סתם שאלה....איזה מוצר זה בדיוק?אני לא חושב שזה יפגע בחנות.....רק איזה מוצר זה
פורסם 2002 בנובמבר 323 שנים לדעתי יש להם תיעוד של מה שהם מכרו לך... וע"פ החוק הם מחוייבים לספק לך את המידע הזהכמו כן, אם קנית בכרטיס אשראי, חברת האשראי יכולה לספק לך את פירוט העיסקאות לאותו תאריך, וכך זה יתן הוכחה שקנית מוצר במחיר מסויים.הבעיה היא שהם יכולים לטעון שאכן קיבלת את המוצר שקנית ואתה מנסה להחזיר להם מוצר מיושן תמור מוצר חדש.
פורסם 2002 בנובמבר 323 שנים לדעתי יש להם תיעוד של מה שהם מכרו לך... וע"פ החוק הם מחוייבים לספק לך את המידע הזהכמו כן, אם קנית בכרטיס אשראי, חברת האשראי יכולה לספק לך את פירוט העיסקאות לאותו תאריך, וכך זה יתן הוכחה שקנית מוצר במחיר מסויים.הבעיה היא שהם יכולים לטעון שאכן קיבלת את המוצר שקנית ואתה מנסה להחזיר להם מוצר מיושן תמור מוצר חדש.אני די בטוח שיש על המוצר מדבקת אחריות של אותה חנות וסביר להניח שהוא לא קנה את המוצר הזה אף פעם מהם כך שגם פה לא יהיו בעיות.
פורסם 2002 בנובמבר 323 שנים מחבר אתם סוטים מהרעיון המרכזי.בעל החנות כבר הודה בפני שהמוצר שניתן לי לא היה המוצר עליו שילמתי. אילולא התקלקל המוצר, לעולם לא הייתי עולה על הטעות ! הטעות התגלתה עקב תקלה במוצר, ובמעמד ההחלפה, התברר להפתעתי ולהפתעת בעל החנות כי המוצר אינו המוצר שהייתי אמור לקבל עבור הכסף ששילמתי. השאלה הנשאלת - מה עושים ? האם לשתוק ולהחליק את הנושא, ולהמשיך כרגיל ? או האם יש מקום לדרוש פיצוי על הפאשלה הזו ?
פורסם 2002 בנובמבר 323 שנים אם הוא עשה לך את זה בטעות אז גם לאחרים הוא יכול לעשות בטעות, לדרוש פיצוי!!!
פורסם 2002 בנובמבר 323 שנים מה זה אם הוא הסכים ?!אם אני הייתי במצב הזה והמוכר לא היה מחזיר לי מוצר הייתי נותן לו מרפק בפרצוץ
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.