עבור לתוכן

מה ההבדל בין גלגל רגיל באוטו לבין גלגל מגנזיום?

Featured Replies

פורסם

מה ההבדל בין גלגל רגיל באוטו לבין גלגל מגנזיום?

פורסם

אני מניח שאת מתכוונת לחישוק..לא לגלגל עצמו....

בקיצור..ההבדל הוא במשקל...המגנזיום קל יותר ולכן עדיף במכוניות שהמשקל חשוב (מרוצים וכו' וכו')

פורסם

ההבדל בין החומרים שיוצרים את הג'אנט (חישוק) מתבטא במשקל וחוזק.

בשוק הישראלי אפשר למצוא ג'אנטים רגילים שאם אני לא טועה, עשויים מפלדה, או ג'אנטים "מגנזיום" שהם בעצם סגסוגת אלומיניות שיוצרת ג'אנט קל יוצר.

במכוניות אקזוטיות ומכוניות מירוץ אפשר למצוא ג'אנטים שבאמת עשויים ממגזניום, כאשר כל ג'אנט כזה עולה הרבה מאוד כסף.

פורסם

תעשי חיפוש השאלה נשאלה כבר.

פורסם

עוד הבדלים הם באיוורור ובקשיחות

החישוק הרגיל כמעט ואטום לחלוטין למעט כמה עיגולים

החישוקי סגסוגת ברובם פתוחים ולכן מאפשרים איוורור טוב לכל המערכות (בלמים, בולמי זעזועים, משאבות בלמים (קאליפרים) והצלחות)

החישוק הרגיל סופג מכות ומתעקם (לרוב ניתן גם ליישור), ולכן הוא יותר "סלחני" במפגשים עם מדרכות וכו'

החישוק סגסוגת לא סופג והוא חזק יותר, ז"א שבמכות קטנות הוא לא יתעקם, אך במכות חזקות הוא ישבר לחלוטין

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים