פורסם 2006 באוקטובר 219 שנים אני מניח שאת מתכוונת לחישוק..לא לגלגל עצמו....בקיצור..ההבדל הוא במשקל...המגנזיום קל יותר ולכן עדיף במכוניות שהמשקל חשוב (מרוצים וכו' וכו')
פורסם 2006 באוקטובר 219 שנים ההבדל בין החומרים שיוצרים את הג'אנט (חישוק) מתבטא במשקל וחוזק.בשוק הישראלי אפשר למצוא ג'אנטים רגילים שאם אני לא טועה, עשויים מפלדה, או ג'אנטים "מגנזיום" שהם בעצם סגסוגת אלומיניות שיוצרת ג'אנט קל יוצר.במכוניות אקזוטיות ומכוניות מירוץ אפשר למצוא ג'אנטים שבאמת עשויים ממגזניום, כאשר כל ג'אנט כזה עולה הרבה מאוד כסף.
פורסם 2006 באוקטובר 219 שנים עוד הבדלים הם באיוורור ובקשיחותהחישוק הרגיל כמעט ואטום לחלוטין למעט כמה עיגוליםהחישוקי סגסוגת ברובם פתוחים ולכן מאפשרים איוורור טוב לכל המערכות (בלמים, בולמי זעזועים, משאבות בלמים (קאליפרים) והצלחות)החישוק הרגיל סופג מכות ומתעקם (לרוב ניתן גם ליישור), ולכן הוא יותר "סלחני" במפגשים עם מדרכות וכו'החישוק סגסוגת לא סופג והוא חזק יותר, ז"א שבמכות קטנות הוא לא יתעקם, אך במכות חזקות הוא ישבר לחלוטין
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.