עבור לתוכן

איך אני יכול ליצור הולוגרמה 3D??

Featured Replies

פורסם

רגע,אני לא בטוח שאני מבין אותך...

אתה אומר שהבעיתיות היא בכניסה או ביציאה?

לא כל כך אכפת לי מזוית היציאה מהסיב(חוץ מלשם החישובים כיצד להציב את הסיב עצמו),ז"א בוא ניקח לדוגמא זוית יציאה אפסית-קו ישר,אנחנו רוצים להגיע למצב שבו זוית יציאת הקרניים מכל המערכת תהיה מקסימלית(ראה ציור 1,אנחנו מנסים להגדיל את "a"),כדי להגדיל את השטח שבו נראה את האובייקט.בשביל זה פשוט צריך לסדר את הסיבים בצורה כזאת שקרניהם יצטלבו והקרניים הקיצוניות צריכות להיות בזויות כמה שיותר רחבות(ציור 2).

עריכה:קראתי את ההודעה שלך שוב ויש לי תחושה מאד חזקה שאני באמת מפספס פה משהו.

[attachment deleted by admin]

  • תגובות 33
  • צפיות 7.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

(אני לא רוצה להטעות אותך, כי אני מדבר על מה שנראה לי הגיוני, לא מה שבהכרח נכון)

נראה לי שתיאורטית, מה שאתה מציע יכול לעבוד.

מעשית - זה בעייתי, כי תצטרך כמו סיבים עצומה (הרזולוציה של התמונה, כפול מספר הזויות שמהן אתה רוצה לראות), ותצטרך לסדר אותם בדיוק גדול מאוד.

פורסם

אתה בטוח?(לגבי הבעיתיות?)

ז"א מבחינת רזולוציה,אפשר פשוט מספר קרניים גדול במספר סיבים מועט(נו עד כמה שאפשר) ומבחינת הזויות,אז לא צריך בהכרח הרבה כאלו(ציור ראשון(הקוים הכחולים אלו זויות החלוקה).

עריכה:

ציור 1-מדגים כיצד ניתן לחלק את הזוויות הנראות של האובייקט.

ציור 2-מדגים כיצד ניתן לאסוף את כל הקרניים מאותה זווית.

ציור 3-היציאה והריכוז של הקרניים בנק' אחת.

[attachment deleted by admin]

פורסם

קרני אור שנכנסות בזויות שונות לסיב אופטי לא חוזרות בצורה קוהרנטית, וזוית הכניסה ממש לא בהכרח שווה לזוית היציאה (זה קורה רק אם הסיב ישר לגמרי).

לכן כל סיב ייתן לך רק "פיקסל" אחד מזוית מסוימת. (ככל שהסיב עבה יותר הפיקסל הזה יהיה יותר גדול, אבל עדיין פיקסל יחיד).

לפי החישוב הזה, כדי לקבל תמונה של 50x50 מ- 10 זויות תצטרך 2500 סיבים שכל אחד מהם נמצא בדיוק במקום הנכון.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים