עבור לתוכן

שאלה לגבי אחריות על מוצרים מחו"ל

Featured Replies

פורסם

אם רכשתי מוצר של חברה X ויש לה נציגות בארץ, אני יכל לגשת לחברה למימוש האחריות ?

פורסם

לא בהכרח

ניצול האחריות עולה ליבואנית כסף (בהנחה שמדובר על יבואנית ולא על נציגות במלוא מובן המילה)

במקרים בודדים מאוד יש אחריות בינלאומית או נציגות מלאה בארץ דרכם אתה יכול לנצל אחריות גם על מוצרים בחו"ל

על מה בדיוק מדובר?

פורסם
  • מחבר

חבר שלי שאל לגבי רכישה של רכיבי מחשב (כ.מסך, זיכרון, רמקולים וכו').

פורסם

תלוי מאוד

מבחינת כרטיסי מסך אין מה לדבר, אין לאף אחד אחריות בינלאומית

כנ"ל זיכרון ורמקולים

האחריות הבינ"ל נפוצה הרבה יותר בלפטופים (IBM למשל)

בכל מקרה אפשר ליצור קשר עם היבואן ולשאול כמה יעלה לנצל את האחריות דרכו (מן הסתם המשלוח דרכו בחבילה אחת עם עוד עשרות פריטים שנשלחים ליצרן בחו"ל יעלה פחות מאשר משלוח של מוצר אחד בחבילה לבד)

פורסם
  • מחבר

סבבה, תודה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים