פורסם 2006 בספטמבר 1119 שנים אם רכשתי מוצר של חברה X ויש לה נציגות בארץ, אני יכל לגשת לחברה למימוש האחריות ?
פורסם 2006 בספטמבר 1119 שנים לא בהכרחניצול האחריות עולה ליבואנית כסף (בהנחה שמדובר על יבואנית ולא על נציגות במלוא מובן המילה)במקרים בודדים מאוד יש אחריות בינלאומית או נציגות מלאה בארץ דרכם אתה יכול לנצל אחריות גם על מוצרים בחו"לעל מה בדיוק מדובר?
פורסם 2006 בספטמבר 1119 שנים מחבר חבר שלי שאל לגבי רכישה של רכיבי מחשב (כ.מסך, זיכרון, רמקולים וכו').
פורסם 2006 בספטמבר 1119 שנים תלוי מאודמבחינת כרטיסי מסך אין מה לדבר, אין לאף אחד אחריות בינלאומיתכנ"ל זיכרון ורמקוליםהאחריות הבינ"ל נפוצה הרבה יותר בלפטופים (IBM למשל)בכל מקרה אפשר ליצור קשר עם היבואן ולשאול כמה יעלה לנצל את האחריות דרכו (מן הסתם המשלוח דרכו בחבילה אחת עם עוד עשרות פריטים שנשלחים ליצרן בחו"ל יעלה פחות מאשר משלוח של מוצר אחד בחבילה לבד)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.