עבור לתוכן

איך ניתן לקבל מוצר חדש כנגד מוצר פגום מKSP?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אני קניתי מהם יש לי תעודת אחריות שלהם

והם עדיין זוכרים אותנו כי זה היה לפני כחודשיים

ואני לא יכול להרוס משהו שנמצא בתוך המסך!

הם יוכלו לראות שהמסך לא נפתח וזו בעיה במסך ולא כמו שהם ניסו להראות שזה בעיה בהגדרות

אני מקווה שביום ראשון שנדבר איתם הם יועילו בטובם להחליף!

פורסם

בהמשך לתגובתי הראשונה - גם לי היה מולם בעית מסך .

כמו שטענתי כל הזמן ובניגוד לכל המשמיצים כאן בפורום - הם חנות שרוצה למכור ואין להם סיבה שהלקוח יהיה עצבני ויוציא להם שם רע.

הם בין החברות הבודדות שבאמת מורידות מחירים חזק ( ועשיתי השוואת מחירים מאוד גדולה לפני שקניתי מחשב חדש ) - ומי שנהנה ממחיר תחרותי צריך להבין שזה מקשה עליהם להיות גמישים.

ע"פ כל הכללים - הם מחוייבים לתקן ואני מניח שהם יעשו זאת ( וגם יתנו לך מסך חליפי ) - ללא כל בעיות.

ע"מ להחליף את המסך - צריך לתת להם לנסות לתקן מס' פעמים ואז ניתן לדרוש כזה דבר ! - אלא עם כן הצרות התחילו בשבוע הראשון אחרי הקניה ( ציינת חודשיים - זה קצת יותר זמן ) .

קצת עיקשות - אך חשוב - לא חוצפה - לא לעבור על החוק - ולא לקלל ולצעוק ולהתחיל עם שטויות - ותאמינו לי הם חברה הוגנת - שמנסה גם להגן על האינטרס של עצמה אך בהחלט מחפשת שיצא לה שם טוב גם בנוגע לשירות ולא רק על מחירים !!!

וכל זה מניסיון אישי !!!

פורסם
  • מחבר

הצרות התחילו כבר ביום הראשון אבל לא יחסתי לזה חשיבות

חשבתי שזה אולי בעיה אצלי באיזה רכיב חומרה או שניתן להתגבר על זה בכיוון טוב יותר של ההגדרות

אבל לא דובים ולא יער פשוט הבעיה חוזרת על עצמה בכל כמה שעות או אפילו דקות וזה משגע אותי

לא קניתי מוצר מחברת קבר ללא שם

שילמתי סכום גבוה על מסך מחברה ידועה ומוכרת ואף קיבלתי תשובה במייל מנציג החברה בארצות הברית שזו בעיה במסך

אז KSP שלחו טכנאי שיבדוק והוא כיוון את ההגדרות שוב וזאת על אף שאבא שלי הראה לו מילל שרשום שזו בעיה מוכרת בIIYAMA

זו בעיה במסך לא בכיוון ההגדרות!

גם קשה לי לבוא לשם כל הזמן אני גר בראשון

אני מקווה שהם יחליפו לי את המוצר בקרוב!!!

ועוד שאלה למה הם לא עונים למיילים??????[glow=red, 2, 300]ועוד שאלה למה הם לא עונים למיילים??????[/glow]

פורסם

הייתי מציע לך לשלוח להם מכתב רשום או לשלוח להם פקס בדרישות והטענות שלך.אחרי זה אם לא יענו לך תוך כמה ימים ,תהיה לך זכות לתבוע אותם כמובן שאתה תשתמש בקבלה ובעותק של המכתב הרשום.

ואני מציע לך בעתיד אל תתפתה למחיר היותר זול כי זה עלול לעלות לך ביוקר ובעצבים.

אני אישית לקוח של עתיד מחשבים בחיפה...כבר משנת 1997 וקניתי מהם כבר כ5 מחשבים וריכיבים שונים ולעולם לא היתה לי בעיית שירות. היתה לי בעיית מסך והחליפו במקום ..היתה לי בעייה עם ה CDROM אחרי שנתיים שימוש והחליפו במקום והייתה לי בעייה עם JOYSTIK של מיקרוסופת והחליפו גם במקום. אני לא אומר לך זאת בגלל לעשות פרסומת לעתיד מחשבים אלא להראות לך ולחנויות אחרות שמוכרות מחשבים ידעו שהשירות הטוב מביא לקוחות יותר.

אגב אני התפתיתי לקנות מוצרים מפאנדה מחשבים בגלל המחיר המוזל ובגלל גודל המפרט שהם מציעים..אבל לצערי חיכיתי כחודש וחצי עד לקבלתם (ספק כח של ANTEC 550W ו כרטיס רשת לשרת SERVER NIC 3COM שעלו לי כ 1800שח) וכששלחתי להם את הספק כח בחזרה מ 28.9.2002 לבדיקה, ציפיתי מהם לקבלת תשובה תו כמה ימים.....ועד עצם היום הזה לא יודע מה קרה עם הספק כח שעלה לי כ 900שח והמון עצבים..ושלחתי להם איימל ולא נעניתי.וכתבתי להם בפורם PCTIP אש שייך לחנות שלהם ונתנו לי תשובה חמקנית אחרי שלושה ימים בהמתנה. אני עדיין מנסה להבין למה זה קורה.

אגב אני כותב שורות אלה ללא כל כוונה לפגוע בחנות זו או אחרת אלא להעיר להם לשפר את השירות שזה יכול להביא יותר לקוחות.

פורסם

ללא פרסומת לחנויות- כשאני עמדתי לרכוש את המחשב פניתי קודם כל לעתיד בגלל קשרים אחרים ענפים שיש לי איתם ( -או יותר נכון לחברה שלי - וכביכול אנחנו נהנים מהנחות ) - יש לציין שהם עלו כ- 800 ש"ח יותר מ- KSP ( ובעתיד כאמור זה אחרי הנחה ) - אז יתכן שהשירות יותר מוצלח - יש מאיפה לממן את הבעיות .

חברה - לא יפה להחזיק את המקל משני הצדדים - ובסה"כ יש ל- KSP מעבדת שירות מצוינת והם מחליפים במקום רכיבים פשוטים שהתקלקלו ( CD , כרטיס מסך וכ"ו ) - אומנם רובם ככולם כאלו שחזרו אליהם מהספקים ( - ארוזים בניילון מולחם - אבל לא ברור עם חדש או משופץ ) - אך עדיין - אתה מגיע וישר מחליפים - ללא צורך שתמתין או כיו"ב .

בנושא המסך גם לי היו בעיות ( אני לא מאמין לאף ספק שיגיד שהוא מוכר מעל 1,000 יח' בשנה ואין אף יחידה תקולה - ולא חשוב על איזה רכיב מדובר ) - והם נפתרו לשביעות רצוני המלאה .

צריך כמו שנאמר כאן - לעמוד על שלך ולדרוש את מה שאתה מאמין שמגיע לך ( - ללא קשר לחוק - שמאפשר להם לשלוח את המסך עכשיו לתיקון - 3 שנים ברציפות כל חודש ) .

מקווה שהתקדמת לצד החיובי בנושא.

פורסם
  • מחבר

טוב אז ככה יצרתי קשר עם KSP

והם שלחו שליח מטעמם כדי לקחת את המסך לבדיקה דבר שאני מציין לזכותם

והשליח הביא עימו מסך חליפי עד שאקבל את המסך שלי

אני חייב לציין דברים טובים ושרות טוב ולא רק דברים רעים.

אז אני מקווה שיהייה טוב

אמשיך לעדכן

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים