פורסם 2002 באוקטובר 2423 שנים אז ככה לפני כחודשיים קניתי מסך IIYAMA VISION MASTER PRO 454כבר בהתחלה חשתי בבעיה שהמסך לא שומר את ההגדרות שהיגדרתי לו בפעם הראשונה שהפעלתי את המסךכלומר כל פעם שאני יוצא ממשחק או ששומר המסך נכנס לפעולה וכעבור כמה דקות המסך מופעל במצב STAND BYושאני מזיז את העכבר והוא שוב חוזר לפעול ההגדרות לא נשמרות כלומר קצוות המסך מתכווצים והגאומטריה של המסך לא מושלמת.עכשיו אבא שלי לקחת את המסך לKSP שם משהו שיחק איזה שעה בהגדרות של המסך ואמר שהוא סידר את הבעיהאבל לא כשהמסך הגיע הביתה וחיברתי אותו שוב אותה בעיה.חשוב לציין ששלחתי מייל לנציג של החברה בבריטניה ובו סיפרתי לו את הבעיות שיש לי עם המסך והוא אמר לי שלפי מה שהוא מבין הבעיההיא במסך. ואמר שאני צריך להחליף את המסך.עכשיו השאלה מה אני עושה עם KSP אני לא מוכן לעבוד עם מסך שעלה 2300 שקל !!!!!! ושכל כמה דקות אני צריך לכוון מחדש את המסך!!!מה אתם מציעים איך אני אוכל לקבל מסך חדש מאריזה????
פורסם 2002 באוקטובר 2423 שנים מחבר עוד דברשלחתי להם כבר 3 מיילים והם לא עונים!!!!!!!!!מה גם שאבא שלי לקח את המסך ללא אריזה!!כלומר יש פה משהו חשוד!!!איך אני יכול להכריח אותם להביא לי מוצר חדש באריזה כי הם לא מבינים בדרך יפה!!! :AR15: :AR15:אבא שלי חשב על להפסיק להם את התשלומים ואז הם ירוצו אחרינו!!!זה ממש מעצבן אותי!
פורסם 2002 באוקטובר 2423 שנים עוד דברשלחתי להם כבר 3 מיילים והם לא עונים!!!!!!!!!מה גם שאבא שלי לקח את המסך ללא אריזה!!כלומר יש פה משהו חשוד!!!איך אני יכול להכריח אותם להביא לי מוצר חדש באריזה כי הם לא מבינים בדרך יפה!!! :AR15: :AR15:אבא שלי חשב על להפסיק להם את התשלומים ואז הם ירוצו אחרינו!!!זה ממש מעצבן אותי!תעצור את התשלומים אבל למה אבא שלך לקח מחנות "מפוקפקת" מסך כזה יקר ועוד לא באריזה אני הייתי מפסיק את התשלומים ובמקום להתלונן תיסע אם אבא שלך לשם ותראה למוכר שם בעצמך מה לא בסדר ותדרוש חדש
פורסם 2002 באוקטובר 2423 שנים people like you piss me off, you pay for a monitor without the original package and then when you found out it's broken and the store won't take it back, because you don't have the original package you blame the store. it's not the store's fault it's your own fault for buy a product without its original package. it reminds me of the people who bought a computer and didn't get the windows CD and then when they need to reinstall window (pretty much every other weekend) they need to buy windows and they blame the store for ripping them off, when it's really their fault and not the store's.the moral of the story is, when you're paying for something make sure you gat everything you've paid for.
פורסם 2002 באוקטובר 2423 שנים מחבר אני לא מסכים איתך כי המוכר אמר לאבא שלי שזה מוצר חדש רק בלי אריזהכי האריזה נהרסה אז הם הורידו אותהויש לי אחריות על המסך בכתב ל3 שניםאני מפסיק את התשלמים ודורש חדש!!!!!!
פורסם 2002 באוקטובר 2423 שנים נתחיל בזה שקיבלת מסך פגום אתה עכשיו חייב לקבל מסך חדש שדיד בניילון עם האריזה .רק אבא שלך יוכל לעזור לך בקטע הזה אם הם לא מבינים ביפה.שיתקשר אליהם עצבני ויגיד להם שהוא אדם חולה 100 אחוז עם בעיות בלב ושהמסך המזדדי** הזה עולה לו בבריאות וחבל שמישהו יפגע מזה . בנוסף הוא צריך לציין (בעצבים וצעקות)שהוא לא מקבל מסך אחריי תיקון בשום אופן ושהוא רוצה מסך חדש מיידית .במשך השיחה כולה הוא צריך להשתמש בצעקות וניבולי פה . אין מה לעשות ,רק בכח אנשים כאלה מבינים. ד"א רשמתי לך את התגובה הזאת מניסיון . היה לי אותו מקרה לפני שנתיים עם מסך של NEC .
פורסם 2002 באוקטובר 2423 שנים מחבר הבעיה הזאת מתרחשת לפעמיםכלומר יכול להיות שיהייה לי קשה להוכיח את זה נגיד שאני אקח את המסך אליהםיש פתרון לזה?אני גם חושב שהגאומטריה של המסך פגומה כי התפריטים קצת עקומיםואני בכלל לא מסופק ממסך שעלה 2300 שקלביום ראשון אני אשלח פקס אליהם ואאיים בתביעות קטנות!אני לא חושב שמסך בסדר גודל כזה אמור לעשות בעיות כאלו!
פורסם 2002 באוקטובר 2423 שנים מאוד מוזר:לי יש מסך 17" - שאחרי חודש וחצי התחיל לעשות בעיות - אז הם טענו שזה כבר לא חדש והוא על הקו כבר מס' פעמים וכל פעם תירוץ חדש .כמה שהבנתי הם היבואנים של החברה ומשום מה יש להם סיפורים מוזרים.את שלי דרך אגב קיבלתי חדש באריזה - זה לא מה שפותר את הבעיה ! ( - הם מעולם לא ביקשו גם את האריזה ! )דרך אגב - שיקחו את הקרטון של האריזה החדשה שלך ( נו ו... ) - וחוץ מזה יש הוכחה מתי קנית - לא קונה תירוץ של - אין את האריזה למסך - לא צריך להגזים ולצפות שקונה ישמור לעד על האריזה - וחוץ מזה - מקולקל זה מקולקל !!!צריך להיזהר כנראה ....תדבר יפה - בסה"כ הם חנות שרוצה למכור !
פורסם 2002 באוקטובר 2423 שנים נו ברצינות לקחת מסך לא באריזה כי היא נהרסה אז לא לוקחים את המסך ודורשים אחד אחר אם אריזהזה מסך ב2300 לא אמורים להביא לך לא באריזה המקורית אתה תמיד יכול לקחת פטיש לזרוק אותו אל המסך ללכת לשם ולהגיד :" ככה קיבלתי את זה אני נשבע"הם יהיו חייבים להחליף את זה:-)
פורסם 2002 באוקטובר 2423 שנים מה קשורה האריזה עם יש לך קבלה אז לך אליהם עם המסך ותדרוש שיחליפו לך אותו, אם אין לך את הקבלה אז אתה כבר הכלתה אותה.אגב היה כתוב איפה שהוא שבמקרה שהמוצר פגום אז צריך להחזיר באריזה המקורית?
פורסם 2002 באוקטובר 2523 שנים מחבר אולי לא הבנתם את דבריהם לא ביקשו את האריזה המקורית של המוצרפשוט איזה טכנאי שלהם ישב שעה וחצי על המסך וניסה לסדר את ההגדרות שלוכעבור שעה וחצי הוא אמר לאבא שלי שלא מבין במחשבים שהוא "סידר" את המסךואבא שלי לקח אותו בחזרהחשוב לציין שגם צירפתי את המיילים שקיבלתי מנציג החברה בבריטניה שבו הוא טוען שהבעיה שציינתי קשורה בבעיה במסך!!!!כלומר HARDWARE FALIUREוהם עדיין לא היו מוכנים להחליף!ביום ראשון ננסה בדרך יותר תקיפה אם זה לא יצליח נתבע אותם!
פורסם 2002 באוקטובר 2523 שנים קודם כל, לעצור תשלומים זה לא חוקי.... שנית כל, אני מכיר שם אנשי מכירות, עבדתי איתם.. הם אמורים להחליף אם זה שלהם וזה פגום.. לי הם תמיד מחליפים... התנאי הוא שתוכיח שזה שלהם וזה פגום (פגום זה לא משהו שאתה הרסת...)... דבר עם אחד שקוראים לו אסי, הוא בחור טוב...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.