מדיה לצריבה של maxell ואחרים - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מדיה לצריבה של maxell ואחרים


פומה

Recommended Posts

בזמנו הייתה תקופה שבה הייתי קונה את המדיות של מקסל באופיס דיפו. המחירים שלהם היו די טובים (בערך 3 שקל למדיה) בחבילות של 10. אני זוכר שיצאו גם חבילות של 50 מדיות ועכשיו ראיתי שבאופיס מוכרים רק מדיות של 700 מגה בחבילה של 10 עבור 40 שקל בערך שזה ממש לא זול. יש מדיות אחרות שהבנתי שהן מעולים כמו DCD הישראליים שלדעתי לא מתפשרים על איכות. אבל השאלה שלי היא כזאת, האם אתם מכירים חנויות או מקום מסויים באיזור המרכז (ת"א-חולון-ראשון לציון-בת-ים למשל) שמוכר מדיות של מקסל במחירים שווי נפש? אני מקווה שלמנהלים אין בעיה שתתנו כאן שמות (למרות שפרסום אסור) - אם כן יש להם בעיה עם זה אשמח אם תשלחו לי הודעה פראטית או אי מייל.

נ.ב

לאחרונה רכשתי מצ'יפ מדיות תחת השם g.platinum (מיוצרים ע"י חברה בשם postech וכנראה יש להם קשר לדסקים שיוצרו תחת השם Mr. Platinum שחלק אמרו שהם גרועים אבל אני לא בטוח. אני יודע גם שפעם הם ייצרו דסקים לצריבה עבור ACER) בינתיים הם מעולים ויציבים ובניגוד לדסקים של דיפו/GPT לא נדפקים בלי סיבה אחרי כמה זמן. הספקתי להשתמש במגוון רחב של מדיות כמו למשל מדיות של KAO (שהם בעצם יוצרו ע"י RICOH) שהיו מעולים בזמנו והספיקו לייבא אותן משום מה. אם יש לכם המלצה לגבי יצרן אחר או ממה שציינתי פה שאפשר להשיג את המדיות שלו במחיר שווה נפש אשמח לשמוע

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

טוב, אני מצטער להקפיץ את הטופיק הזה אבל עברו מאז כמה חודשםי טובים, אני רואה שיש חברים חדשים בפורום הזה ואולי עכשיו במקרה מישהו יוכל להגיד לי איפה אפשר להשיג g.platinum במחיר טוב? אני חושב שיש את זה בקוסמוס לידי אבל הרבה זמן לא בדקתי שם ו-צ'יפ כבר לא מחזיקים את הדסקים האלה.

מהניסיון שיש לי איתם (100 דסקים מלפני חצי שנה פלוס בערך) הם עמידים ועד כה שרדו תקופת זמן יפה ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע על איזה תוכנות אתם מדברים. אני משתמש ב-CDR Identifier 1.63 ו-Cdr Atip Reader 0.92 ולפעמים גם ב-Nero CD Speed 1013 למרות שאני מוצא את הראשון הכי טוב כדי לקבל פרטים על היצרן. לגבי בדיקת שגיאות לא ניסיתי לבדוק. לא ממש הבנתי את התוצאות. אשמח לבדוק אם תאמרו לי מאיפה להוריד את התוכנה (בהנחה שהיא חינמית שלא יגידו שאני מבקש קראקים פה) או כל תוכנת חינם אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המדיה של g.platinum. הנה ה-ATIP שלה, מעניין אם זה יכול לעזור במשהו

ATIP: 97m 26s 11f

Disc Manufacturer: Postech Corp.

Reflective layer: Dye (Long strategy; e.g. Cyanine, Azo etc.)

Media type: CD-Recordable

Recording Speeds: min. unknown - max. unknown

nominal Capacity: 702.83MB (79m 59s 74f / LBA: 359849)

קראתי שבהתחלה החברה POSTECH ייצרה דסקים באיכות לא משהו (לפני כמה שנים) אבל במדיות האלה שהם מייצרים תחת השם הנ"ל השתמשו די הרבה אנשים שדברתי איתם. חלקם אפילו יותר משנה והם טוענים שהיא וזלה, איכותית ובעלת שרידות גבוהה בזמן.

מעניין.....

http://www.postech.com.tw/english/menu.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...