פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים כמו שנאמר ה X3 הוא נפילה, הוא לא מצטיין בשטח ולא מצטיין בכביש. לדעתי אתה צריך להתמקד באמת בטווארג שנמסרו ממנו עד עכשיו 500 יחידות והוא הגיפ ששולט במכירות בארץ, או בלאנד קרוזר. לכן קודם כל לך עם אבא לנסיעת מבחן על שניהם, אחר כך תשווה נתונים יבשים על הנייר.ובסופו של דבר תעשה שקלול.BOSE מה שאתה אומר נכון, אבל נכון ל X5.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים כמו שנאמר ה X3 הוא נפילה, הוא לא מצטיין בשטח ולא מצטיין בכביש. קשקוש מוחלט.דר"א הטוארג בדיוק ההיפך, יש לו התנהגות כביש לא טובה ויכולת שטח מצויינת.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים קשקוש מוחלט.דר"א הטוארג בדיוק ההיפך, יש לו התנהגות כביש לא טובה ויכולת שטח מצויינת.מחזק !!! והX3 יש לו חוית נהיגה שכוללת הנאה ונוחות... הכל רך באוטו הזה... והוא נוסע בשטח כמו כל רכב שטח 4X4 יוקרתי... לא כמו האמר אבל הוא נוסע !!! ונתנו פה עוד אפשרות... פורד אקספלורר זה חיה של ג'יפ...על הדרך יש גם את המרצדסים M320 יכנס לך טוב בתקציב...
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים תודה על התמיכה אבל כמה תיקונים.ה-ML 320 (שד"א דיזל) עולה 530 אלף שח ככה שהוא לא נכנס לתקציב.דבר שני, אם התכוונת ליכולת שטח של ה-H3 אז תרשה לי לתקן אותך כי אין לו כזאת. הוא מבוסס על היוקון המעפן. כולה גוף יפה על שלדה מחורבנת.ל-H2 יש יכולת שטח טובה ול-H1 עוד יותר.חוץ מזה לא אמרתי של-X3 יש יכולת שטח והוא גם לא אמור להיות אחד כזה, זה כולה סדרה 3 מוגבהת וכפולת הנעה.ואם רוצים להוסיף כסף ולקנות הכי הרבה יכולת שטח אז קונים ג'יפ גרנד צ'ירוקי (החל מ436 אלף).
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים לא אמרתי H3 אחי... אבל הבנתי אותך... ותאמת חוץ מפוזה אין עליו כלום... נסעתי בפסח בהאמר לאילת... האמר של חבר של דוד שלי חחחח... ויתרתי על טיסה בשביל זה... והH1 כצת היפופוטם בשטח... אבל הH1 נוסע בשטח כאילו הוא על הירח... לא מרגיש כלוםםםםם !!! נגנוב בהזדמנות אחד לצבא
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים BOSE, הוא אמר שהוא ירצה לעקוף פקקים ולטייל בשישבת אז מפה הסקתי שהוא ירצה לרדת מהכביש. אולי לא מכתש רמון אבל שיהיה משהו...אני עדיין דבק בבחירות הקודמות שלי. בנוסף, אני רוצה לציין את עניין העיצוב. אמנם יופי הוא דבר סובייקטיבי אבל גם הטוראג וגם הלנד קרוזר, לדעתי, יפים בהרבה מהX3.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים דבר ראשון, עיצוב לא פקטור מכריע מבחינתי וגם אני חושב שה-X3 מכוער. אני מעדיף להנות מהנסיעה מאשר שאנשים יסתכלו עלי, בגלל הכרחתי את אבא שלי לקנות C5 ולא 407.אם מדובר בשבילים גם פרייבט(או יותר נכון ליסינג) יכול לעשות זאת. אם מדובר בשטח רציני לא הייתי ממליץ להכניס לשם את ה-X3.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים לראות עד הסוףhttp://grouper.com/video/Preview.ashx?id=660587&ie=1&ap=1&t=1.wmv
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים הפאתפיינדר לא נכנס בתקציב אבל הוא ג'יפ נהדר בשטח בכביש הוא לא משהו האמר זה רק פוזה ה-X3 מכוער קטן והוא סתם ביזבוז כסף
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים בטח שכן...למעט גרסא אחת שעולה כמעט 330 אלף ש"ח, כל הגרסאות שלו מתחת ל300 אלף ש"ח...
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים אני ממליץ לך בחום לוותר על הטוארג בהתחשב ב"אמינות" שלו - http://www.autoblog.com/2006/07/31/2006-least-reliable-luxury-cars/. תוסיף לזה את הוצאות הדלק הגדולות וקיבלת רכב בינוני במסווה של רכב יוקרתי. ה-X3 הוא רכב "עלק יוקרתי" שלא שווה את הכסף שאתה משלם עליו, כמעט כל גי'פ במחיר שלו יהיה עדיף עליו.אני הייתי הולך על הפורסטר, יש לחבר שלי ג'יפ חדש כזה בבית והוא ואבא שלו נהנים מאוד מהאוטו. בנוסף לכך הרכב נחשב לאמין מאוד ויש לו יכולות שטח מה שמוסיף לבחירה שלי בו.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים המחירים של הפאתפיינדר מתחילים ב-250 אלף לידני ו-296 אלף לאוטו' (כבר הרבה זמן לא נתקלתי בכזה פער כספי לתיבה הנחותה).
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים הטוארג נהדרת.ה-X3 לא משתלמת.על הפאטפיינדר אני לא ממש יודע..אני הייתי כנראה הולך על הטוארג.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים http://www.motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=2014http://www.modernracer.com/features/sema2003pics/sema2003pic6.jpgchevrolet trail balzer....4.2l275 bhp0-96 9sמלא פינוקיםובינינואין כמו נוחות של אמריקאי(בלי לדבר על צריכת דלק בבקשה...)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.