פורסם 2006 באוגוסט 1319 שנים תקציב:300,000 ש"ח לאוטו בסיסי.דרישות:ביצועים גבוהים,5 מקומות מרווחים,ג'יפ.תוספות שיש לנו:גלגלי מגזניום של סובארו,רדיו דיסק DVD שיש לכל אחד באוטו של קנווד,רמקולים וטיווטרים בכל מקום שאנחנו נפרק.GPS מובנה באוטו.יש לנו סובארו אאוטבאק 3000 4X4 AWD.אבא שלי רוצה להחליף,כל יום הוא צריך לנסוע מבאר שבע עד תל אביב לעבודה שלו (יותר נכון כמעט כל יום),חשוב שהאוטו יהיה טוב.
פורסם 2006 באוגוסט 1319 שנים ב 318,100 שנת 2006יש לך פולקסוואגן טוארג 2.5 טיפטרוניק טורבו דיזל או במחיר הזה אפשר גם לקנות לנד קרוזר דנדש אפילו תגירסא המפוארת
פורסם 2006 באוגוסט 1319 שנים מצטרף...אחד מהרכבים היותר טובים...(הVW)חבל שחובה ג'יפ..יש מכוניות מעולות בתקציב הזה שהם לא ג'יפ..
פורסם 2006 באוגוסט 1319 שנים אוי תעשה לי טובה..זה רכב לצעירים כזה שרוצים להשוויץ...ממש לא צריך...VW טוארג יהיה מעולה! מומלץ בחום!אולי אפילו לרדת בשנתון ולקחת מנוע יותר חזק
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים לנדקרוזר - אמין, מרשים, למרות שכבר מאוד נפוץ על הכביש ואיבד מהייחוד שלו.הטוראג אכן ייחודית, כדאי לשקול - השאלה אם אתם יכולים להרשות את התוספות.בכל מקרה, התוספות שדיברת עליהן, הגלגלי "מגנזיום" (שאגב זה לא מגנזיום, זו סגסוגת), לא יתאימו לטויוטה, בגלל מרחק ברגים שונה.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים לנד קרוזר (או טוראג אם אפשר למרות שזו תוספת של כמה עשרות אלפי שקלים).X3 רכב מעולה??? טוב...H3 מש מחוץ לתקציב וכך גם הדיסקברי.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים חחח תשמע אתה נהגת על למבוריני, אני נהגתי על הX3 של דוד שלי וזה רכב שכיף לסוע בו... יש בו נוחות והכל... אני מדבר על שנת 2006... גם בשטח הוא נוסע לא רע בכלל....
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים מחבר ראיתם בחתימה כבר היכן אחותי וההורים עובדים....טייס אל על לא יוותר על נוחות וכדי לעקוף פקקים ולנסוע איתנו בשישבת הוא צריך אוטו אמין עם 4X4.או שאולי כדאי להישאר עם האאוטבק עוד חודשיים ככה?לאנד קרוזר היה לנו 2003,אבא שלי לא התהלב ממש ממנו.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים אם אתם לא אהבתם את הלנד קרוזר, אפשר להשקיע עוד כ60 אלף ש"ח ולקת את הטוראג הבסיסי. לא בטוח עד כמה מומלץ הדגם הכי בסיסי הזה אבל זה כבר יותר מהטיוטה אני חושב... דרך אגב זה שנסעתי על למבורגהיני (ופרארי ופורש ועוד ) לא אומר שאני לא אובייקטיבי לגבי מכוניות יותר זולות... הX3 הוא כשלון ברוב העולם. הוא פשוט לא מתאים לרמת מחיר ולסמל (ערסי עד כמה שיהיה)...
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים אוריפ, לידיעתך, ה-X3 וה-X5 הם הרכבי "שטחעלק" היחידים בעולם שמציעים חווית נהיגה.אבל זה לא משנה כי שניהם לא נכנסים לתקציב וגם לא ה-H3 המעפן שהוזכר קודם (החל מ-418 אלף), לא הטוארג (החל מ-420 אלף) וגם לא דיסקברי (החל מ-386 אלף).האופציות הם: פג'ארו 3.5, לנד קרוזר 4.0, סובארו אאוטבק 3.0, סובארו פורסטר 2.0 טורבו (אותו מנוע כמו באימפרזה WRX), שברולט טרייל בלייזר 4.2 ופורד אקספולרר 4.6 כל מה רשמתי בהנחה שאתם קונים רכב חדש.ובכלל לא הייתי חושב על פחנועים שבאים מקוריאה כמו היונדאים וקיאות למיניהם.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים חווית נהיגה... איך אתה מגדיר את זה? הסיבה שהוא לוקח 4X4 זה כדי לעקוף קצת פקקים בדרך דרך השטח מה שאני לא בטוח שהX3 יתמודד בבטחה (מה גם שלבעלים יהיה האומץ להוריד אותו) ואחרים, כדוגמת הטויוטה, כן. אז הX3 בא מבית ספורטיבי יותר... השימו ששלו הוא לא ספורטיבי מה שלא הופך אותו פרקטי. באמת שיש טובים ממנו באותו המחיר (למרות שהוא חורג מהתקציב).יש גרסא לטוראג שעולה 50 אלף ש"ח פחות (אולי היא לא משווקת עוד?).הפאג'רו זה אוטו ישן ,לא מומלץ. הסוברואים הם אופציה וכך גם האמריקאיות. בסובארו אתה מאבד קצת מאפקט ה"ג'יפ" אם את הרוצה כזה אפקט והאמריקאיות רעבות לדלק אבל הן ענקיות (לאוהבי הז'אנר).אני הייתי בוחר בלנד קרוזר או מוסיף לטוראג.
פורסם 2006 באוגוסט 1419 שנים חווית נהיגה מבחינתי היא:שילוב של שלדה, כיול מתלים, הגה, מנוע וגיר. ובזה אין יותר טובים מב.מ.וו.ואיפה הוא כתב שהוא יורד לשטח? הוא כתב שזה רכב לנסיעות לעבודה.הוא בטח לוקח ג'יפ בגלל הפוזה ואפקט הגעה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.