29 ימי לחימה ולא השגנו את מטרתנו, למה??? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

29 ימי לחימה ולא השגנו את מטרתנו, למה???


kfirlion

Recommended Posts

כבר 29 יום שצה"ל לוחם בלבנון ועוד לא השגנו את מטתנו לחשוב שכבשנו את ירושלים במלחמת ששת הימים (בשישה ימים אתם מבינים!!) בקלות כזו ועוד שהיינו נגד ירדן (שהיה להם , טנקים....) ועוד אנחנו נגד החיזבללה שלהם יש רק כמה רכבים וקטיושות ללא טנקים, , ספינות... ורק פוצצנו איזה כמה רכבים ובתים אבל עדיין לא הצלחנו לנטרל את שיגור הקטיושות, למה???

האם יש לכם רעיונות לדרך מהירה לגמור את המלחמה הזאת יותר מהר אז תגידו! :hi:

נהרגים פה חיילים בקצב....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי החיזבאללה הוא לא צבא מאורגן שאתה יודע איפה המטוסים,הטקים והתותחים שלו נמצאים ואתה יכול להתקיף אותם (מה שמול צבא יכול להביא לניצחון), והחיילים בצבא לא מתחבאים ומשגרים רקטות לעבר צבא האויב או מתחבאים בין האזרחים - הם נמצאים בשדה הקרב במאסות ולא כבודדים פה ושם שמתחבאים.

גם חיזבאללה הוא כנראה אירגון הטרור החזק בעולם מבחינת הרמה הטכנולוגית של הציוד וכלי הנשק שיש לו, בעיקר בזכות העובדה שהוא לא לבד - סוריה ואיראן מממנות ומחמשות אותו. הוא גם לא אירגון טרור ב-100%, הוא גם מעורב חזק במדינת לבנון - יש לו תחנת טלוויזיה,רדיו, עיתון ואתר , הוא עוזר לתושבי לבנון ברווחה ובבריאות (תאמין או לא), הוא מעורב גם בחינוך במדינה ויש לו נציגיים בכנסת. מה שמקשה זה גם שלוחם חיזבאללה יכול "להפוך" לחקלאי שצה"ל מגיע לאזור. זה נכון שהוא כמו סרטן, הוא תפוס חזק בלבנון ובגלל שהוא ממומן ע"י איראן וחיזבאללה גם אם תביס אותו בלבנון וישארו לו 100 חיילים (שמחופשים לחקלאים) ו-99% מהתשתיות והנשק שלו יושמדו - איראן וסוריה תמיד יוכלו לחמש אותו עוד ולנסות לגייס אליו עוד מחבלים.

הניצחון יושג כשנתקוף את איראן וסוריה, עד אז אין מניעה שהם ימשיכו לתמוך בחיזבאללה וזאת בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...